duni 10 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2008 Min kæreste har lige været til trænning i Svedala, og da hun skulle til at køre hjem, var den bagved holdende bil trillet ned i vores... Ejeren havde glemt at hive håndbremsen, og så fik vi en ridse i kofangeren! En hurtig forbipasserende, hjalp min kæreste med at fjerne bilen, og ville gerne vidne! Bilen har en nummerplade der hedder TXJ789. er der nogen der kan hjælpe med lidt oplysninger?? //Cliff og Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Kan ikke hjælpe med oplysninger på bilen, men vær opmærksom på at modparten kan hævde at det var jer der bakkede ind i ham! Og så ender det med at i selv kommer til at betale. Folk kan være frække:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Vi har et vidne, da det var en mand og en dame som skubbede den ind i sin p-bås igen, fordi han kunne hellere ikke komme ud... så han kan nægte alt hvad han/hun vil:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 tjaaa nu er det jo en kvinde der fortæller dig at det er en andens skyld jeres bil har fået en skade. Måske bakked hun selv op i den anden og syntes dette var en god dækhistorie ;) Nej spøg til side, håber i får det løst på en sober måde!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 øøøhh ja fordi du mener åbenbart at min kæreste ville komme hjem og lyve, yderligere er det hendes egen bil.. Men din kommentar er da mega sjov:-( hvorfor skrive, når man alligevel ikke kan hjælpe, hvorfor så sende en kommentar... ?? fordi det er jo ikke belastende at skulle undvære bil når den skal på værksted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 er der nogen der kan hjælpe med lidt oplysninger?? Fra www.VV.se: "Genom att skicka ett sms med ett fordons registreringsnummer till nummer 71456 får du snabbt fordonsuppgifter ur vägtrafikregistret. Informationen kommer i ett svars-sms inom några sekunder. Du får information om fordonets fabrikat, färg, fordonskategori, om fordonet är ett leasingfordon eller omfattas av kreditköp, om fordonet är efterlyst samt namn och bostadsort på fordonets ägare." Virker iøvrigt kun fra en svensk mobiltlf så vidt jeg ved Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Vi har desværre ikke svensk mobil ( møg i dette tilfælde ) Men tak for respons Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Du behøver jo bare skrive hvem der har gjort det (reg nr) på din skades anmeldelse, så kan din forsikring jo se det. Men jeg har lige sendt dig en PM med de oplysninger du søger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Jeg tror det bedste er at få kontaktet jeres forsikringsbolag og evt. politiet afhængig af skadens omfang.. at du får ejeroplysningerne på ham eller hende der har kørt den anden bil, tror jeg ikke gør den store forskel, hvis personen nægter. så hvis i har vidner, så sørg for at indrage dem i sagen og meld dem til politiet / forsikringen, men selvf. opvej hvor stor skaden er og hvis den er mindre end jeres selvrisiko kan det måske slet ikke betale sig .. selvom det er rigtig irriterende med sådan noget.. held og lykke, hvordan det end ender.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Min kæreste har lige været til trænning i Svedala, og da hun skulle til at køre hjem, var den bagved holdende bil trillet ned i vores... Ejeren havde glemt at hive håndbremsen, og så fik vi en ridse i kofangeren! En hurtig forbipasserende, hjalp min kæreste med at fjerne bilen, og ville gerne vidne! Bilen har en nummerplade der hedder TXJ789. er der nogen der kan hjælpe med lidt oplysninger?? //Cliff og Anja For at være lidt bagklog... Men, en mobiltelefon med et kamera er en RIGTIG god ting i sådan en sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 øøøhh ja fordi du mener åbenbart at min kæreste ville komme hjem og lyve, yderligere er det hendes egen bil.. Men din kommentar er da mega sjov:-( hvorfor skrive, når man alligevel ikke kan hjælpe, hvorfor så sende en kommentar... ?? fordi det er jo ikke belastende at skulle undvære bil når den skal på værksted. Århhhh spis en kiks tudemarie!!! Ja jeg syntes tydeligvis min egen kommentar var yderst humoristisk, og nej jeg havde ikke så meget at tilføje, andet end min sympati, hvilket tydeligvis gik tabt i din analyse af mit lille indlæg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Der er taget billeder.... Jeg mailer til mit forsikrings selskab, så må de tage sagen... men det har jo ikke noget med vores selvrisko når det er dem som har gjort det og at jeg har vidne, så mener jo at sagen er meget klar, da bilen også holdt ind i ham som gerne vil vidne...... Tak... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 ja det er selvf. rigtig. håber det går i orden med det hele.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Der er taget billeder.... Jeg mailer til mit forsikrings selskab, så må de tage sagen... men det har jo ikke noget med vores selvrisko når det er dem som har gjort det og at jeg har vidne, så mener jo at sagen er meget klar, da bilen også holdt ind i ham som gerne vil vidne...... Tak... Selvrisikoen kommer jo først ind hvis man ikke kan pinde skade på nogle andre, men hvis vidnet også har fået ridser, så burde det være lige til. Ser frem til fortsættelsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 ærgerligt :( Måske vv kan hjælpe ? Svenskere er nok ikke bedre end Danskere, de smutter også hvis de kan komme til det. Ang. svensk mobil, kan det anbefales, fx. Lebara hvis du har en gl.tlf liggende. Billigt ringer også billigt til dk-fastnet. Og visse ting kan man ikke ringe til i Sverige fra udenlandske mobil, havde samme problem, da min bil brød sammen, og ville ringe til Polisen og fortælle jeg holdt og spærede trafikken, men kunne ikke ringe fra mobilos til dem, så konen måtte ringe hjemme fra fastenetten til dem (svensk fastnet). Når... Held og lykke med det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Har firma'et til at betale for min telefon så, derfor har jeg ikke oprettet svensk mobil, men jeg kontakter politiet imorgen......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 eller som nævnt måske vv.se kan hjælpe med oplysninger om bilen. Ang. lebara. http://www.lebara-mobile.se/ - tale tidskort, billigt, bare som nød løsning :) fx. kan man sikkert heller ikke få fat i 1177 fra en dansk mobil (syge-rådgivning). Ved faktisk ikke hvad der sker hvis du ringer 112 fra din danske mobil, er det så 112 i dk den ringer eller i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Har fået fat i banditten:-) Hun beklagede meget og jeg skulle bare kontakte min forsikring, hun kunne ikke lige forklare hvad der var sket: men endten havde hun glemt at sætte den i gear, eller også skal hun have strammet sin håndbremse:-) Men nu kan Audi få fornøjelsen af at male lidt på den... Heldigvis er det kun lidt ridser på kofangeren, men så kan hun lærer det.... ALTSÅ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Har faktisk prøvet at skulle ringe til falck for en veninde, jeg ringede fra min danske mobil i sverige, og fik falck i sverige..... !! og de måtte så stille mig om til dk, fordi den registerede at jeg var i sverige og det måtte være der at jeg havde problemer, det er både smart og ikke så smart i andre tilfælde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Politi Man behöver bare at kontakte politiet ved personskade. De er desvärre ret så ligeglade med "plåtskader" Kryds fingre for at personen ikke ändrer forklaring , dårlig erfaring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Ja det må jeg ikke håbe hun gør, hun lød meget ked af situationen og sagde hun også havde talt med ham manden som jeg fik nummer og navn på som gerne stod frem og ville vidne, hvis jeg fik problemer Jeg kontaktede politiet for at få nr. da der ikke var noget reg på nettet, så politiet gav gladeligt alt info, og det viser sig så også at bilen var registeret hos hendes farfar i Malmö og at hun selv bor i Svedala. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites