Audii 10 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2008 Hellow svenskere :) - (Er også selv svensker/Dansker) Jeg har tænkt mig og købe bolig omkring malmø. Mit spørgsmål som jeg ikke har kunne fået svar på i 1 uge nu vil jeg prøve her inde. Når man vil købe hus står der intet omkring AFGIFT men når man vil købe lejlighed står afgifts priserne på hemnet. Vil det så betyde at man ikke skal betale afgift hvis man køber hus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Hellow svenskere :) - (Er også selv svensker/Dansker) Jeg har tænkt mig og købe bolig omkring malmø. Mit spørgsmål som jeg ikke har kunne fået svar på i 1 uge nu vil jeg prøve her inde. Når man vil købe hus står der intet omkring AFGIFT men når man vil købe lejlighed står afgifts priserne på hemnet. Vil det så betyde at man ikke skal betale afgift hvis man køber hus? Du kan betragte en lejl som en andel, hvor man betaler en afgift til foreningen, ved hus der køber du det som i DK, altså ingen afgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Tusind tak miriam... Du har lige svaret på mit spørgsmål jeg har ledt efter i laaaang tid :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites