Dandanell 10 Anmeld indhold Skrevet December 19, 2007 Hej ;o) Da vi ofte har en travl hverdag og ikke orker at handle ind og lave mad. Vil jeg høre, om der er nogen som kender et take away firma i nærheden af Bunkeflostrand - gerne hvor de også udbringer maden? Evt. pizza, burger, eller lign. til danske Chicago Roast..... Oplys gerne www. & tlf. - takker ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Hej ;o) Da vi ofte har en travl hverdag og ikke orker at handle ind og lave mad. Vil jeg høre, om der er nogen som kender et take away firma i nærheden af Bunkeflostrand - gerne hvor de også kan udbring maden? Kør op til svågertorp... der ligger den svenske udgave af et foodcourt... Kinesisk, pizza, burger king osv osv... Ved ikke om de bringer ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Hej ;o) Da vi ofte har en travl hverdag og ikke orker at handle ind og lave mad. Vil jeg høre, om der er nogen som kender et take away firma i nærheden af Bunkeflostrand - gerne hvor de også kan udbring maden? Evt. pizza, burger, eller lign. til danske Chicago Roast..... Oplys gerne www. & tlf. - takker ;o) Der er jo også thai-restauranten ved ICA - den er ganske god. Men de laver nok ikke burgere... ;) Pizzeria Madonna (overfor Statoil) er ikke lige min kop te, men det er de to "options" der er i Bunkeflostrand :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Der er jo også thai-restauranten ved ICA - den er ganske god. Men de laver nok ikke burgere... ;) Pizzeria Madonna (overfor Statoil) er ikke lige min kop te, men det er de to "options" der er i Bunkeflostrand :) Pizza Madonna er skod......... nej så hellere lige kører ind til limhamn til Pizzaria Modena på sveagatan 67, de laver klart de bedste pizzaer. Eller hvis man er til Pasta, så køb det hos Restuarant Limone på Järnvägsgatan 22, de har dejlig take out pasta. Men det er også et hyggeligt sted hvis man vil ud og spise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Vi bor i Klagshamn og jeg henter ofte inde fra byen. Når man kører ind af Trelleborgmotorvejen og forbi Mobilia, kommer der en masse etniske og svenske restauranter.......Flere af dem pakker tingene godt ind i foliebakker og så drøner jeg eller´s hjem....ca 10 min........Og konen har gjort klar:thumbup: Foodcourt ved Svågertorp er REN junkfood, hvilket er ok en gang i mellem og Thairestaranten ved Svågertorp er vi pt. trætte af........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Må desværre også støtte op om at Foodcourt faktisk kun er ren Junk.... Men det er fint nok hvis det bare skal mætte og ikke være nogen speciel kulinarisk nydelse....For så er der da lidt for en hver smag! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Foodcourt Foodcourt er et genialt koncept. Der er noget for alle. Ingen brok med ungerne, alle får det de vil have. Pröv kinesernes röd karry, uhm. (Udtales kurry) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Er selv OK tilfreds med Kinesernes ChinaBox ved Svågertorp. Et udmærket og ret billigt måltid der mætter (i modsætning til alt det junk der også sælges der). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Har spist nogle gange på 1. sal i FoodCourt, jeg tror, det hedder Dinnea. Det er udmærket mad til små priser og ikke rent junk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Men som jeg tidligere har skrevet elsker jeg det meste ved at bo på den "rigtige" side af Øresund, MEN MEN svenskerne og mad/madkultur er lidt groft sagt RINGE!! Når man har boet på Østerbro i mange år og er vant til det superudbud af kulinariske café-, takeaway- og restaurantoplevelser, så bliver man alvorligt skuffet når man flytter hinsidan. Det er groft sagt kun de etniske restauranter i Malmö, hvor man indimellem støder ind i noget lækkert!! Specielt på takeaway-siden hopper kæden HELT af i Malmø.........Tag bare Pizza Madonna i Bunkeflo og Pizzanen på Linnégatan i Limhamn...USPISELIGT:sick: Men det er generalt billigere at spise i Malmø hvilket er kanont. Forleden var vi på en spansk restaturant inde i byen og det var SUPERB!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Men som jeg tidligere har skrevet elsker jeg det meste ved at bo på den "rigtige" side af Øresund, MEN MEN svenskerne og mad/madkultur er lidt groft sagt RINGE!! Det er groft sagt kun de etniske restauranter i Malmö, hvor man indimellem støder ind i noget lækkert!! Måske du og andre skulle starte bilen op, og køre en tur til Gessie Byakrog og få en oplevelse ud over det sædvanlige (til prisen). Der sidder man i hyggelige omgivelser (tidligere stald), og får serveret SUPER LÆKKER mad i rigelige portioner!! Ikke noget fise fornemt hvor man skal "lede efter sin mad" på tallerkenen. Der er ikke specielt mange retter at vælge i mellem, men who cares, det de serverer er pisse godt, og man kan ikke gå derfra sulten. KLASSE sted! KAN VARMT ANBEFALES, til alle der ikke i forvejen har været forbi Gessie Byakrog og spise. Eneste minus er (afhængig af hvor man bor) at der er en der må drikke vand til maden, da de færreste kan komme dertil uden bil ;) www.gessiebo.com/krog.html :th2: :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Eneste minus er (afhængig af hvor man bor) at der er en der må drikke vand til maden, da de færreste kan komme dertil uden bil ;) www.gessiebo.com/krog.html :th2: Og det er jo her vores respektive kærester/koner kommer ind i billedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2007 Hej PeterK Sjovt nok har jeg det lige omvendtl. Da jeg flyttede til sverige fra KBH synes jeg der var en større diversitet af maden, netop pga den mængde invandrere der er i malmö. Se på f.eks malmö festivallen hvor de forskellige restuarenter er repræsenteret, der er der virkelig et udvalg af alt lige fra Elg, til sushi og hen i det østeuropæiske kødkøkken. Bor selv inde i byen, så jeg windowshopper lidt når jeg skal finde mit næste spisested, så du skal bare bevæge dig ind i byen, bunkeflostrand har ikke det samme køkken ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites