spicky 10 Anmeld indhold Skrevet December 3, 2007 Hej "svenskere" Ja, jeg går ud fra de fleste af jer bor i Sverige og har biler med forsikringer som er noget mere rimelige end i DK. Hvis nogle af jer påtænker at flytte til DK igen, så hav hellere tegnedrengen iorden. Her er nogle forsikringsoplysninger på biler, som jeg synes er fede. Alle oplysninger er baseret på en alder på 28 år ikke kørekort i eget navn før og 20.000 km. Ikke at jeg er det,men nok mere som et gns snit. Porsche 997 turbo 141.543:eek: Mercedes Benz s 65 amg 187.489:eek: Audi R8 ( Nærmest billigt) 92.671:love: ps det dyreste jeg ku finde var med bopæl i kbh og en Porsche,alder 23 år. 324.240!!!!!!!!! Stik lige den!!!! Så nu ved i det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 ...and who f* cares De biler er der jo alligevel ingen der har råd til at købe i DK, så hvorfor bekymre sig om hvad de koster i forsikring! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 Her er nogle forsikringsoplysninger på biler, som jeg synes er fede. Alle oplysninger er baseret på en alder på 28 år ikke kørekort i eget navn før og 20.000 km. Ikke at jeg er det,men nok mere som et gns snit. Porsche 997 turbo 141.543:eek: Wrong - gennem Porscheklubben "får" du forsikringen for LANGT mindre end den nævnte præmie: http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/pc_danmark/pc_main.nsf/web/BD0DBEAB13F5047AC125738A00628F0E Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 ikke kørekort i eget navn før Hvod'en hundern får man kørekort i en andens navn? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 ork den er nem at slå, Nyt om biler fik en quote på en bugatti veyron, ca. 850000 om året Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 ork den er nem at slå' date=' Nyt om biler fik en quote på en bugatti veyron, ca. 850000 om året[/quote'] Mercedes SLR McLaren, Ålder 38år, utanför Malmö, 8000:- helår... (SEK...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Mercedes SLR McLaren, Ålder 38år, utanför Malmö, 8000:- helår... (SEK...) hehe okay, det er jo rimeligt realistisk, præmien er jo direkte sammenlignelig med bilens pris :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2008 Jeg bor desværre i Danmark. Jeg betaler 26.000,- årligt for min Toyota, med 1.6 motor. Jeg er godt nok også kun 20. Men det er kun i ansvars forsikring... Min bil kostede 60.000 da jeg købte den, og jeg har haft den i snart 2 år. Så jeg har faktisk snart betalt hele prisen på min bil - hvis nu uheldet var ude. Det skal lige siges at jeg ikke har nogle skader whatsoever... Men hva - de har vel lavvande i kassen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites