bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Pokkers - så endte det med at både enhedslisten kom ind og NA røg uden for indflydelse. Det er jo både pest og kolera!. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Ja det var heller ikke lige det jeg håbede på:( Pokkers - så endte det med at både enhedslisten kom ind og NA røg uden for indflydelse. Det er jo både pest og kolera!. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Kan du nævne nogle områder hvor NA adskiller sig' date=' enten markant eller blot moderat, fra de andre partier omkring midten incl. Soc.Dem og Venstre (bortset fra de hovedløse forslag som 40% skat til alle, 40% skat til Fynboer, ingen folkeskole).[/quote']Nope, men det samme gälder vel for de radikale for den sags skyld?... (Men min manglende viden om de specifikke partier og dermed deres holdninger, skyldes til dels også at jeg ikke har set dansk tv i flere måneder og at jeg derudover ikke har gidet sätte mig specielt meget ind i det danske valg af den årsag vi alle kender til.. My point... hvorfor skyde hårdt mod NA, når det ikke er anderledes for alle andre partier? Nu fik NA jo ikke ligefrom noget kanon valg, så din kendis effekt, har vel ikke väret så stor igen:rolleyes: Men jeg forstår godt hovr du vil hen, og ja, det er da trist! Sidst jeg så dansk tv handlede det förste nyhedsindslag i aftenes TV2 nyheder om, at ham der håndboldsspilleren.. bom bom.. Boldsen... Joakim Boldsen nu var skadet, så han måtte träkke sig fra "vild med dans":sick: Hva f#n er det at sende i Nyhederne!!! (måske alligevel ikke så slemt at jeg ikke kan se dansk tv). Nå, men selvom jeg höjst sandsynligt ville ha stemt på Hr. Khader var det nu ikke så meget pga NA, jeg stemte vist Radikalt sidst..., men altså NA havde fået min stemme, og det ville da godt nok ikke väre pga. de der kendte mennesker. Ved som sagt ikke hvordan "virkeligheden" ser ud, men hvor mange kendisser drejer det sig egentlig om? Jeg mener, ét er, hvis det drejer sig om typ Big Brother/Robinson-kendte, som bare er kendte for at ha väret i tv og ikke pga deres erhverv eller jo, også kendte for underholdningsbranchen, som ikke er kendte i det politiske liv, men hvis det er kendisser fra det politiske liv, men fra andre partier skal det vel ikke skade NA, at de välger at stille op for dem? Paula Larrain stillede vel også op for de Konservative ikke? -Åh nej, så var det godt vi ikke stemte på de konservative, når de tillader kendisser at stille op for deres parti:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Pokkers - så endte det med at både enhedslisten kom ind og NA røg uden for indflydelse. Det er jo både pest og kolera!. På en eller anden måde føles det trygt, at ekstremisterne sidder i Folketinget, og ikke svæver rundt uden for loven. Efter de første prognoser tænkte jeg, hvordan mon de vil fejre, at de bliver smidt ud af Folketinget? Sikkert noget med en magtfuld runde gennem byen med fest og farver og spydig gadekunst. Ny Alliance i en nøgleposition ville have én vare i butikken - til gengæld i familiegigantpakning - usikkerhed. At dømme efter mængden af usaglighed i valgkampen: En lavtgående kassamraket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Jeg er ikke helt sikker på hvor du vil hen her, men jeg kommer øst fra storebælt, nærmere bestemt Kalundborg, ja ja en bonderøv, men jeg så da helst en VK regering, bare med et andet parlementarisk grundlag end DF. Også var der jo kun et alternativ NA:o Også vil jeg da lige tilføje at 1/3 af alle i Kalundborgs valgkreds stemte DF så det er vist ikke aller herinde der falder ind i de kasser der;) De fleste af jer kommer øst for Storebælt, ikke også? Kunne vælgere øst for Storebælt bestemme, ville statsministeren hedde Helle Thorning Schmidt, og kunne kun jyder og fynboer bestemme landets øverste minister Anders Fogh Rasmussen. http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/2007/11/14/060340.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Nope, men det samme gälder vel for de radikale for den sags skyld?... ... hvorfor skyde hårdt mod NA, når det ikke er anderledes for alle andre partier? Grunden til jeg "skyder" på NA er at de jo netop er brudt ud af eksisterende partier for at ville være et alternativ. Et alternativ der stort set ikke er til at få øje på. Mon ikke Naser kunne ha opnået mere ved at blive hos de radikale end han opnåede igår? - det tror jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Der er vel mindst en temlig vigtig forskel på NA og de Radikale, og det er hvem de peger på som statsminister, må vel siges at det er til at få øje på. At det så ikke helt lykkedes som de gerne ville ja det er jo så en anden historie. Grunden til jeg "skyder" på NA er at de jo netop er brudt ud af eksisterende partier for at ville være et alternativ. Et alternativ der stort set ikke er til at få øje på. Mon ikke Naser kunne ha opnået mere ved at blive hos de radikale end han opnåede igår? - det tror jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Færingen gør knuder http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-9374406.html?forside Jeg kan ikke gennemskue om han er en meget moralsk mand eller han blot er en dreven forhandler. Lad os se om der triller et par milliarder deropad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites