Jump to content
MC Manden

Hvad sker der her ???

Recommended Posts

Steen fifler.... Nede i bunden kan i vælge forskellige temaer - det ser ud som om Black/Blue er sat som standard - og derfor oplever i pludselig at udseendet er skiftet.
Jeg synes det er flottest, men må indrømme at jeg har lidt svært ved at vænde mig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes det er flottest' date=' men må indrømme at jeg har lidt svært ved at vænde mig....[/quote']Samme her...jeg vender gerne tilbage til Classic efter et stykke tid. Men synes dog at CA Evo også har sine kvaliteter! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så var det ikke min pc der levede sit eget liv :rolleye: må tilstå jeg skiftede til classic efter at have prøvet de forskellige. Visse ting må have en fast plads her i livet :lol: ..... og så tak for opvågningen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jaja typisk....Så sidder man her og bruger en hel weekend og så vil folk hellere have det gamle:cry:
Nej det nye er da helt klart federe :love2: (folk kan bare ikke lige forandringer) - er blevet helt vild med EVO DarkBlue.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg er sgu nok også ved at blive lidt gammeldags..... Er helt klart til Classic. Det andet virker rodet og farverne er ikke øjen venlige....:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites