Jump to content
Martin_M

Hjælp med afhentning af grus?

Recommended Posts

Hej. Nogen herinde der har en bil med anhængertræk? og som samtidig kunne overtales til at hjælpe mig med at afhente 1 ton grus í Malmø? Skulle jeg være så heldig at der følger en trailer med bilen så ville det være toppen... Ellers finder jeg en hyrsläp... Det skal være inden 18, da Flisby lukker der ;o) Der kan sagtens arrangeres betaling for hjælpen... Håber at det kan lykkedes :th2: - havde nemlig forældrene på besøg i weekenden (med anhængertræk) og vi fik hentet 5 tons - desværre 1 for lidt... og Flisby havde lukket søndag, og vi kunne ikke skaffe grus andre steder :cry: Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man skal godt nok passe på. Det er ikke alle på "grusstederne" der forstår budskabet om bare et halvt läs' date=' de fylder bare op. Taler af dårlig erfaring :([/quote'] Vi hentede 5 tons lørdag med ca 500 kg pr gang - deet blev til små 10 ture... Så ikke noget problem at få 500 kg pr. gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi hentede 5 tons lørdag med ca 500 kg pr gang - deet blev til små 10 ture... Så ikke noget problem at få 500 kg pr. gang...
Nej de fleste trailere kan klare 500kg. ligeså de fleste kørekort:D Men engang imellem ser man alligevel sådan en auto trailer med mdf plader op ad siderne så der liiiiige kan være 2½ton grus på! :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej de fleste trailere kan klare 500kg. ligeså de fleste kørekort:D Men engang imellem ser man alligevel sådan en auto trailer med mdf plader op ad siderne så der liiiiige kan være 2½ton grus på! :surprise:
Så f.eks. engang 2 HA´ere komme kørende i en rigtig gammel mercer ladvogn fyldt så meget med mursten at forhjulne nærmest ikke rørte jorden og baghjul der var fuldstændig flade.... De kom roligt trillende ind på en affaldsstation i herlev med en æggeskal i røven. De steg bare ud og begyndte at læsse af mens ægget råbte og skreg om hva´ fanden de havde gang i. De var helt kolde!!:laugh: Det endte med at ægget tog pladerne på bilen og kørte videre, de tømte laddet og trillede oz videre...... Jeg var flad af grin!!!:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites