Jump to content
Mulde

Så går der rygter om valg i DK

Recommended Posts

Guest Supermule

Er der ikke noget med at man skal ha' boet en given periode i dk inden man får tilsendt en stemmeseddel???? Ellers skal vi allesammen da hjem for en 3 ugers tid.....:lol:

Jeg har nu tænkt mig at stemme. Man skal jo bare have sig en adresse i Danmark. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der ikke noget med at man skal ha' boet en given periode i dk inden man får tilsendt en stemmeseddel???? Ellers skal vi allesammen da hjem for en 3 ugers tid.....:lol:
Så vidt jeg ved, står der ikke noget om en given periode i Grundloven eller i valgloven. Nu har jeg så selv haft folkeregisteradresse i Danmark i et stykke tid af forskellige årsager, så jeg regner med at få et valgkort. Forslag til civil ulydighedsaktion: (Brænde en bydel? Nej, Ditte, ikke mere.) Nej, alle pendlerne flytter bare ind på Christiansborg Slotsplads nr. et ved siden af fredsvagterne i et telt. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hahahahahahahahaahahahahahaha.......... Det kunne fandme da være det fedeste!!!! Er du gal Ilmar ville rive sig i skægget over at se alle pengene flytte hjem igen.....................:lol:

Så vidt jeg ved, står der ikke noget om en given periode i Grundloven eller i valgloven. Nu har jeg så selv haft folkeregisteradresse i Danmark i et stykke tid af forskellige årsager, så jeg regner med at få et valgkort. Forslag til civil ulydighedsaktion: (Brænde en bydel? Nej, Ditte, ikke mere.) Nej, alle pendlerne flytter bare ind på Christiansborg Slotsplads nr. et ved siden af fredsvagterne i et telt. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... ingen idé i at flytte ind på Christiansborg Slotsplads 1 da det er Finansministeriet. Derudover ingen grund til at mænge sig med fredsvagterne - ingen grund til at de latterlige tosser skal ødelægge en god sag. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Regler for stemmeret?? Hejsa Vi er mere eller mindre nye her i Sverige (flyttede til Lund i starten af året..) og vi havde egentlig forstået det sådan, at man godt må stemme til det danske folketingsvalg inden for de første to år man bor i Sverige, men skal vist søge om det... Er der nogen, der ved noget om dette??? :confused: Hilsen Michael og Ditte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Vi er mere eller mindre nye her i Sverige (flyttede til Lund i starten af året..) og vi havde egentlig forstået det sådan, at man godt må stemme til det danske folketingsvalg inden for de første to år man bor i Sverige, men skal vist søge om det... Er der nogen, der ved noget om dette??? :confused: Hilsen Michael og Ditte
Så vidt jeg har forstået det må man gerne stemme indenfor de to første år, hvis man vel at mærke har planlagt at flytte tilbage til DK indenfor disse to år, og man kan dokumentere dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites