cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet October 16, 2007 Hejsa. 5pakker for en svensk HUND :) billigt nok, nogle der ved om det er noget værd, sværger til Arial. Er det samme standard ? -Claus- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2007 Tja, jeg kan kun sige, at jeg af princip køber det billigste vaskepulver - det virker ganske glimrende så længe tøjet kun er "kontorsnavset". Hvis man har været ude at rulle sig i en mudderpøl, på en græsplæne eller er fx landmand, så kan det godt være, at der skal mere "kradse" midler til.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2007 Mener faktisk, at Ajax sammen med VIA blev anbefalet af forbrugerbladet Råd & Rön for nogle år siden, som det vaskepulver, som i en test, var bedst. Funker i alle fald fint for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 17, 2007 Ajax Mener faktisk, at Ajax sammen med VIA blev anbefalet af forbrugerbladet Råd & Rön for nogle år siden, som det vaskepulver, som i en test, var bedst. Jep - www.radron.net/upload/tabeller/2003/nr_1/tvattmedel_01_03.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2007 Ofte er det der gälder at.. Ofte er det der gälder at : jo billigere jo mindre parfume. Og det kan godt väre en fordel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites