Rikke 10 Anmeld indhold Skrevet October 11, 2007 Ja - så har jeg lige et spørgsmål igen angående børnefamilieydelsen. Igen igen igen igen........ Er der andre end mig, der modtager en gang årlig ovennævnte blanket til udfyldelse af de svenske myndigheder? Synes godt nok det er administrativt bøvl for slet ikke at tale om, at så er der sgu da ikke noget at sige til at EU kontoret er lagt ned.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Ja - så har jeg lige et spørgsmål igen angående børnefamilieydelsen. Igen igen igen igen........ Er der andre end mig, der modtager en gang årlig ovennævnte blanket til udfyldelse af de svenske myndigheder? Synes godt nok det er administrativt bøvl for slet ikke at tale om, at så er der sgu da ikke noget at sige til at EU kontoret er lagt ned.. Hvad er det for et eu kontor der er lagt ned? For der ligger da et i malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2007 Lagt ned som i lang sagsbehandlingstid/arbejdspres ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesperfg 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 har også fået blanketten igen, helt tåbeligt og som en bonus så er vi nu snart et år bagud med familieydelsen pga. langsom behandlingstid. Jesper, Trelleborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Bare rolig guys, I er ikke de eneste!! Vi har ventet på børnepenge fra DK/SV i 1,5 år og det er stadigvæk ikke afklaret:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 hmm vi har selv måttet ringe til den danske kommune vi boede i før, derefter udfyldt papirene og gået op på kontoret på skatteverket, men derfra går der op til 3-4 md før der sker mere i sagen... hvad er det med at de sender papirer??? (er vidst ikke helt med) millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
afroditte30 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Bare rolig guys, I er ikke de eneste!! Vi har ventet på børnepenge fra DK/SV i 1,5 år og det er stadigvæk ikke afklaret:eek: hej jeg har lige fået af vide at der er lavet en nyt system hvor de kan sende pengene 4 dage efter du har ringet ,så mit råd er gå dem på klingen og kræv du får dem, jeg selv har boet i sverig fra d.1 august og skal nu til at have børnebidrag fra dk mit er i orden og jeg får dem d. 24 okt .:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Vi ringede til vores fraflytter kommune, som har sendt os de blanketter, de var der dagen efter damen i telefonen sagde at vi IKKE skulle sende dem til skatteverket, men gå derop og vente til vi fik dem retur :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2008 Försäkringskassan Jeg afleverede min på den lokale forsikringskasse. Få uger efter var det ok. Men pröv den anden vej. At komme tilbage i det Svenske system er langt värre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites