Jump to content
Guest Supermule

Svogerslev/Roskilde-Banden

Recommended Posts

Guest Supermule

Svogerslev......Der bor min sønnike sgu.....Er du fra Roskilde egnen????

Hejsa.. Jeg har præcis samme situation som dig.. Jeg har min "virksomhedsadresse" i Svogerslev hos min søster og svoger.. Det eneste den virker som er post adresse mere eller mindre.. Derudover fakturerer jag bare mine kunder med dansk moms og det hele er meget nemt.. Jeg har fundet en revisor som har mange af samme type som mig, dog ikke så mange som bor i sverige.. www.addea.dk Han fungerer rigtigt fint og er til at snakke med om tingene.. Han er heller ikke vildt dyr!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Fy for fanden da Thyge...... Har boet i Lejre og Roskilde det meste af mit liv.... Gået på Katedralskolen da Zimmermann var rektor....:lol: Vildt!! Verden er lille............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det var sgu da ikke andet end hippier på Amtet????? ;) :lol:

Det var han også da jeg gik på Amtet og mobbede alle dem fra Katedralen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var sgu da ikke andet end hippier på Amtet????? ;) :lol:
jeps.. hellere hippie end bonde-gymnasiet :p - gik også på venstrefløjens højborgs-folkeskole; Duebrødre skole.. min mor gjorde alt hvad hun kunne, men alligevel blev jeg borgerlig/liberal :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule
:lol: Ja, det var jo rart du kunne se fornuften og ikke bare være med i jubelkoret der synger de gamle planøkonomiske sange........:D
jeps.. hellere hippie end bonde-gymnasiet :p - gik også på venstrefløjens højborgs-folkeskole; Duebrødre skole.. min mor gjorde alt hvad hun kunne' date=' men alligevel blev jeg borgerlig/liberal :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvorhenne fra Lejre???? Boede på Landevejshøjen i 10 år inden jeg flyttede hjemmefra og til Roskilde...

vil lige tilslutte mig flokken :lol: selv fra Lejre. gik på Amtsgymnasiet. lader til roskilde egnen opfostrer dansk/svenskere i hobetal :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Martin skriver er vi 2 til fra Roskilde området - kæresten endda også fra Svogerslev! Tror bare at man som kommende fra Roskilde og vil flytte, så er Malmö jo præcis mere eller mindre samme distance til København som Roskilde er det. Det talte i hvert fald med i vores overvejelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvad hedder du IRL???? Og hvorhenne på Landevejshøjen???

boede også et par år på landevejshøjen :) . ellers storestensager og kongebrovej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er sgu da løgn.....:lol: Noget af din familie havde den hvide gård lige overfor brugsen.....:) Kan det passe du har en bror der hedder Klavs Rynkebjerg???? Han er et par år ældre end mig.....

IRL: Søren Rynkebjerg kan ikke huske hva nr. det var fra 1983 og et par år frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites