Fagerland 10 Anmeld indhold Skrevet August 22, 2007 Hej, Er der nogle som vil med over på deres MC og lukke Bakken den 31. august? /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2007 Hej, Er der nogle som vil med over på deres MC og lukke Bakken den 31. august? /Fagerland Naturligvis.. Eller, det vil sige... Jeg vil gerne "med over", men da jeg pendler på motorcyklen, så er jeg allerede herovre.... hvor mødes vi ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2007 Naturligvis.. Eller' date=' det vil sige... Jeg vil gerne "med over", men da jeg pendler på motorcyklen, så er jeg allerede herovre.... hvor mødes vi ??[/quote'] Hvis vejret tillader det, er jeg at finde på MC P-pladsen ved Vor Frue Kirke (Nørregade, Kbh K.). Er der kl. 17:30 og kører mod Nørrebrogade kl 17:45. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2007 Jeg er også i dk. Jeg befinder mig i Sydhavnen, nærmere betegnet ved Cybercity/Sonofon bygningen, men kører gerne til Vor Frue kirke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Pga. det dårlige vejr, tager jeg ikke med til Bakken. Så jeg er IKKE at finde ved Vor Frue Kirke i morgen. God tur til jer andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Jeg når desværre ikke derhen grundet arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites