Foxy 10 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2007 Hej, jeg skal flytte til malmö i slutningen af juli, mit problem er nu bare, at når jeg skal melde flytningen, har jeg ikke en købskontrakt, da jeg skal flytte ind hos min kæreste, og kun han står på den. Da han ikke har mulighed for at tage med ned på skatteverket(han er i pakistan), og bekræfte at jeg skal flytte ind, ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal gribe situationen an. Skal jeg have hans underskrift med på, at jeg flytter ind, eller hvordan hænger det sammen? Hilsen Betinna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hej, jeg skal flytte til malmö i slutningen af juli, mit problem er nu bare, at når jeg skal melde flytningen, har jeg ikke en købskontrakt, da jeg skal flytte ind hos min kæreste, og kun han står på den. Da han ikke har mulighed for at tage med ned på skatteverket(han er i pakistan), og bekræfte at jeg skal flytte ind, ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal gribe situationen an. Skal jeg have hans underskrift med på, at jeg flytter ind, eller hvordan hænger det sammen? Hilsen Betinna Jeg mindes ikke at vi havde købskontrakten med på skatteverket... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Nej jeg havde heller ikke nogen købskontrakt med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hej, jeg skal flytte til malmö i slutningen af juli, mit problem er nu bare, at når jeg skal melde flytningen, har jeg ikke en købskontrakt, da jeg skal flytte ind hos min kæreste, og kun han står på den. Da han ikke har mulighed for at tage med ned på skatteverket(han er i pakistan), og bekræfte at jeg skal flytte ind, ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal gribe situationen an. Skal jeg have hans underskrift med på, at jeg flytter ind, eller hvordan hænger det sammen? Hilsen Betinna Da jeg i sin tid flyttede ind i et lejet værelse sendte de bare et brev til min udlejer som han skulle skrive under på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Foxy 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Tak for svarene. Det var også det jeg var kommet frem til, da jeg skrev en mail til skatteverket, hvor de svarede, at man kun behøvede pas og andet der kunne "styrke ens identitet" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites