Palm 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2009 Banco de la musica der er kommet en store bror til Cuba Cafe på stor toget,, ved siden af Skånes P Bank,, Banco de la musica,, samme folk som på Cuba Cafe, lidt varmere om vinteren ;-) New Boys spillede der men er taget til spainen så hvem nu ved jeg ikk,,, se evt: http://www.bancodelamusica.se/index.html hygge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Majse 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2009 Fagans En hyggelig irsk pub i en sidegade ved Åhlens. God stemning og glade mennesker. Man skal komme tidligt, hvis man vil sidde ned. Men ved at bestille et bord til spisning, er man ud over det problem. Ofte mange engelsktalende mennesker, men det gør ikke selskabet ringere af den grund. Superfin liste Martin. God at søge inspiration til sin bytur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Caps 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Hey Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er kommet en smule i tvivl. Har hørt nogle rygter om at slagthuset er lukket, men synes ikke jeg kan se det nogle steder. Og eftersom jeg kun lige er kommet hjem fra udlandet, har jeg ingen idé om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Hey Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er kommet en smule i tvivl. Har hørt nogle rygter om at slagthuset er lukket, men synes ikke jeg kan se det nogle steder. Og eftersom jeg kun lige er kommet hjem fra udlandet, har jeg ingen idé om det.http://www.nattklubb.com/?account_id=20&page_id=102 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Caps 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Jaeh, lige umiddelbart ser det ikke særlig lukket ud. Må nok bare være rygter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Jaeh' date=' lige umiddelbart ser det ikke særlig lukket ud. Må nok bare være rygter?[/quote'] Rygterne er vel til dels rigtige. Ejerne af Slagthuset har valgt ikke at fortsætte. De har solgt stedet til folkene bag bla. Luftkastellet. Om de har overtaget endnu ved jeg ikke. Samt om stedet lukker i en kortere periode for ombyggning, navneændring osv. ved jeg heller ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Majse 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Det er noget med at de først lukker efter sommeren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
holger 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2012 Fedt. Super liste. Men posten er efterhånden lidt gammel kan jeg se. Er der en nyere liste at finde her på forum? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesperjensen 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2014 Fedt. Super liste. Men posten er efterhånden lidt gammel kan jeg se. Er der en nyere liste at finde her på forum? :) Tror ikke der pt er en opdateret liste, personligt syntes jeg selv Slagthuset var ret sjovt sted dengang det var åbent. Tror Centiliter & Gram, Etage og Swing inn er de mest populære steder lige for tiden i malmö, der er sikkert flere som jeg ikke kender til endnu, men jeg er også ret ny herover - det er lidt kedeligt at gå i byen alene så jeg har ikke dyrket det så meget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites