Jump to content
coolio

Hborg kontra malmø

Recommended Posts

hej jeg overvejer at flytte til Hborg fra malmø, men ville lige høres jeres meninger herinde om byen, hvordan er den kontra malmø?, hvordan er den nye strandpromenade, jeg vil gerne finde noget bolig nær færgerne til Hgør, hvilket område skal jeg da satse på, og hvordan ligger prisniveuet?, tænker her på en 2 rums lejlighed. På forhånd tak for svarene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hborg kontra Malmö Hello Coolio Har lige boet i Helsingborg - men er tilbage i Malmö. HBorg er en dejlig by..men mangler byliv, Malmö har mere mennesketrafik og derfor syntes jeg at Helsingborg er en familieby.Ikke god til hvis du er single. Men der er dejligt nede ved havnen, fede boliger. Hvis du skal arbejde Dk. er det noget af en vej at pendle med færgerne, (vælg Scandlines, flere afgange)..jeg tog til Glostrup, ca. 11/2 times kørsel..grundet morgentrafik. Ja det er bedre du spørger hvid du har noget konkret..jeg er klar på svar. vh. Christian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok

Hello Coolio Har lige boet i Helsingborg - men er tilbage i Malmö. HBorg er en dejlig by..men mangler byliv, Malmö har mere mennesketrafik og derfor syntes jeg at Helsingborg er en familieby.Ikke god til hvis du er single. Men der er dejligt nede ved havnen, fede boliger. Hvis du skal arbejde Dk. er det noget af en vej at pendle med færgerne, (vælg Scandlines, flere afgange)..jeg tog til Glostrup, ca. 11/2 times kørsel..grundet morgentrafik. Ja det er bedre du spørger hvid du har noget konkret..jeg er klar på svar. vh. Christian.
Ok, men hvad koster de så de fede boliger tæt ved færgerne?, jeg vil helst bo i gåafstand til færgerne, og ha hgør tæt på, det ville være perfekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites