Cappe 10 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2007 hej alle sammen.. jeg har taget det stor skridt og flyttet til malmø. Har boet her i 4 måneder.. og nu skal jeg ha en bil, men uanset hvad for en bil jeg finder og ringer til dvs. forsikringsselskaber vil de ha mellem 20-66 tusinde for.. hvilket jeg slet ikke kan få til at passe sammen.. jeg er 23. haft kørekort siden jeg var 18.. jeg syntes bare at det er helt vildt de blandt andet vil ha 27 for en a3 1.8t andre der er ude for det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Nu kan jeg ikke helt huske det men jeg mener at hvis du er under 25 år så er forsikringen rimlig dyr. Men det kommer jo igen også an på en HEL masse andet. Men jeg syntes at vores bil forsikring var en del dyere hvis der var nogen under 25 år der kørte I bilen. Men ellers velkommen til...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 hej alle sammen.. jeg har taget det stor skridt og flyttet til malmø. Har boet her i 4 måneder.. og nu skal jeg ha en bil, men uanset hvad for en bil jeg finder og ringer til dvs. forsikringsselskaber vil de ha mellem 20-66 tusinde for.. hvilket jeg slet ikke kan få til at passe sammen.. jeg er 23. haft kørekort siden jeg var 18.. jeg syntes bare at det er helt vildt de blandt andet vil ha 27 for en a3 1.8t andre der er ude for det?? Skriv til "Patrik Lundholm" . Opgiv følgende: Navn Personnummer (det svenske) Adresse (nævn evt. også om bilen holder på gaden, garage, indkørsel eller andet p. forhold.) Hvilken bil registreringsnummer (find evt nummeret på bytbil.com) Hvor mange km du skal køre om året Hvilken type forsikring (Hel, Halv etc) Kig på deres website, www.insplanet.se de formidler forsikringer for flere selskaber og kan ofte finde en god pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Hej. Kontakt alle dine gamle forsikringsselskaber i danmark og få dem til, skriftligt at bekræfte at du har haft forsikring hos dem og at du har kørt skadesfrit i perioden. tilbyd Telefonsælgeren at fremsende dokumentation for 5 års skadesfri kørsel. Så skal du kunne få en A3 1,8t ned på max 15.000, næsten ligemeget hvor du bor. Problemet er primært at du i sælgerens computersystem, som dansker i sverige med et dansk kørekort, er sidestillet med en svensker på 23 som bestod køreprøven for 30 minutter siden. Insplanet har jeg aldrig fået noget ud af. Men forsøg dem bare (lad dog for alt i verden være med at oplyse din email, så hænger du på daglig spam fra dem resten af livet) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Insplanet har jeg aldrig fået noget ud af. Men forsøg dem bare (lad dog for alt i verden være med at oplyse din email, så hænger du på daglig spam fra dem resten af livet) jeg vil bare lige for god ordens skyld nævne at jeg har benyttet dem adskellige gange. Jeg har aldrig fået spam fra dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Fandt billigere bilforsikring igennem dem end igennem forhandleren, så det kan godt virke. Men ja til spam - giv dem ikke din email Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Jeg har sgu også snart opgivet det med forsikring, problemet er ikke pris mv. men at jeg ikke "står" i en eller anden computer hos If så de har ingen oplysninger på mig Såå nu har jeg tager konsekvensen og skifter til SE kort - meen så kommer der lidt flere udfordringer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cappe 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 tak.. hjælper det hvis jeg komme med papir på jeg har kørt skadefrit i alle de år?? og hjælper det mere hvis jeg får et svensk kørekort?? har benyttet min af innsplanet.. fik faktisk god hjælp.. må jeg benytte mig af igen.. men hvis der er nogle ting der kan hjælpe til det bliver billigere så gør jeg da det.. hehe:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 hjælper det hvis jeg komme med papir på jeg har kørt skadefrit i alle de år?? og hjælper det mere hvis jeg får et svensk kørekort?? Vi har 2 biler i IF. Försäkringen har aldrig spurgt om skadefri år - udelukkende om personens alder samt kørekortudstedelsesdato, svensk peronnummer OG registreringsnummer på den aktuelle bil. Det samme har været tilfældet med Salus - iøvrigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites