Martin_M 10 Anmeld indhold Skrevet March 15, 2007 Jeg har lige købt hus i Sverige, og nu skal der kigges fliser, toilet, bruser og alt andet baderumshejs. Kender allerede en del danske "billigsider" fx billigvvs og peterspris, men findes der noget tilsvarende i Sverige? Har fundet pricerunner.se og kelkoo.se, men er der andre muligheder? Jeg er interesseret i at købe så meget til baderummene i Sverige som muligt, da jeg herinde har læst at der er forskel på størrelsen af tilslutningsdelene i DK kontra SE. Håber nogle kan hjælpe, da jeg gerne vil være så klar som mulig til at komme i gang med renovering 1/6 når jeg overtager huset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 altså, biltema sælger en hel del billige ting. det er selvfølgelig mest oplagt at køre ud i det nærmeste varehus. men på www.biltema.se i menuen Bygg kan du finde en hel del indenfor stikkontakter og vvs sådan noget. Jeg tror de har hele sortimentet på webben. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 Jeg er interesseret i at købe så meget til baderummene i Sverige som muligt, da jeg herinde har læst at der er forskel på størrelsen af tilslutningsdelene i DK kontra SE. Håber nogle kan hjælpe, da jeg gerne vil være så klar som mulig til at komme i gang med renovering 1/6 når jeg overtager huset. Tillykke med huset :th2: Mht. det dér med at delene er så forskellige - er altså ikke helt rigtigt. Min kæreste og jeg købte mange af tingene i DK - simpelthen fordi vi kunne skaffe det vil ville have billigere ved at købe dem via nettet. Vore svenske håndværkere kunne ikke skaffe det billigere på trods af deres kontakter. Således har vi altså købt væghængte toiletter, håndvaske, diverse armaturer og brusere i DK. Klinker og fliser har vi købt lokalt - da vi fandt nogle lækre granit nogle i et af byggemarkederne i Trelleborg. Jeg husker at vi ikke kunne få den fine skylleknap (vi havde købt i DK) til det ene væghængte toilet til at sidde - da vore håndværkere desværre havde været lidt for hurtige og opsat en cisterne købt i Sverige. Det gjorde så at vi ikke kunne bruge knappen. Men det gælder igen bare om at købe ind så cisternen og skylleknappen passer sammen. Således kan du altså sagtens købe Vola armaturer eller andet dansk design og sætte ind i dit nye hus. Disse kan jo også købes i Sverige :) Det hele handler vel egentlig mest om at få fragtet tingene til Sverige. For os var det imidlertid intet problem, da vi boede i Danmark under hele renoveringen. Held og lykke med det hele :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2007 @ Winnie og Fagerborn Tak for svarene. :th2: Altid rart at vide, at vi stadig kan købe ting i dk, så længe vi blot sørger for at købe hele sæt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2007 Der findes også http://www.prisjakt.nu/[url=http://www.prisjakt.nu] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites