Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2007 Hejsa En gruppe ved navn "sport/motion" vil være dejlig. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 En gruppe ved navn "sport/motion" vil være dejlig. Kan "Sundhed og velvære" ikke bruges? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Kan "Sundhed og velvære" ikke bruges? Det kan den, jeg så bare en masse rent "sport" emner og jeg tænkte at det måske var letter hvis der var en til ren sport. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Det kan den, jeg så bare en masse rent "sport" emner og jeg tænkte at det måske var letter hvis der var en til ren sport. Jeg hører hvad du siger - men det er lidt "skal vi allerede fare vild i hovedemnerne, eller lære at finde et passende sted i de eksisterende fra starten!?" <-- som taget ud af en samtale med Steen og jeg på MSN. ;) Vi lytter fortsat på gode forslag og idéer - men prøver også at holde hovedkategorierne på et kreativt bredt minimum, så de fleste nye tråde kan finde plads i en af de eksisterende kategorier. Kom endelig med forslag herinde, skulle du komme på noget senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites