Fillip 10 Anmeld indhold Skrevet February 11, 2007 Vil lige sige at vi har fået ny rengøringshjælp, og hun er bare super effektiv. Hun har stadig nogle ledige pladser om formiddagen, hvis der er nogen som skulle være interessret send mig en PM. Hun tager 100 SEK i timen, så er lige til at bære. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie Jensen 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Hej, Jeg hedder Stephanie Jensen og bor i Malmø C (ved Konserthuset) med min kæreste. Vi søger en ny rengøringsdame hurtigst muligt. Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Tidspunktet for rengøring kan ændres hvis det bliver nødvendigt. Vi taler IKKE svensk. Vi skal kunne kommunikerer på dansk eller engelsk. Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie Jensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie JensenSteph...*suk* Send Filip en PM..når det nu er dét han beder om - hvis du er oprigtigt interesseret. (PM til Filip--> Klik Hér) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chrsitian 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Hun kan helt klart anbefales. Vores hus har aldrig været så rent som nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Det må dælme være et stort hjem med mange børn + hunde, hvis man skal bruge så lang tid på det. Jeg har 3 timers rengøring hver anden uge, og alt bliver gjort tilfredsstillende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Hun kan helt klart anbefales, vi kom hjem til en dejlig rengjort lejlighed som bare skinnede og duftede af sæbe. top karekter herfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Rengøringshjælp i Klagshamn søges Nogle som kender nogen der kunne være interesseret?? 1 gang ugentligt ca. 3-4 timer Vi har ingen husdyr og huset er helt nyt og lige til at gå til..... Send venligst pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Ditto Nogle som kender nogen der kunne være interesseret?? 1 gang ugentligt ca. 3-4 timer Vi har ingen husdyr og huset er helt nyt og lige til at gå til..... Send venligst pm Det samme her. Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Øresund 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2007 Rengøringshjælp søges Vi søger en hjælp til rengøring og strygning 1 gang om ugen, omkring 3 timer. Der er ingen husdyr. Vi bor udenfor Hässleholm. Venlig hilsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Etrod 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Hej. Den rengøringsdame I har, har hun flere dage ledige endnu? Vi vil nemlig gerne have gjort rent 3 timer om ugen. Er det I Malmø eller hvor i landet arbejder hun? Mvh Dorte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Etrod 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Vil lige sige at vi har fået ny rengøringshjælp, og hun er bare super effektiv. Hun har stadig nogle ledige pladser om formiddagen, hvis der er nogen som skulle være interessret send mig en PM. Hun tager 100 SEK i timen, så er lige til at bære. Hej. Har I stadig jeres rengøringsdame? Vi står nemlig og mangler en. Så hvis hun evt har en ledig tid, er vi meget interesseret. Men vi bor i Trelleborg, så måske er det slet ikke i nærheden. Håber du kan hjælpe. Mvh Dorte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fillip 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2008 Vores rengøring har igen nogle ledige tider. Hun er interesseret i Bunkleflostrand og Svågertorp. Drop mig en PM hvis du/i er interesseret Mvh, Fillip Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Fillip :) Tjek lige dine PM'er ikk'! Hilsen Vicksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chrsitian 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2008 Lovede lige og poste en besked om at vores rengøríngshjælp har ledige tider igen. Tror det var tirsdag, onsdag og fredag. I kan sende mig en PM eller hende en email tagomedina@hotmail.com Mvh Christian Ps. Vi er utrolig glade for hende. Super arbejde der bliver udført hver gang og hun er meget fleksibel. Så top dollar herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 ---------- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pnille 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Vores rengøringsdame kan også tid til lidt ekstra arbejde. Hun vil helst arbejde for folk som ikke bor alt for langt væk fra centrum. Send mig en mail på herlevsen@ofir.dk hvis du/I har brug for hendes tlf nr. Hun er super dygtig og grundig. Hun tar 100 sv kr i timen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Hun vil helst arbejde for folk som ikke bor alt for langt væk fra centrum.Måske en idé at definere "centrum" Mit gæt er Malmö - men det er jo ikke verdens navle, såeh... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Måske en idé at definere "centrum" Mit gæt er Malmö - men det er jo ikke verdens navle, såeh... Hov hov, Malmö er jo netop verdens navle - du mener måske at det er verdens navle der ude på landet hvor du bor? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 du mener måske at det er verdens navle der ude på landet hvor du bor? :D*hæhæ*..nej, dog ikke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cruzzz 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Vil lige sige at vi har fået ny rengøringshjælp, og hun er bare super effektiv. Hun har stadig nogle ledige pladser om formiddagen, hvis der er nogen som skulle være interessret send mig en PM. Hun tager 100 SEK i timen, så er lige til at bære. Hey Filip.. Jeg er meget interesseret i din rengøringshjælp,hvordan og hvorledes får jeg kontakt til hende ??? Jeg har brug for hende hurtigst muligt,jeg bor i Limhamn på Øen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Betinac 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Vi bor i Oxie, og søger rengøringshjælp 2-3 timer om ugen. Har jeres rengøringshjælp tilfældigvis ledige tider - eller er der andre der kender nogen de kan anbefale?:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ACH 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Rengøringshjælp søges Hej Mig og madammen bor ved Dalaplan i Malmö vi søger rengøringshjælp!!! På forhånd tak Hilsen Aron Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 7, 2009 se under: morten Rengøring tilbydes 20-02-2009, 11:19. Det er lige i nærheden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Jeg kunne osse godt tænke mig lidt rengøringshjælp. PM mig venligst. Bor i Almvik/Süderkulla Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ras 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Ja, så må jeg også stille mig i køen som leder efter en rengøringshjælp. 82 kvadratmeter i Rörsjöstaden, Malmö C - 2 timer hveranden uge. Hvis I kender nogen som er interesserede, så send gerne en PM. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites