Carwash 10 Anmeld indhold Skrevet December 12, 2006 Hej Venner ((( har brugt søge funktionen så helt nye er jeg ikke) NOOOT nu er tiden kommet til at handle svensk, jeg har brug for en bil i ca.4mdr. for at pendle frem og tilbage( 60km frem og tilbage dagligt) prisen skal være helst under 20 kg svensk. Jeg har kigget på leasing både i DK og i Se. NOPE kan ikke betale sig. Mit spørgsmål er hva skal man være opmærksom hvis man skal købe privat kontra forhandler? jeg har fundet nogle biler på blocket.se som måske kunne bruges, men hvordan gøre man hvis det er en privat? forhandler ordne selv papire arbejdet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Privat sender man bare ejerskifte papire ind hvor begge parter skriver under. Vi skal af med vores vinterbil, en 325 coupe fra 93, send en PM hvis det har din interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Hej Venner ((( har brugt søge funktionen så helt nye er jeg ikke) NOOOT nu er tiden kommet til at handle svensk, jeg har brug for en bil i ca.4mdr. for at pendle frem og tilbage( 60km frem og tilbage dagligt) prisen skal være helst under 20 kg svensk. Jeg har kigget på leasing både i DK og i Se. NOPE kan ikke betale sig. Mit spørgsmål er hva skal man være opmærksom hvis man skal købe privat kontra forhandler? jeg har fundet nogle biler på blocket.se som måske kunne bruges, men hvordan gøre man hvis det er en privat? forhandler ordne selv papire arbejdet. Hej Patrick Jeg har kun 1 gang købt via. forhandler...... 2 gange via. min mekaniker og 1 gang privat..... Alle 4 gange var det ok, papirer kan også ordnes af private..... Og når det er sagt kan forhandlere jo godt være banditter......;) Jeg har i øvriget selv en Opel Calibra på Blocket 20.000 sek. hvis det har interesse, og yderligere en Saab der bliver synet i morgen, til 10.000 sek...... Begge biler kører perfekt og sælges udelukkende pga. deres størrelse, og mine dårlige parkeringsmuligheder i KBH.... Hvis det har interesse så skriv og jeg kan fortælle lidt mere om bilen/bilerne Mvh Charlotte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites