skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2006 Jeg har noget der hedder beregnet ekstra befordrings fradrag på min årsopgörelse, hvad er det ? Min mand har det ikke ?? På årsopgörelse står der : Övrige fradrag i personlig indkomst, er det bro fradraget ? Og så km der hvor der står befordring ? Hjälp en dum:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Jeg har noget der hedder beregnet ekstra befordrings fradrag på min årsopgörelse, hvad er det ? Min mand har det ikke ?? På årsopgörelse står der : Övrige fradrag i personlig indkomst, er det bro fradraget ? Og så km der hvor der står befordring ? Hjälp en dum:rolleye: Det er lidt ekstra fradrag til dem, der tjener under 278.000 ca. Skat regner det selv ud. :) Skattepligtige med en indkomst, der ikke overstiger 228.300 kr. (2006), kan fratrække yderligere 25 pct. af befordringsfradraget, dog højst 6.000 kr. For skattepligtige med en indkomst, der overstiger 228.300 kr. reduceres procentsatsen og maksimumsbeløbet på 6.000 kr. med henholdsvis 0,5 procentpoint og 2,0 pct. pr. hele 1.000 kr., som indkomsten overstiger 228.300 kr., dvs. reguleringen sker først, når indkomsten overstiger 229.299 kr. Det ekstra befordringsfradrag beregnes automatisk af skattemyndighederne på grundlag af de selvangivne indkomster og befordringsfradrag. Det ekstra befordringsfradrag bortfalder helt med en indkomst på 278.300 kr. eller større. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Mange tak Så er det derfor at han ikke har det. Jeg prövede at finde noget på skats hjemmeside men opgav. Men her er man altid heldig at en venlig själ hjälper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites