Futz 12 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2006 Full Name: Birthday: Birthplace: Eye Color: Hair Color: Height: Weight: Right handed or Left handed? Your Heritage: My Worst Habit: Zodiac Sign: Shoe Size: Pants Size: Innie or Outie? Parents Still Together? The Shoes You Wore Today: Your Weakness: Your Fears: Your Perfect Pizza: Goal You Would Like To Achieve This Year: Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. Thoughts First Waking Up: Your Best Physical Feature: Your Bedtime: Your Most Missed Memory: MY FAVORITES Favorite color? Food? Sport? Animal? Ice Cream? Candy? Store? Salad Dressing? Actor? Song? Letter? Number? Gum? Holiday? Season? Toothpaste Flavor? Radio Station? Perfume? Scent besides perfume? Body part on the opposite sex? FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: Let’s look at: What a nice: Where did all the: Why can’t we: Silly, little: Isn’t it weird that: Never under any circumstance: I wish: Everyone has a: I am: HAVE YOU EVER Been In Love? Been To Juvie? Mooned Someone? Been Rejected? Ran Away From Home? Pictured Your Crush Naked? Skipped School? Thought About Suicide? Slept Outside? Laughed So Hard You Cried? Cried In School? Thrown Up In School? Wanted To Be a Model? Cheated On Someone? Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Seen A Dead Body? Been Bitched Out? Drank Alcohol? Smoked? Been On Drugs? Eaten Sushi? Been On Stage? Gone Skinny Dipping? Shoplifted? Been Drunk? Been Called A Tease? Been Beaten Up? DO YOU Swear? Sing Well? Want To Get Married? Believe In Yourself? Get Motion Sickness? Think You Are Attractive? Get Along With Your Parents? Like Thunderstorms? Play An Instrument? Own An iPod? Pray? Go To Church? Sleep With Stuffed Animals? Keep A Journal/Diary? Dance In The Rain? Sing In The Shower? THIS OR THAT Pepsi or Coke? McDonald’s or Burger King? Single or Group Dates? Chocolate or Vanilla? Strawberries or Blueberries? Meat or Veggies? TV or Movie? Guitar or Drums? Adidas or Nike? Chinese or Mexican? Cheerios or Corn Flakes? Cake or Pie? MTV or VH1? Blind or Deaf? Boxers or Briefs? CAN YOU Do The Splits? Write With Both Hands? Whistle? Blow A Bubble? Roll Your Tongue In A Circle? Cross Your Eyes? Walk With Your Toes Curled? Touch Your Tongue to Your Nose? Dance? Eat Whatever You Want And Not Worry? WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: You Talked To On The Phone: You Instant Messaged: You Hugged: You Yelled At: You Played A Sport With: WHAT’S THE LAST Time You Laughed? Time You Cried? Movie You Watched? Flavor Of Gum You Chewed? Joke You Told? Song You’ve Sung? RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? What Can You See Out Your Window? Are You Listening To Music? What Are You Wearing? What’s On Your Mousepad? BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Do you believe in miracles? Magic? Love at first sight? God? Satan? Ghosts? Santa? Evolution? RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Number Of CD’s I Own: Your Good Luck Charm: How many pillows do you sleep with? Do you drink milk? Person You Hate Most: Most Outdated Phrase: Do you think God has a gender? Where do you think we go when we die? How many rings until you answer the phone? What is something scientists need to invent? Are you a health freak? Are you a virgin? If you could travel into space, where would you go? What is the worst weather? Did you play with Barbies as a child? How many grades have you failed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 hmm hmmm og hvorfor starter du så ikke selv ;) ... ... ... ... ... altså når du nu keder dig så meget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Jeg Starter: Full Name: PETER Birthday: I overmorgen Birthplace: Gentofte Eye Color: Blå Hair Color: Foie Gras Height:180 Weight: 75 Right handed or Left handed? R Your Heritage: Pure Danish Design My Worst Habit: Dårlig lytter Zodiac Sign: Vægt Shoe Size: 43 Pants Size: 32-32 i Lewis Innie or Outie? øh ?- jeg går ikke i G-streng hvis det er spørgsmålet Parents Still Together? I bedste Bergman stil The Shoes You Wore Today: Brogues Your Weakness: Kvinder der græder Your Fears: At blive opereret af Per Bjerregaard Your Perfect Pizza: Spiser ikke Pizza Goal You Would Like To Achieve This Year: 600 indlæg med mening på Sunddebat, samt hattrick i Nobelpriser Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. Tavshed Thoughts First Waking Up: Kaffe NU ! Your Best Physical Feature: Mine øjne Your Bedtime: En morfar morgen middag aften Your Most Missed Memory: Zuma´s saksespark DAMMMM MY FAVORITES Favorite color? Grøn Food? Er meget glad for Burgers , ja det er trist men hvaaaddd Sport? Golf (spille) og Fodbold (overvære) Animal? Hund Ice Cream? Myynte Candy? Vampyre fra Haribo Store? Macy´s Salad Dressing? Det der røde balsamico Actor? Ham den lille dreng fra mit liv som hund - se det var skuespil og til lav løn Song? Je t'aime Letter? X Number? 007 Gum? Den blå pose fra Wrigleys Holiday? Sommerferie Season? Sommer Toothpaste Flavor? Smager ikke godt nogen af dem Radio Station? 100 FM Perfume? Aqua de Parma Scent besides perfume? ? Strand Body part on the opposite sex? Regionen fra navle til knæ FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: the grass Let’s look at: the money What a nice: Birdie Where did all the: days go Why can’t we: freak out Silly, little: Skattevæsen Isn’t it weird that: vi ikke kan stemme Never under any circumstance: VÆRE FAN AF BIF I wish: upon a stAR Everyone has a: Røvhul I am: THE WALRUS GU GU GI CHOOO HAVE YOU EVER Been In Love? All the time Been To Juvie? Juventus ? - nej Mooned Someone? Nix Been Rejected? ja, Desværre - men suffering is good for the soul. Ran Away From Home? Nej men fra mit fødeland - stik den Pictured Your Crush Naked? tegnede mange tissemænd og tissekoner i pubertetsopstarten men ikke efter model såvidt jeg husker. Skipped School? Nej Thought About Suicide? Ved et par BIF mesterskaber ellers ikke Slept Outside? i 5 år i cirkus mili Laughed So Hard You Cried? Kan man det ? Cried In School? Der var jeg Clint Thrown Up In School? si - pinligt Wanted To Be a Model? mere rollemodel Cheated On Someone? det er vist sket, - kære gud gør mig god men ikke endnu Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Jep Seen A Dead Body? yep Been Bitched Out? Hvad er er det - har haft chefer der var bitches Drank Alcohol? Bællet det Smoked? vi har alle været unge Been On Drugs? Jeg indhalerede ikke Eaten Sushi? ja Chicken Sushi Been On Stage? ja Gone Skinny Dipping? naturisme oh lala Shoplifted? no Been Drunk? vel 3-4 år sammenlagt Been Called A Tease? Nej meget er jeg blevet kaldt men narrepik ! - nope Been Beaten Up? It´s like a jungel sometime it makes me wonder how ... DO YOU Swear? hell no !!!1 Sing Well? Sing Swell Want To Get Married? Mine 3. kone er ikke født endnu Believe In Yourself? more than any Get Motion Sickness? Ved bommene nogen gange Think You Are Attractive? :th2: Get Along With Your Parents? : love/fight Like Thunderstorms? pain in the ass på golfbanen, ellers hyggeligt Play An Instrument? ville gerne Own An iPod? nej men vil gerne have en Pray? nogen gange Go To Church? ved juletid Sleep With Stuffed Animals? a beaver when i´m lucky Keep A Journal/Diary? nix Dance In The Rain? Har aldrig været på festival Sing In The Shower? ja THIS OR THAT Pepsi or Coke? Coke McDonald’s or Burger King? :Rialto Grill Single or Group Dates? jeg er ikke swinger Chocolate or Vanilla? Vanilla´ Strawberries or Blueberries? Strawberries Meat or Veggies? MEAT TV or Movie? Internet Guitar or Drums? Spade Adidas or Nike? Hip som hap Chinese or Mexican? Kinøjser Cheerios or Corn Flakes? Havregryn eller müsli Cake or Pie? flødekage MTV or VH1? DR2 Blind or Deaf? helst ikke Boxers or Briefs? Briefs CAN YOU Do The Splits? Splitter Atomer og bananer som en prof Write With Both Hands? nej men Jeg tastre me4d mi diller nue Whistle? :Som Zamfír Blow A Bubble? :ja og en vind Roll Your Tongue In A Circle? :Yes Cross Your Eyes? :Yes Walk With Your Toes Curled? : Touch Your Tongue to Your Nose? :Nej det er for sygt Dance? ambivalent forhold til det Eat Whatever You Want And Not Worry? hvis det ikke er fordærvet ja. WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: min hustru You Talked To On The Phone: min hustru You Instant Messaged: Det bruger man ikke i mine kredse You Hugged: min hustru You Yelled At: Emma (se profilbilled) You Played A Sport With: Johan WHAT’S THE LAST Time You Laughed? da jeg skrev det med tastre med min osv. Time You Cried? for lang tid siden Movie You Watched? kan ikke huske Flavor Of Gum You Chewed? se ovenfor under mærke Joke You Told? der ligger snegle og boller i vindue hehe Song You’ve Sung? Song Song Blue RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? CPH What Can You See Out Your Window? The Waterfront Are You Listening To Music? nej What Are You Wearing? Jakkesæt What’s On Your Mousepad? et Logo BELIEFS Do you believe there is life on other planets? nogen gange men ET ringer for lidt Do you believe in miracles? Bestemt Magic? abrakebabra og op røg aftensmaden efter den 12 pils Love at first sight? ja God? Bestemt Satan? desværre Ghosts? nej Santa? ja det er da en hyggelig Evolution? Ja - er videnskabeligt bevist (åbenbart er dette spørgeskema lavet af en der tro på det der inteligent design - føj RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Brazil Number Of CD’s I Own: 200 Your Good Luck Charm: går ikke med Luigi guldkæde How many pillows do you sleep with? 2 Do you drink milk? Hver dag Person You Hate Most: pt. ham der borgmesteren i Malmö der taler hatespeech Most Outdated Phrase: "tak søde" Do you think God has a gender? Godt spørgsmål Where do you think we go when we die? Ud efter øl How many rings until you answer the phone? Har tracket fra de uheldige helte på den men ca. 5- 10 sek. What is something scientists need to invent? the peace machine Are you a health freak? nej men mere med alderen Are you a virgin? If you could travel into space, where would you go? Zanussi What is the worst weather? De der atomstorme man ser i The Day After - ser ikke rart ud Did you play with Barbies as a child? Min Actionman bankede dem !!!11 How many grades have you failed? adskellige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Cool/sjov læsning tak for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Jeg Starter: Your Fears: At blive opereret af Per Bjerregaard Okay, så finder vi lige nummeret til plastikkirurgen Jørgen Ege til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 hehe godt gået Futz om ikke andet, så var det da interessant læsning.. måske andre følger op på den.. minder mig om nogle som en gang blev smidt rundt på mail.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Full Name: Pernille Birthday: 20 Marts Birthplace: Tarm ( Det hedder byen!!!) Eye Color: gråblå Hair Color: Tjaaa --- leverpostej --- Height: 165 Weight: Mellem 0 & en tiendedel ton Right handed or Left handed? R Your Heritage: ½ tysk ½ jyde My Worst Habit: Snakker nok for meget Zodiac Sign: fisk Shoe Size: 41 Pants Size: 44 Innie or Outie? Tja kommer an på årstiden Parents Still Together? Ja da The Shoes You Wore Today: bare tær Your Weakness: total F menneske Your Fears: edderkopper og børn når de skifter tænder Your Perfect Pizza: pepperoni ost og tomat Goal You Would Like To Achieve This Year: Øhhh Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. ignore Thoughts First Waking Up: MOKKKKKKA Your Best Physical Feature: Min hørsel Your Bedtime: mellem 0000 & 0000 Your Most Missed Memory: Kreta 01 MY FAVORITES Favorite color? grøn Food? Mor hjemmlavede Sport? Animal? Bryder mig generalt ikke om dyr Ice Cream? breadcrum ice Candy? Chokolade Store? Øhhh har ikke det der shoppergen Salad Dressing? nejtak Actor? Connor Maclaude ( Highlander - kan ikke huske hans rigtige navn) Song? Andrew Strong Mustang sally Letter? M Number? 5 Gum? Hubba bubba Holiday? Tyrkiet Season? Forår Toothpaste Flavor? Mynte Radio Station? Vinyl 95,5 Perfume? Nej tak Scent besides perfume? Body part on the opposite sex? Hænder FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: the wild side Let’s look at: it What a nice: idea Where did all the: shit come from Why can’t we: just sleep Silly, little: me Isn’t it weird that: Pia K still is alive Never under any circumstance: will I do that I wish: I had a million Everyone has a: life - more or less I am: therfore I live HAVE YOU EVER Been In Love? Ja da Been To Juvie? Nope Mooned Someone? Si Been Rejected? Si Ran Away From Home? He ja da jeg var 9-11-16 Pictured Your Crush Naked? Nope Skipped School? Ja da er dobbelt lærebarn og de er værre end gennemsnittet Thought About Suicide? Nope Slept Outside? Ja da Laughed So Hard You Cried? Si Cried In School? Nope Thrown Up In School? Nope Wanted To Be a Model? nope Cheated On Someone? Nope Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? He he JA Seen A Dead Body? Jeps Been Bitched Out? Ja da Drank Alcohol? Si Smoked? Si Been On Drugs? Si Eaten Sushi? NEJ og jeg kommer heller ikke til det med mindre barkskul går ind under shusi Been On Stage? Si Gone Skinny Dipping? Si - mødte min bedre ½ del den vej Shoplifted? Nope Been Drunk? Si Been Called A Tease? Hmmmmmm Been Beaten Up? Si DO YOU Swear? SI Sing Well? NOT Want To Get Married? Er vist lidt forsent at spørge om det Believe In Yourself? Si Get Motion Sickness? Nope Think You Are Attractive? Alt er relativt Get Along With Your Parents? Ja Man skal bare ha dem i mindre portioner Like Thunderstorms? JA DA Play An Instrument? Nope Own An iPod? Nope Pray? Nope Go To Church? Nope Sleep With Stuffed Animals? Nope Keep A Journal/Diary? Si Dance In The Rain? Ikke lige pt Sing In The Shower? SI THIS OR THAT Pepsi or Coke? Pepsi McDonald’s or Burger King? Mc.D Single or Group Dates? Group dates Chocolate or Vanilla? Chokolade Strawberries or Blueberries? Ingen af delene Meat or Veggies? Meat TV or Movie? movie Guitar or Drums? Drums Adidas or Nike? Spiller ingen rolle Chinese or Mexican? Mexican Cheerios or Corn Flakes? Cornflakes Cake or Pie? pie MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf? Blind Boxers or Briefs? boxers CAN YOU Do The Splits? Nope Write With Both Hands? På comp. Ja Whistle? Si Blow A Bubble? Si - hvorfor tror du jeg tygger hubba bubba Roll Your Tongue In A Circle? Si Cross Your Eyes? Skal bare tage brillerne af så er den der Walk With Your Toes Curled? Si Touch Your Tongue to Your Nose? Jeps men kan ikke pille buggere med den Dance? NOT " er blevet kaldt en frø i en blender" - det satte en stopper for det !!!! Eat Whatever You Want And Not Worry? Not WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: Connor bebsen You Talked To On The Phone: Glostrup kommune You Instant Messaged: Min brormand You Hugged: Megan musen You Yelled At: Min bedre ½ del You Played A Sport With: Gælder fangeleg? Så var det Simon WHAT’S THE LAST Time You Laughed? ½ time siden Time You Cried? Kan jeg faktisk ikke huske Movie You Watched? James bond Flavor Of Gum You Chewed? Mint Joke You Told? Hmmmmm kan jeg ikke huske Song You’ve Sung? When you wish upon a star RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? Home What Can You See Out Your Window? gravhøje Are You Listening To Music? nope What Are You Wearing? Tøj What’s On Your Mousepad? My mouse BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Ja da Do you believe in miracles? HeHe jeg er da et Magic? Nope Love at first sight? Nope God? Nope Satan? Nope Ghosts? Si Santa? Nope Evolution? Ja RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Scotland Number Of CD’s I Own: Puha mange Your Good Luck Charm: har jeg ikke How many pillows do you sleep with? ingen Do you drink milk? NEJ Person You Hate Most: Ingen Most Outdated Phrase: Spejl Do you think God has a gender? Nope Where do you think we go when we die? Blir ædt af orm How many rings until you answer the phone? Mindst muligt What is something scientists need to invent? Are you a health freak? Not Are you a virgin? MMMM med alle 3 børn som den ubesmittede undfangelse .. If you could travel into space, where would you go? Pluto What is the worst weather? 45 graders varme og stille luft Did you play with Barbies as a child? Nope måtte jeg ikke for min moar How many grades have you failed? ingen Så Miriam og Jxhab Så må det være Jeres tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Innie or Outie? Tja kommer an på årstiden Jeg kan jo overveje at svare på det hele, hvis kedsomheden kommer over mig - men "innie eller outie" betyder, om navlen er "indsunket" eller - ja, hvad hedder det modsatte? Peger udad?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Jeg kan jo overveje at svare på det hele' date=' hvis kedsomheden kommer over mig - men "innie eller outie" betyder, om navlen er "indsunket" eller - ja, hvad hedder det modsatte? Peger udad??[/quote'] Er det den politisk korrekte måde på at spørge om folk er fede eller ej ? Eller er det noget amerikanske piger går op i ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Keder mig også... en del er klippet ud .... Full Name: Kunne ha' være Clark Kent, men det er det så ikke .... Birthday: Jep Birthplace: DK Eye Color: Blå Hair Color: Underligt blandingsforhold mellem leverpostej og noget der er lysere Height: 183 Weight: uhmm... Right handed or Left handed? R Your Heritage: Dansk - Dansk Zodiac Sign: Vædder Shoe Size: 42 Pants Size: 34 Innie or Outie? Klart Parents Still Together? Nej, af naturlige årsager The Shoes You Wore Today: hvide sneakers Your Weakness: sweets :th2: Your Fears: Ingenting... Your Perfect Pizza: Gorgonzola, pepperoni, hvidløg og masser af chilli Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. ... hehe Thoughts First Waking Up: wanker Your Bedtime: sent MY FAVORITES Favorite color? Sort Food? Fransk Sport? Golf, motorsport Animal? Leguan Ice Cream? ja tak Candy? lots... Store? div. golfbutikker og mc forretninger. Internettet !!! Salad Dressing? Lidt oli, måske Actor? Al Pacino, Edward Norton, Robert De Niro Song? Stinkfist, TOOL Letter? Email Number? 13 Gun? Riffel Holiday? så længe som muligt Season? Sommer Toothpaste Flavor? Tandpasta ? Radio Station? DK P3 Perfume? Hugo Boss, Ballasarini Scent besides perfume? Napalm... helst om morgen.... Body part on the opposite sex? Hjerne FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: fire Let’s look at: SHOW ME THE MONEY ... What a nice: day Where did all the: money go ... Why can’t we: holde ferie.... 365/24/7 Silly, little: stupid cat .... Isn’t it weird that: man ikke kan kysse sin egen albue I wish: selvfølgelig gør jeg da det Everyone has a: mening I am: hopeless HAVE YOU EVER Been In Love? klart Been To Juvie? Juvie ?? Hvem oversætter ? Mooned Someone? uhmm... jah... Been Rejected? Hvor utroligt det end lyder... ja... Ran Away From Home? boet i 6 lande ... ja, lidt... Pictured Your Crush Naked? hehe... Skipped School? Nej... damn, jeg var artig Thought About Suicide? Nej da... Slept Outside? yessir Laughed So Hard You Cried? jep Cried In School? Nej Thrown Up In School? Nej... var aldrig stiv i skolen Wanted To Be a Model? yes, for ortopædisk fodtøj Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Tjo... Seen A Dead Body? Ja... Min bror ... desværre Been Bitched Out? nej Drank Alcohol? ja Smoked? ja Been On Drugs? Define drugs... en spilf har man vel røget Eaten Sushi? Ja, naturligvis... man er vel en haj i et køkken.. laver det selv Been On Stage? ja Gone Skinny Dipping? ja Shoplifted? nope Been Drunk? Really drunk.. klart Been Called A Tease? HA... nej Been Beaten Up? nej DO YOU Swear? ja sgu da Sing Well? nope, men gerne højt Want To Get Married? ja Believe In Yourself? ja Get Motion Sickness? nej Think You Are Attractive? Ikke specielt Get Along With Your Parents? Yes Like Thunderstorms? tja.. det er vel fint nok Play An Instrument? nej... ikke mere Own An iPod? Nej.. thank god Pray? Nej Go To Church? Nej Sleep With Stuffed Animals? øh ?? nej Keep A Journal/Diary? nej Dance In The Rain? nej Sing In The Shower? nej THIS OR THAT Pepsi or Coke? Pepsi McDonald’s or Burger King? BK Single or Group Dates? single Chocolate or Vanilla? choclate Strawberries or Blueberries? blueberries Meat or Veggies? MEAT.... grøntsager er mad for mad ! TV or Movie? Movie Guitar or Drums? begge dele Adidas or Nike? Who cares ? Chinese or Mexican? Mexican Cheerios or Corn Flakes? Hvad skete der med brød ?? Cake or Pie? Cake MTV or VH1? None of that crap Blind or Deaf? Bland AND deaf CAN YOU Do The Splits? Kun hvis jeg må bruge begge ben Write With Both Hands? klart... men, intet af det kan læses Whistle? ja Blow A Bubble? when i fart... yes Roll Your Tongue In A Circle? jep Cross Your Eyes? yes (billede haves) Walk With Your Toes Curled? aner det ikke Touch Your Tongue to Your Nose? Nej Dance? JA... ER DU VIMMER !!!! Eat Whatever You Want And Not Worry? yep WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: myself You Talked To On The Phone: Uhmm... en kunde ? You Instant Messaged: Stålanden (no shit) You Hugged: min familie You Yelled At: det gør jeg aldrig... gider ikke spilde energi på det. You Played A Sport With: min svorger og nevø... En runde golf... Jeg vandt WHAT’S THE LAST Time You Laughed? Det gør jeg da hver dag Time You Cried? 2 år siden... brormands begravelse Movie You Watched? Uhmm ...pas Joke You Told? Jeg er på ingen måder sjov... men, lidt ironisk RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? På "arbejde" og keder mig ... igen igen What Can You See Out Your Window? København's havn Are You Listening To Music? DK P3... What Are You Wearing? Tøj... What’s On Your Mousepad? Guinness - Have a Guinness when you're tired BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Nope Do you believe in miracles? Nej Magic? Nej Love at first sight? Ja God? Nej Satan? Nej Ghosts? Nej Santa? Nej Evolution? Ja RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? foreløbig har jeg været i ca. 40 lande. Måske Japan Number Of CD’s I Own: ca. 250-300 How many pillows do you sleep with? 2 Do you drink milk? Nej Person You Hate Most: Jeg hader ingen Most Outdated Phrase: Most outdated Phrase Do you think God has a gender? Jeg tror jo ikke på gud Where do you think we go when we die? Ned i jorden ? How many rings until you answer the phone? Min telefon spiller en melodi What is something scientists need to invent? En kur mod kræft Are you a health freak? nope Are you a virgin? yeah rigth... selvom det føles sådan... single If you could travel into space, where would you go? Space ??? What is the worst weather? Regn.... Did you play with Barbies as a child? Nej... How many grades have you failed? Fejler aldrig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Keder mig også... en del er klippet ud .... Full Name: Kunne ha' være Clark Kent, men det er det så ikke .... Birthday: Jep Birthplace: DK Eye Color: Blå Hair Color: Underligt blandingsforhold mellem leverpostej og noget der er lysere Height: 183 Weight: uhmm... Right handed or Left handed? R Your Heritage: Dansk - Dansk Zodiac Sign: Vædder Shoe Size: 42 Pants Size: 34 Innie or Outie? Klart Parents Still Together? Nej, af naturlige årsager The Shoes You Wore Today: hvide sneakers Your Weakness: sweets :th2: Your Fears: Ingenting... Your Perfect Pizza: Gorgonzola, pepperoni, hvidløg og masser af chilli Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. ... hehe Thoughts First Waking Up: wanker Your Bedtime: sent MY FAVORITES Favorite color? Sort Food? Fransk Sport? Golf, motorsport Animal? Leguan Ice Cream? ja tak Candy? lots... Store? div. golfbutikker og mc forretninger. Internettet !!! Salad Dressing? Lidt oli, måske Actor? Al Pacino, Edward Norton, Robert De Niro Song? Stinkfist, TOOL Letter? Email Number? 13 Gun? Riffel Holiday? så længe som muligt Season? Sommer Toothpaste Flavor? Tandpasta ? Radio Station? DK P3 Perfume? Hugo Boss, Ballasarini Scent besides perfume? Napalm... helst om morgen.... Body part on the opposite sex? Hjerne FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: fire Let’s look at: SHOW ME THE MONEY ... What a nice: day Where did all the: money go ... Why can’t we: holde ferie.... 365/24/7 Silly, little: stupid cat .... Isn’t it weird that: man ikke kan kysse sin egen albue I wish: selvfølgelig gør jeg da det Everyone has a: mening I am: hopeless HAVE YOU EVER Been In Love? klart Been To Juvie? Juvie ?? Hvem oversætter ? Mooned Someone? uhmm... jah... Been Rejected? Hvor utroligt det end lyder... ja... Ran Away From Home? boet i 6 lande ... ja, lidt... Pictured Your Crush Naked? hehe... Skipped School? Nej... damn, jeg var artig Thought About Suicide? Nej da... Slept Outside? yessir Laughed So Hard You Cried? jep Cried In School? Nej Thrown Up In School? Nej... var aldrig stiv i skolen Wanted To Be a Model? yes, for ortopædisk fodtøj Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Tjo... Seen A Dead Body? Ja... Min bror ... desværre Been Bitched Out? nej Drank Alcohol? ja Smoked? ja Been On Drugs? Define drugs... en spilf har man vel røget Eaten Sushi? Ja, naturligvis... man er vel en haj i et køkken.. laver det selv Been On Stage? ja Gone Skinny Dipping? ja Shoplifted? nope Been Drunk? Really drunk.. klart Been Called A Tease? HA... nej Been Beaten Up? nej DO YOU Swear? ja sgu da Sing Well? nope, men gerne højt Want To Get Married? ja Believe In Yourself? ja Get Motion Sickness? nej Think You Are Attractive? Ikke specielt Get Along With Your Parents? Yes Like Thunderstorms? tja.. det er vel fint nok Play An Instrument? nej... ikke mere Own An iPod? Nej.. thank god Pray? Nej Go To Church? Nej Sleep With Stuffed Animals? øh ?? nej Keep A Journal/Diary? nej Dance In The Rain? nej Sing In The Shower? nej THIS OR THAT Pepsi or Coke? Pepsi McDonald’s or Burger King? BK Single or Group Dates? single Chocolate or Vanilla? choclate Strawberries or Blueberries? blueberries Meat or Veggies? MEAT.... grøntsager er mad for mad ! TV or Movie? Movie Guitar or Drums? begge dele Adidas or Nike? Who cares ? Chinese or Mexican? Mexican Cheerios or Corn Flakes? Hvad skete der med brød ?? Cake or Pie? Cake MTV or VH1? None of that crap Blind or Deaf? Bland AND deaf CAN YOU Do The Splits? Kun hvis jeg må bruge begge ben Write With Both Hands? klart... men, intet af det kan læses Whistle? ja Blow A Bubble? when i fart... yes Roll Your Tongue In A Circle? jep Cross Your Eyes? yes (billede haves) Walk With Your Toes Curled? aner det ikke Touch Your Tongue to Your Nose? Nej Dance? JA... ER DU VIMMER !!!! Eat Whatever You Want And Not Worry? yep WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: myself You Talked To On The Phone: Uhmm... en kunde ? You Instant Messaged: Stålanden (no shit) You Hugged: min familie You Yelled At: det gør jeg aldrig... gider ikke spilde energi på det. You Played A Sport With: min svorger og nevø... En runde golf... Jeg vandt WHAT’S THE LAST Time You Laughed? Det gør jeg da hver dag Time You Cried? 2 år siden... brormands begravelse Movie You Watched? Uhmm ...pas Joke You Told? Jeg er på ingen måder sjov... men, lidt ironisk RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? På "arbejde" og keder mig ... igen igen What Can You See Out Your Window? København's havn Are You Listening To Music? DK P3... What Are You Wearing? Tøj... What’s On Your Mousepad? Guinness - Have a Guinness when you're tired BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Nope Do you believe in miracles? Nej Magic? Nej Love at first sight? Ja God? Nej Satan? Nej Ghosts? Nej Santa? Nej Evolution? Ja RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? foreløbig har jeg været i ca. 40 lande. Måske Japan Number Of CD’s I Own: ca. 250-300 How many pillows do you sleep with? 2 Do you drink milk? Nej Person You Hate Most: Jeg hader ingen Most Outdated Phrase: Most outdated Phrase Do you think God has a gender? Jeg tror jo ikke på gud Where do you think we go when we die? Ned i jorden ? How many rings until you answer the phone? Min telefon spiller en melodi What is something scientists need to invent? En kur mod kræft Are you a health freak? nope Are you a virgin? yeah rigth... selvom det føles sådan... single If you could travel into space, where would you go? Space ??? What is the worst weather? Regn.... Did you play with Barbies as a child? Nej... How many grades have you failed? Fejler aldrig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Er det den politisk korrekte måde på at spørge om folk er fede eller ej ? Eller er det noget amerikanske piger går op i ? Det har intet at gøre med, om folk er fede eller ej - det drejer sig kun om navlen. Sidder den tilbagetrukket eller vil den frem i verden... Jeg har vist kun observeret den sidste slags i babyer, men det siges, at de findes - og det er det spørgsmålet drejer sig om. Jeg ved ikke, om amerikanske piger går specielt meget op i det, men det er da godt nok "over there" jeg har hørt om fænomenet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Been To Juvie? Juvie ?? Hvem oversætter ? Går udfra det er ungdomsspjældet ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Been To Juvie? Juvie ?? Hvem oversætter ? Går udfra det er ungdomsspjældet ??? Nå.. men, der har jeg så heller ikke været... kommer så sjældent ud... (eller, ind.. . ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Keder mig også... Det må jeg sgu godt nok også gøre pt... BELIEFS: God? Nej Own An iPod? Nej.. thank god :D :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Been To Juvie? Juvie ?? Hvem oversætter ? Går udfra det er ungdomsspjældet ??? Det er ganske korrekt gættet !!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Skal lige lavet lidt andet end lektier, so here goes: Full Name: SURPRISE! Det er ikke Madsen ;) Birthday: 6. december Birthplace: Gjellerup ved Herning Eye Color: Blå Hair Color: Brun Height: For lille Weight: Tilpas Right handed or Left handed? R Your Heritage: Dansk My Worst Habit: Stresser Zodiac Sign: Skytte Shoe Size: 36-38 ( hvis jeg finder nogle sko jeg bare må have "tilpasser" mine fusser sig... Pants Size: 36-38 Innie or Outie? Innie Parents Still Together? Nej, heldigvis!! The Shoes You Wore Today: Sandaler Your Weakness: ... kan ikke lige komme i tanke om noget... men nok min familie... Your Fears: at miste dem jeg elsker Your Perfect Pizza: Fra Lone's Køkken i Herning Goal You Would Like To Achieve This Year: Score topkarakterer på uni Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. ... det aner jeg ikke lige... Thoughts First Waking Up: Åh pis!! Lige 10 minutter mere Your Best Physical Feature: ... at jeg nogelunde fungerer? Your Bedtime: Omkring 22.00 Your Most Missed Memory: Dykkerturen på Bali med delfinerne og klovnefiskene... MY FAVORITES Favorite color? Blå eller grøn Food? Min mors Sport? Løb Animal? Mine egne Ice Cream? Chokolade Candy? vingumme Store? Afhænger af dankortet og dets grænser... Salad Dressing? Nej tak... Actor? Mandlig: Ewan McGreggor Kvindelig: Angelina Jolie Song? Hvorlænge vil du ydmyge dig? Danser med Drenge Letter? Dem hjemmefra Number? 06 Gum? Det der er tættest på... Holiday? Bali Season? vinter Toothpaste Flavor? Aquafresh Radio Station? P3 Perfume? Glow Scent besides perfume? Friskmalet kaffe eller lugten fra en benzinstation... eller Pusssååårs... Body part on the opposite sex? Øjne FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on:the pavement Let’s look at:my homewprk What a nice: day Where did all the:flowers go? Why can’t we: just stay home Silly, little: me Isn’t it weird that: jeg slet ikke har spist min madpakke i dag... Never under any circumstance: sætter jeg mig i en rygerkupe igen! I wish: at jeg snart er færdig med uni... Everyone has a: heart I am: tired HAVE YOU EVER Been In Love? Jeps Been To Juvie? nej Mooned Someone?... det var ikke med vilje... var faldet i søvn i en sovebus på vej igennem Tyskland og forhænget gled til siden... Been Rejected? Jep, men meget godt, for manden var bøsse... Ran Away From Home? UH ja, mange gange Pictured Your Crush Naked? Øhm nej.. ikke ligefrem.. Skipped School? Jep, de morgener hvor sengen virkede som en magnet... Thought About Suicide? Ja, omkring eksamen!! Slept Outside? Ja da! Laughed So Hard You Cried? Jeps, og endda tisset i bukserne, det er dog mange år siden... Cried In School? Kun af grin Thrown Up In School? nej Wanted To Be a Model? Nej tak Cheated On Someone? Desværre... Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? ÅH JA! Seen A Dead Body? Jep, kom endda sammen med ham... Been Bitched Out? Nej Drank Alcohol? Ja, det må jeg desværre indrømme jeg har gjort... Smoked? ja, i mange år, nu røgfri på 3 år... Been On Drugs? Never Eaten Sushi? En gang, gør det vist ikke i fremtiden Been On Stage? Jep, opvarmet for bl.a. Kashmir Gone Skinny Dipping? Næh, det husker jeg ikke... Shoplifted? Nej Been Drunk? ja da Been Called A Tease? Aner det ikke, han snakkede spansk? Been Beaten Up? Lidt... DO YOU Swear? Det sker Sing Well? Tjohe... Want To Get Married? På et tidspunkt... Det er jo meget smart at sikre sig på den måde Believe In Yourself? det sker Get Motion Sickness? MEGET Think You Are Attractive? De tanker har jeg slet ikke tid til at tænke... Get Along With Your Parents? Kun den ene; MOAR... Like Thunderstorms? Nej tak! Play An Instrument? har gjort... blokfløjte og guitar i folkeskolen... Own An iPod? Næ Pray? Det sker, men kun hvis jeg er temmelig presset Go To Church? Det hænder juleaften, mest fordi min mor bor lige op af kirken Sleep With Stuffed Animals? Selvfølgelig! Keep A Journal/Diary? Også det... Dance In The Rain? Som en tosse! Sing In The Shower? Nej, der er sgu for lydt her og naboen synger ikke godt! THIS OR THAT Pepsi or Coke? Pepsi max McDonald’s or Burger King? McD Single or Group Dates? Single Chocolate or Vanilla? Choko Strawberries or Blueberries? Jordbær Meat or Veggies? Veggies - den gamle vegetar i mig spøger endnu TV or Movie? Movie Guitar or Drums? Drums Adidas or Nike? Afhænger af udseende... Chinese or Mexican? Chinese Cheerios or Corn Flakes? Corn Flakes ( Kelloggs) Cake or Pie? Pie MTV or VH1? Det er søreme længe siden jeg har set tv, men var stor tilhænger af MTV engang... Blind or Deaf?Deaf Boxers or Briefs? Boxers CAN YOU Do The Splits? Nope Write With Both Hands? kun på computer Whistle? Ja, men pivhamrende falskt Blow A Bubble? ja da Roll Your Tongue In A Circle? jeps Cross Your Eyes? også det Walk With Your Toes Curled? nej, desværre... Touch Your Tongue to Your Nose? Nej, min mor kan og det er heller ikke en evne jeg savner eller misunder.. Dance? Kun efter adskillige genstande og tror ikke det er kønt.. Eat Whatever You Want And Not Worry? Desværre nej... WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: Kim You Talked To On The Phone: Moar You Instant Messaged:En fra min læsegruppe You Hugged: Thyra You Yelled At: Manden der var ved at køre mig ned på vej hjem fra Centralen her i eftermiddags... You Played A Sport With: Kim - tror det var en løbetur rundt om søerne... WHAT’S THE LAST Time You Laughed? lige nu, da Kim fortalte noget sjovt om sin kollega... Time You Cried? Sidst jeg så Deerhunter Movie You Watched? Er i gang med Terminator, men ellers var det A Bronx Tale Flavor Of Gum You Chewed? Øhm, noget citrus-stads tror jeg.. Joke You Told? ... så længe siden at jeg ikke kan huske det... Song You’ve Sung? Tror jeg sang med på en elller anden sang i radioen den anden dag... RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? Hjemme i sofaen What Can You See Out Your Window? ikke så meget - det er mørkt... Are You Listening To Music? tjohe, Kim er... Michael Lears To Rock What Are You Wearing? Nederdel og t-shirt What’s On Your Mousepad? har ikke nogen... BELIEFS Do you believe there is life on other planets? fandt de ikke lidt på Mars? Do you believe in miracles? Ja, eller var jeg her nok ikke... Magic? Nej, det er snyd Love at first sight? jep God? ja Satan? ... der er noget med at man ikke må nægte ham? så ja Ghosts? Også dem... Santa? Selvfølgelig!! Evolution? Sure sure RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Mit andet hjemland; USA Number Of CD’s I Own:100-150 Your Good Luck Charm: Kim How many pillows do you sleep with? Øh, 5 i alt... så 2½? Do you drink milk? Nej tak! Det lader jeg andre om... Person You Hate Most: Uvidende og påstående... og specielt dem der tror de ved noget, men som i bund og grund ikke aner en skid... Most Outdated Phrase: JØSSES Do you think God has a gender? hmm... det aner jeg ikke... det kunne jo fint være en kvinde... Where do you think we go when we die? Håber på en himmel... How many rings until you answer the phone? 2-3 hvis jeg når den What is something scientists need to invent? en maskine der gør at man ikke skal med offentlig transport... man skulle bare kunne trykke på en knap og så var man fremme hvor man ønskede... Are you a health freak? Ej, det vil jeg ikke mene... Are you a virgin? Det er efterhånden en del år siden... If you could travel into space, where would you go? Orions bælte What is the worst weather? Regn, blæst, modvind på én gang! Did you play with Barbies as a child? Åh ja, havde tonsvis af dem! How many grades have you failed? Ingen - indtil videre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Det er sq da meget sjovt Full Name: Heidi m.m Birthday: 1969 Birthplace: Kbh Eye Color: Blå Hair Color: Lorial becouse i worth it Height: 170 Weight: deromkring Right handed or Left handed? R Your Heritage: Dansk My Worst Habit: vil gerne bestemme ALT Zodiac Sign: Vædder Shoe Size: 39 Pants Size: ingen ide, bare de passer Innie or Outie? ind Parents Still Together? No The Shoes You Wore Today: mine passer perfekt mountain horse staldsko Your Weakness: PMS Your Fears: At miste... har mistet alt for mange kære Your Perfect Pizza: extra ost, tomat, pepperoni, ananas, hvidløg og salat efter den er bagt ikke for meget mel under bunden, og sprød skorpe Goal You Would Like To Achieve This Year: Få vippet min hadekollega ud Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. brb, og så dukker de aldrig op igen. Thoughts First Waking Up: det kan ikke passe det allerede er morgen Your Best Physical Feature: Your Bedtime: under kl 21 nyhederne på sofaen Your Most Missed Memory: MY FAVORITES Favorite color? Rød Food? alt med kalorier Sport? Ridning Animal? Hest, kat og "dræber" hund Ice Cream? Hjemmelavet Candy? god dyr chokolade, ikke det marabu pis Store? lige meget bare de tager VISA Salad Dressing? SALAT Actor? CLINTEN Song? Hvor længe vil du ydmyge dig Letter? Etr kærlighedsbrev fra min mand Number? 8 Gum? spiser det ikke. Holiday? Dem alle sammen Season? vinter/Forår Toothpaste Flavor? Sensodyme Mint Radio Station? 100FM Perfume? In love again YSL Scent besides perfume? varm hest ;) Body part on the opposite sex? det hele FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: Let’s look at: What a nice: body Where did all the: Why can’t we: Silly, little: dog Isn’t it weird that: i dont have more money Never under any circumstance: stop using my VISA online I wish: Everyone has a: chance in life I am: who i am HAVE YOU EVER Been In Love? ja da Been To Juvie? nope Mooned Someone? ups ja Been Rejected? jepper Ran Away From Home? ja da jeg var 11 Pictured Your Crush Naked? måske haha Skipped School? tit og tæt, og endda med min mors tilladelse Thought About Suicide? gør alle teenager piger ikke det når de opdager at de ikke kan blove gift med deres store idol haha Slept Outside? jepper Laughed So Hard You Cried? JA Cried In School? ja Thrown Up In School? kun hvis jeg behøvede en grund til at gå hjem. Wanted To Be a Model? nææ Cheated On Someone? ups ja... da jeg var ung og skulle finde på en god grund til at slå op Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? JAAAA Seen A Dead Body? Nope Been Bitched Out? Ja Drank Alcohol? alt andet end øl Smoked? jeps og er rigtig selskabs ryger i perioder Been On Drugs? kun lidt af det man ryger Eaten Sushi? NEJ Been On Stage? glæder det at være suffør haha Gone Skinny Dipping? jeps Shoplifted? nope, det er jeg sq for stor kylling til Been Drunk? Også i den grad Been Called A Tease? nok også mere end 1 gang Been Beaten Up? .. måske lidt den anden vej rundt DO YOU Swear? ja Sing Well? nej, men højt og længe Want To Get Married? er det allerede Believe In Yourself? Selvfølgelig Get Motion Sickness? indimellem Think You Are Attractive? Humor er bedre end looks haha Get Along With Your Parents? Gør med svigermor Like Thunderstorms? JAAAAAA Play An Instrument? RADIO ? Own An iPod? nej men iPAQ haha Pray? Hvis jeg skal opnå noget hos min mand ;) Go To Church? næææ kun til begravelser eller bryllupper Sleep With Stuffed Animals? nej Keep A Journal/Diary? nej Dance In The Rain? JA Sing In The Shower: JA THIS OR THAT Pepsi or Coke? C McDonald’s or Burger King? BK Single or Group Dates? G Chocolate or Vanilla? C Strawberries or Blueberries? S Meat or Veggies? MEAT TV or Movie? M Guitar or Drums? D Adidas or Nike? ingen af den har ridetøj haha Chinese or Mexican? spisehermedhjem Cheerios or Corn Flakes? Corn flakes Cake or Pie? C MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf? helst ikke Boxers or Briefs? Boxers CAN YOU Do The Splits? JEP, the Banana way Write With Both Hands? ja Whistle? ja, 1 falsk tone Blow A Bubble? tygger ikke tyggegummi Roll Your Tongue In A Circle? ja Cross Your Eyes? ja Walk With Your Toes Curled? ja Touch Your Tongue to Your Nose? nej Dance? ja på 1½ flaske alkohol Eat Whatever You Want And Not Worry? tjooo WHO WAS THE LAST You Touched: Milka You Talked To On The Phone: Foderkosulenten You Instant Messaged:Lyn You Hugged: min mand You Yelled At: Lillemand You Played A Sport With: Milka WHAT’S THE LAST Time You Laughed? for et par timer siden Time You Cried? ved 15 tiden da jeg besøgte min hest på dyrehospitalet Movie You Watched? øhhh... Flavor Of Gum You Chewed? ingen Joke You Told? Den er for XXX til dette forum haha Song You’ve Sung? en i radioen RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? hjemme What Can You See Out Your Window? hæk og et blommetræ Are You Listening To Music? nej What Are You Wearing? t-shirt og bukser What’s On Your Mousepad? Y BELIEFS Do you believe there is life on other planets? ja Do you believe in miracles? ja Magic? ja Love at first sight? ja God? mnnnnæææ Satan? mnnnnæææ Ghosts? ja Santa? nææ Evolution? ja RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? USA, som tornado chaser eller som rancher Number Of CD’s I Own: MANGE Your Good Luck Charm: en lille rød pose med urter og særligt opjekter How many pillows do you sleep with? 2 Do you drink milk? ind imellem Person You Hate Most: min kollega haha Most Outdated Phrase: KNUZ især hvis man er over 10 år Do you think God has a gender? mnnnnæææ Where do you think we go when we die? How many rings until you answer the phone? det kommer an på om den ligger i tasken What is something scientists need to invent? kur mod livstruende sygdomme og en fødevare den kan gro alle steder Are you a health freak? NO Are you a virgin? HOST HOST If you could travel into space, where would you go? helt sikkert What is the worst weather? VARME og ingen vind Did you play with Barbies as a child? gælder det også at klippe håret af dem ? How many grades have you failed? ingen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Full Name: Lars K Birthday: Kvindernes kampdag Birthplace: Hillerød Eye Color: Blå... meget blå! Hair Color: Dansk klassisk Height: 176 cm Weight: ~70 kg Right handed or Left handed? Højre Your Heritage: etnisk dansk My Worst Habit: Står for tidligt op i weekend'en Zodiac Sign: Fisk Shoe Size: 41 Pants Size: 32 Innie or Outie? Innie Parents Still Together? Yes The Shoes You Wore Today: Ingen! Har arbejde hjemme på strømpesokker Your Weakness: Baby dogs Your Fears: At miste kontrollen Your Perfect Pizza: Pepperoni Feast by Dominos Goal You Would Like To Achieve This Year: Jeg bruger ikke nytårsforsætter Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. hehe Thoughts First Waking Up: Bare det snart var sommer Your Best Physical Feature: Øøøøh... My brilliant smile Your Bedtime: 22.30 Your Most Missed Memory: Badeferie i Mexico januar 1999.. Guess the rest.. MY FAVORITES Favorite color? Blue Food? Klassisk dansk flæskesteg Sport? S.. Animal? Hund Ice Cream? Softice med groft mørk chokolade Candy? Lakrids Store? Det kommer jo lidt an på hvad jeg skal købe? Salad Dressing? Olie-eddike Actor? John Travolata Song? Boten Anna (eller ikke... men det kan nu noget) Letter? X Number? 3 Gum? Næh Holiday? Solferie om vinteren! Season? Sommer Toothpaste Flavor? Mint Radio Station? DR P3 Perfume? D&G Scent besides perfume? Roses Body part on the opposite sex? R*ven FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: The moon Let’s look at: the birds teaching their offspring to fly What a nice: summer Where did all the: food go Why can’t we: live in a warmer country Silly, little: spider Isn’t it weird that: Klokken 8 blomster kender klokken?? Never under any circumstance: Aim for less than perfect I wish: Everyone contratulations if you are still reading on Everyone has a: nose I am: myself HAVE YOU EVER Been In Love? Yes indeed Been To Juvie? No Mooned Someone? No way Been Rejected? Had the pleasure indeed... Ran Away From Home? No Pictured Your Crush Naked? Nooooo... Skipped School? Well.. hasn't everyone done that at least once? Thought About Suicide? No Slept Outside? Yeah.. but in a tent... Laughed So Hard You Cried? Yes! Cried In School? Yes too.... Thrown Up In School? Ehhh.. Yeah - I think so.. I Wanted To Be a Model? No Cheated On Someone? Yes! Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Yes I have Seen A Dead Body? Yes Been Bitched Out? Uuuh.. No Drank Alcohol? Well.. Yes! Silly american test... Smoked? Yeah.. highschool.. grass.. well... Been On Drugs? No Eaten Sushi? Yes - many times Been On Stage? Yes Gone Skinny Dipping? No Shoplifted? Never Been Drunk? Guess... Yes I have Been Called A Tease? Nooo Been Beaten Up? Nopes DO YOU Swear? Trying not to Sing Well? Definately NOT Want To Get Married? Yes Believe In Yourself? I do for sure Get Motion Sickness? No.. Only when reading books when driving as passenger in a car Think You Are Attractive? Yes Get Along With Your Parents? I do Like Thunderstorms? Yeah... I like when mother nature shows off Play An Instrument? No Own An iPod? Yes Pray? No Go To Church? Nooooo.. Sleep With Stuffed Animals? No... I have two dogs, that should suffice Keep A Journal/Diary? NO Dance In The Rain? Hehe.. Usuually I do not. Sing In The Shower? Yes THIS OR THAT Pepsi or Coke? Coke McDonald’s or Burger King? Burger King.. at all times.. Single or Group Dates? Single.. Chocolate or Vanilla? Chocolate Strawberries or Blueberries? Strawberries.. With chocolate and champagne, please Meat or Veggies? Meat... TV or Movie? Movie Guitar or Drums? Guitar Adidas or Nike? Don't care the slightest Chinese or Mexican? Mexican Cheerios or Corn Flakes? Corn Flakes Cake or Pie? Cake MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf? Deaf Boxers or Briefs? Boxers CAN YOU Do The Splits? Nooooo Write With Both Hands? Yeah.. But you can't read it... Whistle? Yes Blow A Bubble? Yeah Roll Your Tongue In A Circle? Nope Cross Your Eyes? I can Walk With Your Toes Curled? Yes Touch Your Tongue to Your Nose? No Dance? Yeah.. I think so.. Some think not.. Eat Whatever You Want And Not Worry? More or less WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: Heidi You Talked To On The Phone: Heidi You Instant Messaged: Kim You Hugged: Heidi You Yelled At: Not a clue You Played A Sport With: Sif WHAT’S THE LAST Time You Laughed? 2 hours ago Time You Cried? Cannot recall that Movie You Watched? Olsen Banden i Jylland Flavor Of Gum You Chewed? Mint Joke You Told? I don't know Song You’ve Sung? See further up RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? At home.. The office What Can You See Out Your Window? Nothing.. It's dark outside.. But it would be grass and forest. Are You Listening To Music? Yes What Are You Wearing? t-shirt..boxers..socks.. What’s On Your Mousepad? No mousepad.. My Logitech MX-Laser works as fine on the table BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Yes Do you believe in miracles? No Magic? No Love at first sight? Yes God? No Satan? No Ghosts? Yes Santa? No.. Not really.. But I love to get presents! Evolution? Yes RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? South Africa Number Of CD’s I Own: Oh.. No clue - but a lot. Your Good Luck Charm: None How many pillows do you sleep with? Only one Do you drink milk? Yes.. Every day! Person You Hate Most: Most Outdated Phrase: Ja, klaaaaart.... Do you think God has a gender? no Where do you think we go when we die? Well.. I guess we go dead?! How many rings until you answer the phone? Depends how far away I am from it What is something scientists need to invent? Instant travel Are you a health freak? No Are you a virgin? Of course - no sex before marriage If you could travel into space, where would you go? Another solar system What is the worst weather? Fog Did you play with Barbies as a child? Nooo How many grades have you failed? None Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Jeg melder mig i kede-koret... Full Name: Cathrine Birthday: 21. marts Birthplace: Nørrebronx Eye Color: Gråblå Hair Color: Den skifter Height: 173 Weight: Det samme som Pernille og Heidi (HA! Så skal du sq læse hele dynen igen...) Right handed or Left handed? Højre, når jeg skriver Your Heritage: DANSK My Worst Habit: Dem har jeg en del af... Men lige nu er den værste, at jeg ryger! Zodiac Sign: Vædder (S'føli) Shoe Size: 40 Pants Size: Aner det ikke - jeg køber det, jeg kan passe Innie or Outie? Innie Parents Still Together? Nopes The Shoes You Wore Today: Høje hæle Your Weakness: Skælder for meget ud på kæresten Your Fears: Højder Your Perfect Pizza: Indbagt med kødstrimler, paprika, gorgonzola og spaghetti (ingen kommentarer, tak!) Goal You Would Like To Achieve This Year: Komme igennem til Telia og få bestilt bredbånd! Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. LÅL Thoughts First Waking Up: Skrup af, Phindus Your Best Physical Feature: Det hele...? Your Bedtime: Som regel ved 1-2-tiden Your Most Missed Memory: Nytårsaften for maaange år siden... MY FAVORITES Favorite color? Koral Food? Alt i rigelige mængder Sport? Løbe Animal? KAT! Ice Cream? Rom-rosin Candy? Vampyrer Store? Det kommer an på hvad jeg skal købe... Salad Dressing? Balsamico Actor? Matthew McConaughey Song? Miss Cilies Song (Color Purple) Letter? Kan lide mange forskellige, er nok lidt af en skriftnørd... Number? 7 Gum? Stimorol Holiday? Juleferien Season? Sommer i Danmark Toothpaste Flavor? En eller anden fra Colgate Radio Station? Københavns Radio Perfume? Poison Scent besides perfume? Duften af vinterens komme Body part on the opposite sex? Hofterne - eller rettere - musklerne, der sidder lige over... FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: fire Let’s look at: the sky and fantasize What a nice: day Where did all the: love go Why can’t we: fly Silly, little: kitten Isn’t it weird that: I can't live without the internet Never under any circumstance: Der er ikke noget, der hedder 'aldrig' I wish: dagligt Everyone has a: asshole I am: happpyyyyy HAVE YOU EVER Been In Love? MANGE gange Been To Juvie? nope Mooned Someone? I så fald kan jeg ikke huske det Been Rejected? Nej da! Ran Away From Home? Nøh Pictured Your Crush Naked? Nej Skipped School? Ja! Thought About Suicide? Ja, engang i mine unge dage Slept Outside? Ja Laughed So Hard You Cried? Ja Cried In School? Ja Thrown Up In School? Nej Wanted To Be a Model? Også engang i mine unge dage...! Cheated On Someone? Nejda! *engel* Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Ja Seen A Dead Body? Nej, gudskelov Been Bitched Out? Sikkert Drank Alcohol? Jojo Smoked? Stadig... Been On Drugs? En joint i ny og næ er der vist gået op i røg... Eaten Sushi? Ja Been On Stage? Ja Gone Skinny Dipping? Ja Shoplifted? Ja - også i mine unge dage... Been Drunk? Mange gange Been Called A Tease? Nej Been Beaten Up? Kun lidt DO YOU Swear? JA! Sing Well? Nej Want To Get Married? Han tager sig alligevel ikke sammen... Believe In Yourself? Ja Get Motion Sickness? Nej Think You Are Attractive? Jada Get Along With Your Parents? Ja Like Thunderstorms? Eeeelsker dem Play An Instrument? Desværre nej Own An iPod? Gudskelov nej Pray? af og til Go To Church? Hvis en eller anden skal giftes eller dyppes, og jeg er inviteret... Sleep With Stuffed Animals? Han kan nok ikke lide at blive kaldt et 'fyldt dyr'... Keep A Journal/Diary? Nej - det var også i de unge dage Dance In The Rain? Ja Sing In The Shower? Nogengange THIS OR THAT Pepsi or Coke? Coke McDonald’s or Burger King? KLART Burger King. Fatter ikke, at folk gider æde pap fra Den Gyldne Måge Single or Group Dates? Gruppe dates - så er der mere at vælge mellem Chocolate or Vanilla? Chokolade Strawberries or Blueberries? Straw Meat or Veggies? Begge dele - bare der er rigeligt som sagt! TV or Movie? Kommer an på indholdet Guitar or Drums? Drums Adidas or Nike? Asics Chinese or Mexican? Mexikansk Cheerios or Corn Flakes? Gider ikke æde det morgenmadscrap. Giv mig en ostemad Cake or Pie? Pie MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf? Hvis jeg sådan ligefrem kunne vælge, så klart døv - så ville jeg nemlig stadig kunne lave mit arbejde, som jeg elsker... Boxers or Briefs? G-streng CAN YOU Do The Splits? Ja Write With Both Hands? Ja Whistle? Det lyder virkelig ringe, men ja Blow A Bubble? Ja Roll Your Tongue In A Circle? Ja Cross Your Eyes? Ja Walk With Your Toes Curled? Ja Touch Your Tongue to Your Nose? Nej Dance? Øhm.. Ja? Eat Whatever You Want And Not Worry? Nej WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: Kæresten You Talked To On The Phone: Oz ham You Instant Messaged: TaiChica You Hugged: Mulugu You Yelled At: Phindus You Played A Sport With: Det kan jeg ikke huske... WHAT’S THE LAST Time You Laughed? Da jeg læste: 'Write With Both Hands? Nej men Jeg tastre me4d mi diller nue' Time You Cried? Det er ved at være længe siden... Movie You Watched? Kan jeg ikke huske... Flavor Of Gum You Chewed? Stimorol Joke You Told? 'Alle børnene hed Hans, undtagen Ole, han hed Peter' Song You’ve Sung? 'I don't feel like dancing' med Sissors Sisters RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? Hjemme What Can You See Out Your Window? Et tag 3 meter væk (hvorfor mon jeg flytter til Sverige om en måned???) Are You Listening To Music? Ja What Are You Wearing? Gråt joggingagtigt sæt What’s On Your Mousepad? Ingenting. Til gengæld er den over 10 år gammel! Ta' den! BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Som Jodie Foster i 'Contact' sagde: 'If we are alone, it's a awful lot a waste of space' (eller noget i den stil) Do you believe in miracles? Ja Magic? njo Love at first sight? Ja God? Njo Satan? Den ene kan vel ikke være uden den anden? Ghosts? Ja Santa? Nej - men jeg har da planer om at lyve for mine kommende børn Evolution? Ja, helt sikkert RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Australien Number Of CD’s I Own: Deromkring Your Good Luck Charm: Ingen How many pillows do you sleep with? 1 Do you drink milk? Kun i kaffe Person You Hate Most: Jeg har en lille liste og tror på nemesis Most Outdated Phrase: Noget af det er bare så retro, at det er til at puke over Do you think God has a gender? Næh Where do you think we go when we die? Det har jeg ingen anelse om How many rings until you answer the phone? Kommer an på hvor langt væk telefonen er What is something scientists need to invent? Der er godt nok mange ting... Are you a health freak? Nej Are you a virgin? Hvad tror du? If you could travel into space, where would you go? Jeg har det fint hernede, tak What is the worst weather? Heldagsregn Did you play with Barbies as a child? Nej How many grades have you failed? Ingen... Eller... vent lidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Weight: Det samme som Pernille og Heidi (HA! Så skal du sq læse hele dynen igen...) HEHE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Nu keder jeg mig For jeg kan alligevel ikke komme igang med arbejdet, før bossen kommer.... Full Name: Lotte Birthday: 16. sept. Birthplace: Randers Eye Color: Grøn Hair Color: Leverpostej Height: 180 Weight: ja Right handed or Left handed? L Your Heritage: Dansk My Worst Habit: Kort lunte i trafiken Zodiac Sign: Jomfru Shoe Size: 41 på en god da Pants Size: don't know Innie or Outie? innie Parents Still Together? Ja The Shoes You Wore Today: Sandaler Your Weakness: Your Fears: Edderkopper - yikes Your Perfect Pizza: Alt med ananas Goal You Would Like To Achieve This Year: Nyt job Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. How goes? Thoughts First Waking Up: Jeg er da lige faldet i søvn Your Best Physical Feature: Your Bedtime: Når jeg er træt Your Most Missed Memory: Campingtur på min første tur til Canada. Jeg så Mælkevejen MY FAVORITES Favorite color? Fersken Food? Frikadeller kan man altid spise Sport? Ha! Animal? Hund Ice Cream? Rockey Road - endelig at finde i Sverige !! Candy? Store? Er ikke såååå shoppegal at jeg har en favorit-store Salad Dressing? Nej tak Actor? Depp tror jeg Song? You raise me up Letter? X - hvorfor ikke? Number? 13 Gum? Cinnamon!! Holiday? Jul Season? Vinter Toothpaste Flavor? Herbal Radio Station? Hører næsten aldrig radio Perfume? Nej tak Scent besides perfume? Hjemmelavet mad Body part on the opposite sex? Hænder FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: now Let’s look at: it later What a nice: day Why can’t we: all get along Silly, little: cat Isn’t it weird that: der er så mange, der kører stærkt over broen i deres potensforlængere? Everyone has a: dream I am: me HAVE YOU EVER Been In Love? Jah Been To Juvie? Nix Mooned Someone? Nix Been Rejected? Jah Ran Away From Home? Nix Pictured Your Crush Naked? Hmmm Laughed So Hard You Cried? Ja Cried In School? Ikke jeg kan huske Thrown Up In School? Ikke jeg kan huske Wanted To Be a Model? Nej da Cheated On Someone? Nej da Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Har vi ikke alle? Seen A Dead Body? Nej Been Bitched Out? Nej Drank Alcohol? Sjældent Smoked? Nej Been On Drugs? Nej Eaten Sushi? Yikes - nej tak ! Been On Stage? Tæller det, hvis det var i skolen? Gone Skinny Dipping? Nej Shoplifted? Nej da! Been Drunk? Tro det eller lad være: nej Been Beaten Up? Nej DO YOU Swear? Det hænder Sing Well? Jah - så'en da Want To Get Married? Hvis det sker, så sker det Believe In Yourself? For det meste Get Motion Sickness? Det hænder Get Along With Your Parents? Ja Like Thunderstorms? Yes !! Play An Instrument? Spillede klarinet kortvarigt Own An iPod? Nej Pray? Det sker Go To Church? Det sker Sleep With Stuffed Animals? Ja da Keep A Journal/Diary? Nej Dance In The Rain? Nej, nøjes med at nyde det fra vinduet Sing In The Shower? Ikke siden jeg hørte min nabo gøre det THIS OR THAT Pepsi or Coke? Coke McDonald’s or Burger King? McD. Single or Group Dates? Single Chocolate or Vanilla? Chocolate Strawberries or Blueberries? Blueberries Meat or Veggies? Meat TV or Movie? TV Guitar or Drums? Guitar Adidas or Nike? Don't care Chinese or Mexican? Chinese Cheerios or Corn Flakes? Corn Flakes Cake or Pie? Cake MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf? Helst ingen, men skulle det være: deaf CAN YOU Do The Splits? Ikke uden at komme til skade Write With Both Hands? Ja - sådan da Whistle? Ja Blow A Bubble? Ja Roll Your Tongue In A Circle? Ja Cross Your Eyes? Ja Walk With Your Toes Curled? Det tror jeg da Touch Your Tongue to Your Nose? Nej - du milde WHO WAS THE LAST PERSON You Talked To On The Phone: Moar You Instant Messaged: En i Canada You Yelled At: Vist en medtrafikant You Played A Sport With: Ha! WHAT’S THE LAST Time You Laughed? I går Time You Cried? Husker ikke Movie You Watched? Firewall Flavor Of Gum You Chewed? Cinnamon RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? Arbejde What Can You See Out Your Window? En fin nyanlagt have Are You Listening To Music? Nej What Are You Wearing? Tøj What’s On Your Mousepad? Glimmer BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Det vil jeg da håbe Do you believe in miracles? Ja Magic? Nej Love at first sight? Ja God? Ja Satan? Kan man sige ja til ovenstående og nej til dette? Ghosts? Jah... Santa? Nej Evolution? Ja RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Japan Number Of CD’s I Own: vel 200+ Your Good Luck Charm: Jeg har næsten altid en kastanje i lommen How many pillows do you sleep with? 1 Do you drink milk? Ja Do you think God has a gender? Ja Where do you think we go when we die? Opad eller nedad How many rings until you answer the phone? 2 eller 3 What is something scientists need to invent? Ja, men det er jo ikke opfundet, så jeg ved ikke hvad Are you a health freak? Nej If you could travel into space, where would you go? Op til mars for at hente den lille vogn, som landede deroppe. Det er da synd, at den står der helt alene What is the worst weather? 30 grader i skyggen og fuld sol. Did you play with Barbies as a child? Ja How many grades have you failed? Ingen ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
metromus 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg keder mig osse ..;o) Full Name:Cindie Pier Birthday: 13 Aug 69 Birthplace:Esbjerg Eye Color: Blå Hair Color: Mørkbrunt Height:1,77 Weight: 80 Right handed or Left handed? R Your Heritage: Dansk My Worst Habit: Zodiac Sign: Løven Shoe Size: 40 Pants Size: 42 Innie or Outie? Min navle er inde. Parents Still Together? Nej The Shoes You Wore Today: Morgensutter Your Weakness:Chokolade Your Fears:At brække et ben, så jeg ikke kan træne:scared: Your Perfect Pizza:Mozzarela,semidried tomat,hvidløg og krydderurter Goal You Would Like To Achieve This Year: løbe en halv maraton Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. hmmm.. Thoughts First Waking Up: JUUUUIIICCCEEEEE (Frisk presset) mums Your Best Physical Feature: Hele mig Your Bedtime: 23:00 Your Most Missed Memory: Svømmede ca 1km fra en flok Marsvin i middelhavet 2003. MY FAVORITES Favorite color? Mange Food? Indian Curry & Sticky Rice (Det bare SÅ godt) med Naan brød som tilbehør. Sport? Konditionstræning i form af løb, styrke træning. Animal? Hund Ice Cream? Baskin Robbibs Candy? Lindts chokolade med ristede mandler Store? Mange Salad Dressing? Balsamico m. mango eller hindbær Actor? Jack Nicholson Song? "The 2 of us" SUEDE Letter? S Number? 13 Gum? Wrigleys saltlarids Holiday? JA TAK 3 uger til Canada, ville være helt iorden Season? Forår Toothpaste Flavor? Sensodyne Peppermynte Radio Station? 100fm Perfume? Emporio de Armarni "She" Scent besides perfume? Vester havet Body part on the opposite sex? Numse, øjne, hænder, overkrop og resten *S* FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on:by Let’s look at:this beautifull view What a nice: thing to say Where did all the: money go ???? Why can’t we: just stay Silly, little: girl Isn’t it weird that: jeg endnu ikke har fået morgenmad ????? Never under any circumstance: vil jeg spise "sylte" eller "surströmming" BVADDR I wish: U all a Merry X-mas Everyone has a: right to an opiniun I am: At peace HAVE YOU EVER Been In Love? Ja Been To Juvie? nej Mooned Someone? Nej..men lysten har været der *S* Been Rejected? Ja, synd for dem:tongue2: Ran Away From Home? Nej Pictured Your Crush Naked? Hva hulen skulle det gøre godt for ???? "ggggg" Skipped School? Jaaaeh... et par gange eller fem. Thought About Suicide? Nej Slept Outside? JAHA Roskildefestivalet "LÆÆÆÆÆNGE LEEEEEEVVEEEE "!!! Laughed So Hard You Cried? Kan man det???. Cried In School? sikkert nok Thrown Up In School? Nej Wanted To Be a Model? Nej Cheated On Someone? Nej Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? puuuha ja Seen A Dead Body? Nej Been Bitched Out? ??? Skældt ud eller ???? Drank Alcohol? Ja Smoked? Nej Been On Drugs? Ja for læææææænge siden Eaten Sushi? Jaaahhhh...lækkert. Been On Stage? Nej , men Backstage JA Gone Skinny Dipping? Ja, til et kæmpe "pool party", Brrrrrr det var kooldt!! Shoplifted? Nej Been Drunk? Ja Been Called A Tease? Det har jeg nok også Been Beaten Up? Nej, jeg slår sgu igen da. DO YOU Swear? Det sker Sing Well? HA Want To Get Married? I AM Believe In Yourself? For det meste Get Motion Sickness? Hva er lige det ???? Think You Are Attractive?Det kommer sgu an på hvornår på dagen der blir spurgt !!! Get Along With Your Parents? Yep Like Thunderstorms? Ja bare jeg er indedøre. Play An Instrument? Nej Own An iPod?Ja Pray? nogengange Go To Church? i julen ja. Sleep With Stuffed Animals? Ja hvis gåsedunspuder gælder Keep A Journal/Diary? Gjorde for nogle år tilbage (man er jo kvinde ikk) Dance In The Rain? No I'm Singing Sing In The Shower? Nej, not al alll..stakkels naboer mand !!! THIS OR THAT Pepsi or Coke? Neither McDonald’s or Burger King? BK Single or Group Dates? Single Chocolate or Vanilla? Vanilla Strawberries or Blueberries?Blueberries Meat or Veggies? Begge TV or Movie? Movie Guitar or Drums? Guitar Adidas or Nike? Nike Chinese or Mexican? Mexican Cheerios or Corn Flakes? BVAADRRRR Cake or Pie? Pie MTV or VH1? VH1 Blind or Deaf?Come on !!!! Boxers or Briefs? NONE CAN YOU Do The Splits? Banana splits Jahada !!!! Write With Both Hands?Nej Whistle? Ja Blow A Bubble? Ja Roll Your Tongue In A Circle?Er det muligt ???? Cross Your Eyes? Ja Walk With Your Toes Curled? Øhhh hvor lange tror du lige mine tæer er ???? Touch Your Tongue to Your Nose? Har en meget lille næse, så nej. Dance? Det syns jeg men øhhhhh...... Eat Whatever You Want And Not Worry? Nej WHO WAS THE LAST PERSON You Touched:Min Datter på 1år You Talked To On The Phone: Min veninde Jeanne You Instant Messaged:Min ven Max You Hugged: Datter igen You Yelled At: Garagedøren...Hormoner I ved ??!!!! You Played A Sport With: Løbebåndet nede i træningscentret WHAT’S THE LAST Time You Laughed? I morges Time You Cried? igår, program om nyfødte babyer...og mine hormoner ikke nogen go' kombination *S* Movie You Watched? The Matador med Pierce Brosnan Flavor Of Gum You Chewed? Står et andet sted Joke You Told? Kender I den om..... Song You’ve Sung? "Papagøje fra Amerika" for min datter. RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? i stuen What Can You See Out Your Window? træer og haven Are You Listening To Music? No "Enjoy the silence" What Are You Wearing? Tøj..tadaaaaaaaahhhh What’s On Your Mousepad? Har en bærbar BELIEFS Do you believe there is life on other planets? alt andet ville jo være naivt hva!! Do you believe in miracles? Ja Magic?'Ja Love at first sight? Ja God? Ja Satan? Ja Ghosts? Ja...har set en (seriøst) Santa? Jaaaahhh det så hygligt.. Evolution? RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? Canada Number Of CD’s I Own: ca. 60 Your Good Luck Charm: en 25øre fra mit fødselsår 1969 How many pillows do you sleep with? 1stk Do you drink milk? Nej Person You Hate Most: Søren Ryge, Vores lokale købmand (en total idiot). Most Outdated Phrase: "Hej Søde" Do you think God has a gender?Nej Where do you think we go when we die? vidre til næste liv.... How many rings until you answer the phone? 3 What is something scientists need to invent? Ohhhhhja en lydløs støvsuger;) Are you a health freak? Jaaaaa, for det meste ....men ikke på Lørdage. Are you a virgin? Nej da...to døtre If you could travel into space, where would you go? Mars What is the worst weather? Islag..det ikk godt..BRRRR og det koldt. Did you play with Barbies as a child? Hallo jeg hedder Cindie !!! How many grades have you failed? Ingen __________________ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2007 Full Name: Zlatan Zidane Birthday: 1973 Birthplace: Zagreb Eye Color: sorte Hair Color: sort Height: 185 Weight: 80 Right handed or Left handed? right Your Heritage: Danish My Worst Habit: Pesimist ;-) Zodiac Sign: gris Shoe Size: 42 Pants Size: 32 Innie or Outie? forstår ikke... Parents Still Together? Næ The Shoes You Wore Today: Boss Your Weakness: svarer på spørsmål for hurtigt Your Fears: ensomhed Your Perfect Pizza: en lille en Goal You Would Like To Achieve This Year: købe nogle pæne gardiner Your Most Overused Phrase On An Instant Messenger. Zlatan er min GUD Thoughts First Waking Up: At tænde laptop Your Best Physical Feature: 100 m. - 11,5 sec. for mange år siden Your Bedtime: 22 Your Most Missed Memory: http://www.youtube.com/watch?v=rMkQMYXu34M MY FAVORITES Favorite color? blå Food? cevapcici Sport? Fodbold Animal? hader dyre ;-) Ice Cream? Is fra Ribe er den bedste Candy? mørk chokolade Store? Boss H. Salad Dressing? ingen Actor? Steven Segal Song? http://www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0 Letter? ? Number? 13 Gum? Fra netto i DK Holiday? Season? sommer Toothpaste Flavor? Colgate Radio Station? din gata Perfume? DG Scent besides perfume? Body part on the opposite sex? Røv FINISH EACH SENTENCE Let’s walk on: Beton Let’s look at: girls What a nice: vejr Where did all the: i krigen Why can’t we: no money no funny Silly, little: komentar Isn’t it weird that: Ferrari Never under any circumstance: ... I wish: ingen sygdom at have Everyone has a: sin stjerne... I am: Gud nr.2 HAVE YOU EVER Been In Love? jep Been To Juvie? No - Inter Mooned Someone? Ja Been Rejected? Ja, skat.dk job Ran Away From Home? ja Pictured Your Crush Naked? Nej Skipped School? Nej Thought About Suicide? Nej Slept Outside? Ja Laughed So Hard You Cried? Ja Cried In School? Ja Thrown Up In School? Nej Wanted To Be a Model? Måske Cheated On Someone? Ja og Nej Done Something Really Stupid That You Still Laugh At Today? Ja Seen A Dead Body? Mange Been Bitched Out? Måske Drank Alcohol? ja Smoked? nej, hader rygere.... Been On Drugs? Nej Eaten Sushi? Nej, men jeg elsker sushi. Been On Stage? Ja Gone Skinny Dipping? Nej Shoplifted? Nej Been Drunk? Ja Been Called A Tease? Ja Been Beaten Up? Ja DO YOU Swear? Ibra Sing Well? Nej Want To Get Married? Har været 2 gange, nu prøver jeg igen Believe In Yourself? Ja Get Motion Sickness? Nej Think You Are Attractive? Ja Get Along With Your Parents? Nej Like Thunderstorms? Måske Play An Instrument? Nej Own An iPod? Hader det Pray? Haha....jeg er ateist Go To Church? Hader det Sleep With Stuffed Animals? hader katte, hunde... Keep A Journal/Diary? Never Dance In The Rain? Nej Sing In The Shower? Nej (kun onanere) THIS OR THAT Pepsi or Coke? Pepis Max McDonald’s or Burger King? MC Single or Group Dates? S Chocolate or Vanilla? C Strawberries or Blueberries? S Meat or Veggies? M TV or Movie? Guitar or Drums? D Adidas or Nike? Både og Chinese or Mexican? M Cheerios or Corn Flakes? Corn Flakes Cake or Pie? Cake MTV or VH1? M Blind or Deaf? D Boxers or Briefs? Box CAN YOU Do The Splits? Nej Write With Both Hands? Nej Whistle? Nej Blow A Bubble? Ja Roll Your Tongue In A Circle? Nej Cross Your Eyes? Nej Walk With Your Toes Curled? Nej Touch Your Tongue to Your Nose? Nej Dance? Nej Eat Whatever You Want And Not Worry? Yes WHO WAS THE LAST PERSON You Touched: Mig selv You Talked To On The Phone: Kan ikke huske You Instant Messaged: Min eks kone nr.1 You Hugged: ? You Yelled At: ? You Played A Sport With: Ingen WHAT’S THE LAST Time You Laughed? 1 time siden Time You Cried? i går... Movie You Watched? Prison Break - serie Flavor Of Gum You Chewed? ? Joke You Told? Song You’ve Sung? RIGHT AT THIS MOMENT Where Are You? Callcantral Malmö What Can You See Out Your Window? En mand med et halv øje Are You Listening To Music? Ja What Are You Wearing? H.B. What’s On Your Mousepad? Ingen BELIEFS Do you believe there is life on other planets? Ved ikke Do you believe in miracles? Ja Magic? Ja Love at first sight? Ja God? Ja, i Zlatan. Satan? Nej Ghosts? Nej Santa? Nej Evolution? Nej RANDOM What Country Would You Most Like To Visit? faroe islands Number Of CD’s I Own: ikke så mange Your Good Luck Charm: How many pillows do you sleep with? 1 Do you drink milk? Hader mælk!!! Person You Hate Most: Nu skal jeg holde min kæft Most Outdated Phrase: .... Do you think God has a gender? Ja, han Where do you think we go when we die? Ingen steder How many rings until you answer the phone? 1 What is something scientists need to invent? ved ikke Are you a health freak? Nej Are you a virgin? Måske If you could travel into space, where would you go? Ingen steder What is the worst weath? weather? Did you play with Barbies as a child? He... How many grades have you failed? Ingen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2007 What Can You See Out Your Window? En mand med et halv øje Kan du ikke liiige tage et billede af ham næste gang? Ham vil jeg sq gerne se! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites