Toft 0 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2006 Nåh, jeg har været inde i en absurd uheldig periode de sidste par måneder, hvor ALT jeg kaster penge efter ender op i SKUFFELSE.. Igår var ingen undtagelse, og denne gang drejer det sig om at min tillid til Förenade Bil i Fosie nu har nået nulpunktet. Indlægget her skal ikke opfattes som en advarsel mod Förenade Bil, da jeg som sagt bare er dette års mest uheldige skandinav.. Mandag den 15/5 kører jeg til forretningen, for at bestille tid til at få monteret iPod udtag i handskerummet. Et indgreb der kan laves på alle nyere BMW'er (fra E39 og op), og som tager ca. 1½ time at få gjort. De tjekker op, og yes det går fint at montere i min bil, og med mit fantastiske held pt, så har de tid allerede onsdag den 17/5 - ja tak smiler jeg. Godt så, dagen efter, tirsdag den 16/5, ringer de så for at meddele at de ikke kan tage min bil ind om onsdagen alligevel, for de har ikke iPod-tilslutningen på lager, og den kommer først om en uge - nåh ja, tænker jeg efter 2½ måneds uheld, 12 uheld kommer jo sjældent alene.. Nåh, men de kan så lave det fredag den 2/6, og så måtte det jo blive sådan. I fredags får de så bilen om morgenen, og kl. 16 kan jeg spændt hente bilen. Jeg betaler den super billige pris af 4.700 SEK for indgrebet, og går gladeligt ud og tilslutter min iPod inden jeg forlader deres P-plads. Efter 20 minutter, må jeg tilbage i forretningen og spørge om de har testet hvad de har lavet, for det virker på ingen måde med min iPod. "Ja, det er testet og virker fint" er svaret. Nåh, står jeg så der og tænker, for min bil kan ikke finde iPod'en, og vil kun spille radio Manden i skranken går så i fem minutter for at tale med mekanikeren der har monteret det, vender tilbage og forsikrer mig for 2. gang, at det er testet og det virker, men måske er min iPod for gammel, for det skal minimum være en 3. generations iPod. Nåh, men min er så 4. generation, så ikke noget problem der. Men han råder mig til at opdatere softwaren i min iPod, og så vil det virke. "Hmm, det opdaterer jo automatisk, så fremt en ny version findes, når iPod'en tilsluttes min PC, men ok det er et forsøg værd" og i øvrigt havde jeg travlt fredag eftermiddag med andet, så vi sagde god weekend der. Forsøgte med ALT hele søndagen, men det virker bare ikke! Kører så til forretningen igen, mandag den 5/6 kl 8.30 og siger at det altså stadig ikke virker. Hmm, det kan de ikke forstå, men om jeg kan undvære bilen, for så vil de kigge på det i løbet af dagen. Det er så ikke muligt for mig, og i øvrigt har jeg travlt med andet, så jeg vil hellere have en tid en anden dag. Så har de lige pludselig tid med det samme til at kigge på problemet, og fint nok tænker jeg, det er jo nok bare lige et stik der skal sættes på plads eller noget andet der ikke tager meget tid. De får nøglen, og kører bilen i det hemmelige værksted. Så sidder jeg og keder mig i 35 minutter, og så dukker mekanikeren op, spørger om han må teste det med min egen iPod, og ja tak du, det vil være fint for mig - og han dingler tilbage til værkstedet med min iPod. Så venter jeg yderligere EN HEL TIME, og så kommer manden fra skranken hen og sætter sig foran mig og siger: "Jeg er meget ked af det, vi må indrømme at vi ikke har testet noget efter at vi monterede tilslutningen i fredags. Vi kan ikke få det til at fungere, vi har snakket med Stockholm, og vi må nu desværre meddele at det ikke kan lade sig gøre at montere i din bil, fordi den har navi prof med tv funktion og det konflikter med iPod" Så går jeg jo fuldstændig kold, og spørger ham om hvad han synes er mest professionelt: 1) at de forsøger at montere noget i en bil, som andre og ældre biler med navi har, og som BMW reklamerer med på deres website kan lade sig gøre fra E39 modellen med og uden navi, og så kan det pludselig ikke lade sig gøre alligevel til BMW's store overraskelse, i en bil som lige er blevet 2 år. eller 2) At de to gange har løjet over for mig, og sagt at de havde testet systemet og det virkede. Han kunne dog ikke rigtig sige andet end at de var meget kede af det hele, og jeg selvfølgelig fik alle mine 4.700 SEK tilbage - ej tak skal I have, det er sørme en flot gestus jeg ikke havde regnet med.. Så sluttede han af med at sige, at mekanikeren jo havde splittet det hele ad, og nu var ved at demontere tilslutningen, og lave den tilbage til "original". Da kl. var 10.50 fik jeg min bilnøgle igen, ja jeg kom kl. 8.30 og sagde jeg ikke havde tid, andet end hvis det lige var hurtigt at fixe! Så humøret var absolut ikke specielt venligt på daværende tidspunkt, til gengæld havde jeg så fået et gratis hul inde i siden af handskerummet på 10 mm i diameter, så iPod kablet (der nu er fjernet) kunne komme hen til forstærkeren..... Så har min bil siden midt november 2005 haft en irriterende skurende lyd inde bag instrument panelet (som om en blæser sidder løst og en gang i mellem skraber på et eller andet). Lyden kommer og går som det passer den, varer sjældent mere end 10 sek af gangen, og der kan gå op til 20 min mellem hver skurende lyd. De kunne ikke finde noget i november, heller ikke april, og heller ikke i maj (ikke finde noget = vi kan ikke høre lyden, så din bil er tiptop). Så spurgte jeg igen igår om de havde en mekaniker der ville kører endnu en tur med mig, så de kunne høre hvad jeg hører - og der var så en mekaniker der havde tid. Lyden kom kun én gang på de 7-8 min vi kørte, men han kunne selvfølgelig ikke rigtig høre noget. Så fortalte jeg ham hvad jeg laver til dagligt, og neeej det lyder spændende, og da vi kom tilbage så bad mekanikeren skrankemanden om at booke tid til min bil, for han havde nu selv hørt at lyden kom inde fra de to elektro-motorer bag instrument panelet, som styrer klima anlægget - flot mester! Så den 28/6 skal bilen derned igen og have fixet denne irriterende lyd (er godt nok ikke meget for at køre min bil til dem, men hvad skal man gøre).... Da skrankemanden bookede bilen ind, så spurgte han jo hvornår bilen var fra, og den var så fra den 23/4-04.. Trist, siger han så, så er de to års garanti jo overskredet.. Så var det jo, at det var nok det eneste han lige præcis ikke skulle have sagt til mig, efter som jeg nu havde tilbragt over 2½ time i deres forretning med at være helt til grin! Nu mener jeg jo, at da jeg havde påpeget fejlen tilbage i november sidste år, så bør garantien dække. Men det eneste han kunne love, det var at han ville tale min sag med BMW i Tyskland, og så måtte jeg håbe på lidt "good will" fra deres side... Jeg må indrømme, at jeg ikke har specielt meget tillid til Förenade Bil mere, slet ikke efter de har løjet over for mig. Hvornår lyver de næste gang? Mon de allerede har løjet igen, således at det godt kunne lade sig gøre at få monteret iPod tilslutning i min bil, men det kan det så ikke længere fordi de har ødelagt noget? I hvert fald har jeg tænkt mig at forhøre mig hos en forhandler i DK, næste gang jeg kommer den vej forbi. Hvis det her er BMW kvalitet, så kan man jo lige så godt få lavet sit lort hos Sven Jönsson's baghave værksted til 300 SEK/time eller noget.. Fanme skuffet er jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Synes det værste i den her historie som desværre bunder i en virkelig hændelse er de 2 gange hvor de lyver dig lige op i ansigtet. For dælen det er bare under lavmålet! Det er bare ikke godt nok den service du har modtaget derude! Held og lykke med det hele. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Synes det værste i den her historie som desværre bunder i en virkelig hændelse er de 2 gange hvor de lyver dig lige op i ansigtet. For dælen det er bare under lavmålet! Det er bare ikke godt nok den service du har modtaget derude! Held og lykke med det hele. Ja helt klart! Et eller andet sted stoler man jo 100% på BMW's eget værksted. De er blandt de mærker hvor man forventer kvaliteten er i top. Samt deres priser indikerer kvalitet Nu er det lidt sådan, skiftede de mon virkelig olien til sidste olie service, eller tog de bare en prøve og konstaterede at den "holder fint" til næste olie service? Måske lidt overdrevet skepsis, men alligevel, tilliden har fået et knæk efter denne oplevelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Mener ikke det er overdrevet skepsis. Når man har haft set de forskellige og adskillige tests som er lavet i DK med at placere fejl også kører dem på værksted for at se hvor mange som blev fundet. Så med dem in mente og de oplevelser du har der ville jeg nok tænke de samme tanker som dem du gør dig der. Hvis du nu ikke får lavet den raslelys på garantien ville jeg hvis det var min bil lade en klage ryge afsted baseret på den løgn han giv dig 2 gange! For det er bare ikke godt nok. Slet ikke på et mærkeværksted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 De burde tage den på garanti når bilen har været inde inden garantien udløb. De kan da vel se i deres system, hvornår og hvorfor de har haft de forskellige biler inde. Vi har ikke haft andre problemer med dem, end at de lovede os en lånebil, og så var der ikke nogen til os alligevel. Men Toft du må ikke sige sådan om olieservicet :) Vi har godt nok fyldt meget olie på siden sidste service, og det siger de er helt normalt. Nu må vi se hvad der sker næste gang, for bilen kalder snart på service igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Selv har jeg brugt dem inde i City, de er nu flinke nok faktisk. Jeg fik skiftet bremseskiver hos dem da højre bremseåg satte sig og brændte skiven og klodserne af. Samme uge var de skæve så rattet rystede bare man rørte bremsen, og jeg havde altså prøvet at indkøre dem meget pænt. Gik så ned og reklamerede, og de tog den uden at blinke. Da jeg fik den igen sagde de at de også havde taget bøsningerne på svingarmen..... hallo jeg fik nye svingarme for 6 mdr siden???? Sukkkk.... En anden gang havde de lavet service, og værkføreren sagde at jeg nok snart skulle skife batteriet, det var ikke så godt. Så var det jeg 5 minutter efter kunne gå ind i forretningen og spørge hvorfor de ikke slukkede lyset på den på p-pladsen, nu batteriet ikke var så godt mere..... ups.... jeg købte batteriet og de monterede gratis. Generelt syntes jeg de er ok dernede, men jeg har en lille advarsel og lurer i maven, når de åbner det store center ude på Frederiksberg eller hvor det var, så tror jeg biksen bliver for stor.... En lille anke er nok også at de altid kun kunen få delene hjem "imorgen", ikke engang et sæt klodser til en 320 havde de på lager. En af de mest almindelige biler herovre??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Ja det er en kæmpe bygning de har fået lavet der. Vi kører forbi der hver dag,og har kunne følge lidt med i byggeriet. Den bliver rigtig flot. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martin_–_grevie 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Endelig nogen ligesindende !!! Hvad jeg ikke har oplevet hos BMW i Fosie, hvor længe jeg ikke har ventet, hvor mange gange jeg ikke har forsøgt at tale pænt, tale bestemt, tale højt osv. osv. Har kørt BMW i snart 3 år og ikke de billige af slagsen, vil jeg selv mene (eks. Z4 og 645) altid sv.såld - dog ikke fra Forenande bil (måske er det problemet). At remse alle problemer op vil føre for vidt, men jeg kan nævne i flæng: - Historie ala din Toft - bare med Bluetooth som overskrift. Da jeg kom anden gang for at få kalibreret systemet (havde også fået "vi har testet" historien), skulle de bare lige låne min firmamobil og min bil i en dag. Da jeg kom for at hente den, ja ups der havde de smidt min mobil væk på værkstedet, gæt om jeg gik amok.... Systemet kom aldrig til at virke. - Service aflyst - Regninger udstedt selv om garanti stædig er gældende - Lånebil ikke reserveret alligevel Generelt bare rigtig dårlige til at holde aftaler. Men det mest provokerende det sted er deres totalt arrogante holdning. Jeg har adskellige gange stået 2 meter fra en af deres såkaldte ekspedienter, gloet direkte på ham mens han iskoldt drikker kaffe og kigger ind i en skærm. Efter 10 min. kigger han op og spørger om jeg får hjælp - nej hvor mystisk, at man ikke køber ny bil hos dem. Til sidst blev jeg så arrig at jeg skrev en mail til VD Joakim Söderström, det satte så lidt mere gang i sagerne. Han ringede mig op og var meget interesseret i detaljerne, fik tilmed et gavekort på 1.000 (det er jo lige nok til en BMW nøglering eller lign.). Mest interessant var det dog at han lød tilfreds med at "få noget på dem".... Siden da har de været mere opmærksomme, når jeg kommer ind i butikken. Toft - Jeg synes du skal sende dit indlæg videre til ham, hans mail er joakim.soderstrom@forenadebil.se /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Jeg synes det sidste forslag lyder fornuftigt. Endvidere tænker jeg om ikke det ville være en god ide at blive medlem af Motormännen (svarer til FDM). Jeg ved ikke om de kan hjælpe i de ovenstående eksempler, men de kan måske yde en form for rådgivning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Det lyder som om det er noget af et generelt problem at finde gode service steder i Malmö, se nu bare på Förenade Bil, Din Bil og efter sigende skulle Bilia heller ikke være meget bedre. Det må svenskerne da kunne gøre bedre :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Jeg vil køre et smut forbi Jan Nygaard på Englandsvej i næste uge, og høre om muligheden mht iPod tilslutning. Jeg er ikke overbevist om at Förenade Bil's forklaring holder vand. Derefter vil jeg skrive til ham Joakim, og afhængig af hvad de siger hos Jan Nygaard, så afslutter jeg evt min mail med hvad deres danske kollegaer siger - eller evt kunne installere. Tak for mail adressen Martin Grevie. Jeg synes det er ærgeligt hvis Förenade Bil's service niveau generelt ikke er over middel, og dine historier gør jo ikke lige frem at jeg kan forvente en anden oplevelse næste gang (men jeg håber da). Alternativet er jo også skod, hvis man hver gang skal køre 50 km for at få bilen på et BMW værksted. Mht til deres arrogance når man kommer i forretningen, så kan jeg kun give dig 100% ret. Især ham den halv-gamle idiot der sidder længst til højre, og som sørger for reservedele Hold kæft hvor er han svær at danse med den arrogante stodder! Man skal minimum hver gang stå foran ham i fem minutter, før han gider kigge op på en, og spørge hvad han kan hjælpe med. Prøver man venligt med et "ursäkta..." - så skal han nok gøre en opmærksom på at han lige skal afslutte noget på pc'en, før han har tid Ham i midten af skranken er da trods alt lidt mere venlig, bortset fra det var ham der to gange sagde til mig, at de havde testet systemet og det virkede fint bla-bla... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Jeg ville personligt ikke vende tilbage til et værksted som allerede en gang har løjet eller givet rigtig dårlig service. Hvorfor ikke boykotte dem med en gang og finde alternativer? Kan godt være at alternativet ligger længere væk fra bopælen men det kan vel løses...:) Fint at der her gives udtryk for de dårlige værksteder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Hey Det skal også siges at BMW på Aspengaten ogås har store problemer emd et overholde aftaler, da jeg PT har mon Z4 på værksted efter en sammenstød med en hare på motorvejen, de har nu haft den siden tirsdag d. 30/5, hvor de sagde jeg kunne hente den fredagen efter, jeg ringer torsdag og spørg hvordan det går, og der svare de at de lige mangler en externe fætter som skal fylde noget på, han kommer så ik fredag og sjovt nok heller ik mandag, hor jeg har en dialog med dem, og de siger de vil ringe tilbage mandag eftermiddag, så jeg kunen hente den, men telefonen ringer aldrig og da jeg ringer til dem mandag eftermiddag får man bare en telefonsvare. så det der med at overholde aftaler det går heller ik så godt for dem. jeg har også overvejet en ipod, men da jeg har navigation (uden TV) og pro hifi så kan det ikke lade sig gøre, sådan trod det også førhen på siden http://www.ipodyourbmw.com/ men jeg har lige været der inde og nu skulle det godt kunne lade sig gøre, men jeg ved da ik om man tør at køre sin bil ind til dem så de kan lave et fint hul i hanskerumet. næstegang jeg skal ha lavet noget hos dem så bliver det hos en forhandler i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 jeg har også overvejet en ipod, men da jeg har navigation (uden TV) og pro hifi så kan det ikke lade sig gøre, sådan trod det også førhen på siden http://www.ipodyourbmw.com/ men jeg har lige været der inde og nu skulle det godt kunne lade sig gøre, men jeg ved da ik om man tør at køre sin bil ind til dem så de kan lave et fint hul i hanskerumet. næstegang jeg skal ha lavet noget hos dem så bliver det hos en forhandler i DK Ser spændende ud med det der Ipod noget itl Z4'eren.. Kan du ikke lige skrive hvis du får det lavet, det kunne være man skulle overveje det nemlig. Hader også at vente på sin bil. Min bil står snart på 3. uge hos SMC biler ude på Amager.. suk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 jeg har droppet Ipod løsningen, specielt nu. Men heldig vis så kan jeg brænde MP3 filer på en cd, så så spille den i radioen, så jeg nøjes med 700 MB musik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 jeg har droppet Ipod løsningen, specielt nu. Men heldig vis så kan jeg brænde MP3 filer på en cd, så så spille den i radioen, så jeg nøjes med 700 MB musik ah det er også godt. Jeg ved dog ikke om den kan spille mp3'er .. det må jeg se på når den "lander" =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martin_–_grevie 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Det er nemlig rigtig skod - Toft. Pga. servicekontrakter garanti osv. kan man ikke bare vælge et andet værksted. Nærmeste alternativ er vist Lund, tror jeg. Så jeg er stædig og bliver ved at komme der når de skal betale udgifterne. Havde dog en situation for et par måneder siden med min BMW 520. Bilen er årgang 2004 og havde kørt 3000 mil. Pludselig lyste alle lamper og motoren gik mistænkeligt meget som om der kun var 5 cyl. igang. Man er på vej til arbejde i en pænt dyr ny bil, hvad gør man ?- ringer til nærmeste BMW forhandler (desværre Forenande bil) . Jepper den kan vi tage om 3 uger - hmmm lad mig se, nej tak. Tilfældigvis havde vi lige fået et reklamekort om noget BMW ind ad postkassen, jeg tjekkede det op ringede til Autosport i Limhamn. De er et mindre uatoriseret værksted med mange års erfaring. Problemer ok, afhængig af bilen ? - klart vi presser din bil ind med det samme, kom ned med det samme og der står en lånebil. Stedet er rigtig flot og ejeren taler tilmed dansk, fordi han har været på det danske sejlsports landshold (sammen med Elvstrøm og de andre gamle drenge). Super service, bilen var færdig samme aften - 2 nye tændspoler og en regning på 2.200,- inkl. alt. Eneste anke var måske den Honda Accord fra 84 jeg lånte, men den var ren og pæn og rullede fint - så no problem. Regningen - ja den er gået til BMW Sverige i Solna sammen med (endnu) en mail til Hr. Söderström om deres såkaldte service. Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Der røg BMW lige fra min ønskeliste:scared: Godt nok skræmmende læsning den tråd her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Der røg BMW lige fra min ønskeliste:scared: Godt nok skræmmende læsning den tråd her. Tja, desværre er det som tidligere beskrevet ikke meget bedre hos hverken Audi, Volvo eller en masse andre "mærkeværksteder" herovre... Åbenbart er bilbranchen i Sverige mere eller mindre det Vilde Vesten hvor ingen regler gælder - og man kun får noget hvis man råber højt!" Jeg frygter også min nyindkøbte BMW's 1. service hos Förenade Bil, men må bide i det sure æble og køre til Lund hvis de er nogle nokkefår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Har kun 1 gang kørt til Din Bil i malmö med min tidligere passat. Siden foregik al arbejde hos Michelsen Bilar i Tomelila. Lang vej. Ja men det hele værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Her er det hvor vi får lavet vores BMW... Jarls Bilservice.. Og går virklig op i at lave og service biler og kunder :):)... www.jarlsbilservice.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Der er også positive ting om forenade bil... Var til service med tysken pga dårlig trækkraft, forenade bil havde den i 1 dag hvor de skiftede luftmængde måler ialt inkl service ca7500sek. Hentede bilen dagen efter, men det samme problem var der stadigvæk, op igen og bilen røg ind med det samme, de havde den yderliger en dag for at finde fejlen som viste sig at være en pakning ved turboen. Hentede bilen om aftenen og skulle ikke betale en rød reje, det er da OK.. Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Har lige hentet min Z4, dog har de glemt og fixe temp måleren, så der er -40 grader udenfor. selvom jeg gjorde dem opmærksom på det da jeg indleverede den og jeg kan se at han har skrevet det på papirene. Deres løsning var at jeg kunne komme i morgen tidlig så ville de lige gikke på den hurtigt. som om man ik har andet at bruge tiden på end at rende til bmw heletiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Der er også positive ting om forenade bil... Var til service med tysken pga dårlig trækkraft, forenade bil havde den i 1 dag hvor de skiftede luftmængde måler ialt inkl service ca7500sek. Hentede bilen dagen efter, men det samme problem var der stadigvæk, op igen og bilen røg ind med det samme, de havde den yderliger en dag for at finde fejlen som viste sig at være en pakning ved turboen. Hentede bilen om aftenen og skulle ikke betale en rød reje, det er da OK.. Jacob Det er da IKKE ok. Hvis de nu havde testet bilen efter udskiftning af luftmængde måleren ville de jo have opdaget at fejlen ikke var rettet. Det er dem der er uddannede mekanikere og ikke dig. Det er dem der skal finde fejlene og ikke dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Det ville være ok hvis de giver en undskylning over det var gået for stærkt. Henter bilen hjemme hos dig med en autotransporter hvor der samtidig bliver leveret en lånebil så deres fejl ikke blive til gene for kunden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites