Per 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2006 Hej, jeg bor i Helsingborg nærmere bestemt Dröttinghög. Der har jeg fået øje på en "Vårdcentral". Så vidt jeg forstår, er det et slags lægehus. Er det en slags lokal skadestue eller lægehus? Jeg skal finde en læge til min hustru (Jeg er jo aldrig syg ) Er det på en Vårdcentral jeg skal sende hende til, eller skal jeg finde en læge i telefonbogen og kontake vedkommende?!? Jeg har brugt søgefunktionen hér i forum, men finder ikke mit spørgsmål besvaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 Hej' date=' jeg bor i Helsingborg nærmere bestemt Dröttinghög. Der har jeg fået øje på en "Vårdcentral". Så vidt jeg forstår, er det et slags lægehus. Er det en slags lokal skadestue eller lægehus? Jeg skal finde en læge til min hustru (Jeg er jo aldrig syg ) Er det på en Vårdcentral jeg skal sende hende til, eller skal jeg finde en læge i telefonbogen og kontake vedkommende?!? Jeg har brugt søgefunktionen hér i forum, men finder ikke mit spørgsmål besvaret.[/quote']Jeps...du sender hende på Vårdcentralen. Så kører maskineriet derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Per 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 Jeps...du sender hende på Vårdcentralen. Så kører maskineriet derfra. Tak Jesper for superhurtigt svar. Hilsen Per. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites