Morten K 10 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2006 Hey, Hvor finder man en forretning med kontor artikler i Malmø? Kan ikke umiddelbart finde noget på google, men det er vel fordi det hedder et eller andet specielt på svensk. /Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 Der er en butik i trianglen der hedder clas ohlson de har alt muligt. De har også en hjemmeside www.clasohlson.se så kan du jo kigge under Kontorsmateriel og se om de har noget du kan bruge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 Prøv at kikke her: http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&search_word=kontor&where=Malm%F6&selected_header_code=R1001005&match_comp=&match_street=&district_name=Malm%F6&advanced=&ax= Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 Tak for det, det er jo helt kanon. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 De flesta bokhandlare har också. Prova Akademibokhandlen, eller Malmö bokhandel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Men pas lige på, hvis I køber ringbind i Sverige. De passer ikke til de huller man har i danske papirer og hulslag. Jeg troede faktisk, at sådan noget forlængst var EU-standard. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Og samtidig er det svenske åbne/lukkesystem på pärmarna meget märkeligt... Et råd: behold de danske ringbind! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Jeg har haft stor fornøjelse af propfyldte svenske mapper og det system er altså helt fantastisk når man skal tage nogle sider ud af en proppet mappe. Jeg synes svenske mapper skal indføres i hele EU!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites