larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Peugeot? Er der nogen erfaringer med Peugeot? Er der noget at komme efter dér? Konkret er det en af de nye smarte 207CC som konen er brændt varm på, er de til at opnå nogen form for rabat på mon hvis man bestiller den med lædersæder, klimaanlæg og lidt andet udstyr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 For lige at bringe en gammel tråd til live igen... Er der noget godt comeback hvis man spørger om pris reduktion på en ny bil og sælgeren siger at den ALLEREDE er nedsat i forvejen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 hmmm.. Hvis det er en ny bil står den vel til "fast pris"....... med mindre de har en speciel kampagne eller sælger ud af modellen.... Lidt sværere med en brugt... Jeg fik 8000,- i rabat på en ny bil, uden at spørge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Det ER nemlig en kampagne model, derfor den nu er nedsat. Men sælger har vel sikkert stadigvæk en kæmpe fortjeneste selvom prisen er nedsat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Squash 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 VW - Tiguan rabat. Jeg prøvede at få rabat på en VW Tiguan men de er ikke til at snakke med, har forsøgt i malmø og Trelleborg. Dette selvom jeg ville have den med 55.000 i ekstraudstyr. De tror formentlig at den sælger sig selv. Desuden var der 4-5 måneders ventetid...... Når der alligevel er så lang ventetid, så kan jeg også godt vente nogen uger og håbe at de kommer med et bedre tilbud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites