Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet January 15, 2006 Nogle der kender én der er GOD til det??? Jeg skal ha' i de 2 forreste sideruder på ML'eren og i alle ruder på Zafira'en dog forruden undtaget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 rené her er meget god til det http://www.rsbsolfilm.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 www.rudetoning.dk er dygtig, men han er også en spade, har haft æren af at stå og glo uden for i frost vejr fordi de skiftede mening om at jeg måtte vente indefor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Tjeck lige prisen med http://www.lundalarm.com/ det er bla. deres business Hav en god dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Fik et tilbud fra Lundalarm.com på 2600 SEK på min Passat St.Car for 5 ruder (ikke forreste sideruder), der er 5 års garanti. Synes ikke det lød helt hen i skoven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Fik et tilbud fra Lundalarm.com på 2600 SEK på min Passat St.Car for 5 ruder (ikke forreste sideruder)' date=' der er 5 års garanti. Synes ikke det lød helt hen i skoven.[/quote'] Så skal du rense dine øre for det er da dyrt :D Der er mange steder i kbh området som kan fixe det for 1.500 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Måske, men gider heller ikke have noget pap-arbejde, som skræller af og ser ud af bagdelens til - det skal se ordentligt ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Mr.O :.. Gir de også 5 års garanti :):):) Nej vel,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Kender du til ham Lundalarm, Peter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Credde: de er ok :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Super tak. Gider nemlig ikke have en klaphat til at lave sådan noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites