Guest Larscph's bedre halvdel! Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Størrelse På den anden side, så ser de store ud. /me like! :) Er da glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der kan lide store ting :) Heidi - Lars' bedre halvdel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Er da glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der kan lide store ting :) Heidi - Lars' bedre halvdel... HAAHAHAHHAHAHAHAAHAHA LOOOOOL Det er sku' en sej dame du har dig Lars................. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Er da glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der kan lide store ting :) Heidi - Lars' bedre halvdel...Word! Og godt nytår til dig også. *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2006 Kransekage kan man möjligtvis finna i väst-skåne, men resten av Sverige vet inte vad det är. Jag tycker att Kransekage och Champagne är en fantastisk kombination, så det kanske finns en affärsidé här för en driftig dansk?? Spettkaka smakar som sött ägg, och äter man en liten bit så står man sig en vecka! Det heter spettkaka för det bakas på ett spett som snurrar runt över en värmekälla (det var väl eld en gång i tiden). Man häller äggblandningen på i lager efter lager, tills man har önskad storlek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Ingen marcipan nej, og så ligner det en kransekage, der er brændt på. Jeg tror også, jeg springer over: :D "Thiiis is how you dooo iit" *oomph oomph* http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/20131338.jpg (Fra det lokale høstmarked/fest i Slimminge) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 "Thiiis is how you dooo iit" *oomph oomph* http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/20131338.jpg (Fra det lokale høstmarked/fest i Slimminge) Aaaah.. hehe.. Festligt nok. Så det er dét de dér fine gamle støbejernsovne bliver brugt til. Cool.. Vi må hellere få købt os én og så er der kæmpe fest med spetkaka nok til enhver allerede til midsommer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Skulle nogen få lyst til at smage ligger der en decideret Spettkaka bager nær Värnhems torget: Johanna Jeppsson Spettkaksbageri AB Föreningsg. 85, 212 14 MALMÖ Tel 040-18 23 23 Fax 040-18 23 07 Det bliver åbentbart også brugt til byllupper ligesom det danske overflødighedshorn. Velbekommen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites