Guest Tq_19 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2005 Hej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Hej, jeg er 22 og går til træning på ön i Limhamn, du er meget velkommen, for vil synes det er alletiders at have en at følges med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Hey Sats i malmø centrum kan anbefales det er altid til at komme til. Og så kan et medlemsskab jo bruges både i DK & SV (hele skandinavien) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Hey Sats i malmø centrum kan anbefales det er altid til at komme til. Og så kan et medlemsskab jo bruges både i DK & SV (hele skandinavien) Ja! Og koster 5- 600 kr. i måneden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Jeg gi'r 351 for et guldkort.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Men, er der ikke rimelig langt fra Höllviken til SATS i Malmö ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 :) ok så er prisen vel fin når det os er svenske kr:) forresten alle, jeg havde en tråd om job som ik gi så godt, men som sagt så fik jeg et fuldtisjob i kbh:) er rigtig glad. Tør man spørge som hvad? Og tillykke:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 tak tak' date=' ekspedient i en bagerbiks:)[/quote'] Så tror da pokker du skal træne hver søndag Det' gas...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 hos friskis svettis koster det 2500 SEK for et årskort (10% rabat til studerende)...nogen billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Nu træner jeg i KBH, efter arbejde, på Fitness World. Det koster 199/måned, ingen bindningstid. Overvejer at starte og træne i malmö, men vil ikke binde mig for en længere periode. SATS er billigt, hvis du binder dig til et år. Hvad findes det for alternativ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 2850 per år i aqvakul. Det er incl fri svømmehal osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 2850 per år i aqvakul. Det er incl fri svømmehal osv Er det så trænings center + svømmehal eller er det en svømmehal med lidt trænings faciliteter? Men hermed om det er et ordentligt center med det udstyr der nu kan forventes i et sådant? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2006 Æhm, 1950 SEK for 1 år hos Kockums Fritid... I Vestre Hamnen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2006 Hvis man nu bor i närheden af Lund eller ikke har noget imod at köre derop, så findes der et super träningscenter der -Gerdahallen. Der er alt! Stort styrketräningsrum med masser af maskiner, frie vägte osv. Styrketräningsrum kun for kvinder, kämpe spinningsrum, og masser af gruppeträninger hele dagen. Af gruppeträninger er der de sädvanlige step/aerobic/yoga/gympa med og uden stang/box osv., men derudover findes der også mere specielle gruppeträninger, der udover kondition/styrke delen også har cirkelträning -det er super godt! Selvom stedet er rigtig stort föles det ikke sådan, de har fået det opdelt meget godt. Og i modsätning til hvad jeg har oplevet i Sats/Fitness DK i Danmark, så er der altid plads til gruppetimerne. Der er dog ikke lige så mange löbebånd, rotex osv. som i Sats/fitness-DK, men cykler og de dersens stepmaskiner er der vist rigeligt af. Det koster 2000,- om året, men man kan også köbe terminskort opdelt alt efter hvad man vil have adgang til. (Og når man er ansat af Lunds Universitet får man det gratis :th2: ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Birgitte 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2006 Er det så trænings center + svømmehal eller er det en svømmehal med lidt trænings faciliteter? Men hermed om det er et ordentligt center med det udstyr der nu kan forventes i et sådant? Nu er min kæreste og jeg lige startet der oppe og har ikke prøvet svømmehallen endnu, men træningscenteret er rigtig godt. Man skal bare ringe derop og få en gratis prøvetime med personlig træner og så se om det er noget. man vil fortsætte med. Det er ikke specielt stort, men det har hvad det skal have af maskiner. Håber det gav mening.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 CPX > er det standart, altså for alle??? og hvordan er det træningscenter?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Hej Martin. Det er ganske fint... spækket med svenskere ;) Det ikke noget vildt, men det er okay... tag ned og kig og dan dig dit eget indtryk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 Hey Sats i malmø centrum kan anbefales det er altid til at komme til. Og så kan et medlemsskab jo bruges både i DK & SV (hele skandinavien) Hey! :) Kan jeg ikke få adressen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 Hey! :) Kan jeg ikke få adressen? www.sats.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites