Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 SM: livsnyder ??? skuda ikke i en citron..:):) Jo dyrere bil man har, jo længere tid har man sikkert knoklet for en hjernedød chef - knappast livsnydelse eller hur? Nils, livsnyder i en Peugeut 205 cabriolet årg. 90. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Nils' date=' livsnyder i en Peugeut 205 cabriolet årg. 90. :D[/quote'] Shhhh.. Sig det ikke til fruen - hun hænger stadig langt ud af bilen hver gang vi ser en Peugeot 205 - hun havde engang en fin hvid en, som var hendes aller-som-førsteste bil... Den startede og kørte i øvrigt altid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2005 Shhhh.. Sig det ikke til fruen - hun hænger stadig langt ud af bilen hver gang vi ser en Peugeot 205 - hun havde engang en fin hvid en' date=' som var hendes aller-som-førsteste bil... Den startede og kørte i øvrigt altid.[/quote'] Ha, jeg er ikke den store bilist, men på et tidspunkt var jeg tvunget til at købe en bil, og så kiggede jeg altså meeeget langt efter formentlig Danmarks billigste og måske også grimmeste cabriolet - et kraftløst lille vuggende firepersoners hvidmalet badekar designet af Pininfarina - Peugeot 205 CJ cabriolet junior 1,4 injection til nypris i 1990: ca. 200.000 DKK. En cabriolet! - alene ordet - men ak for dyr. Jeg fandt den i en snedrive hos Lågprisbilar i Lund kort før nytår i 2001. Min uopnåelige drømmebil fra fem år tidligere til 23.800 SEK. 1990, 12.000 mil. Forestil jer min förtjusning. Siden har den været min. At den starter hver gang er en selvfølge, men den har i øvrigt også vist sig at være en udmærket lastbil med bagsæderne nede, og det skal være meget koldt og vådt før jeg gider køre med tag på... Men dens virkelige potentiale kommer først frem, når man kombinerer den med hvad årstiden nu byder på af landskabelig skønhed - p.t. knaldblå himle over de første gnister i det grønne af rødt, gult og orange - og så, ja, hvad man nu føler for af musik, højt. :p Hvem har fundet på, der skal være tag på biler. Det er klart en uting. :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites