Jump to content
Sanni

Findes Frivillige Flyttefolk?? :th2:

Recommended Posts

Hey Så er vi ved at väre klar til at flytte over Sundet, faktisk flytter vi på fredag. Vi efterspörger derfor hjälpere! Egentlig har vi ikke så meget, men nok til, at vi nok ikke selv kan klare det. Vi skal flytte godset fra en etvärelses i DK ind i en tovärelses i Malmö. Vi har folk til at hjälpe os i DK, vi mangler bare nogle ekstra händer til at tage i mod os i SE. Vi byder naturligvis på kolde öl osv. Eventen löber af stablen i det centrale Malmö på fredag d. 16. ca. kl. 15. Hvem kommer?? ;) :love2: Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I'm in... men' date=' kniber lidt med at være der kl 15... jeg kommer så hurtigt som muligt [i'](efter I er færdige med at slæbe flytteting, og øllet knappes op)
yes yes, den kender vi godt... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen jeg kan da også dukke op!!! Men det kniber også for mig at være der kl. 15... der har jeg først fri! Og ingen kommentare toft, tak:D Jeg går ud fra at der kommer nærmere adresse så man kan finde det??
Hmm. mon 3 gang er lykkens gang:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey allesammen Tak for den omfattende tilbagemelding!! Det er super!! Vi bliver en god lille skare nu (10 stks ca.), så det er perfekt! I kan bare slutte jer til efterhånden, som I kommer hjem fra jobs osv... Vi bor ved Smedjegatan midt imellem Triangeln og Möllevången. Ring 040496122, når I er i nærheden, så kan jeg guide jer resten af vejen. Måske I lige kunne smide mig en mail (sannijohansen snabela hotmail.com) med jeres telefonnr. (Sådan scorer man nemt en stak telefonnr. ;) ), så jeg kan smse besked, hvis det viser sig, vi bliver færdige, før alle når frem... (usandsynligt, men alligevel...) :) Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites