Sanni 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2005 Hey Så er vi ved at väre klar til at flytte over Sundet, faktisk flytter vi på fredag. Vi efterspörger derfor hjälpere! Egentlig har vi ikke så meget, men nok til, at vi nok ikke selv kan klare det. Vi skal flytte godset fra en etvärelses i DK ind i en tovärelses i Malmö. Vi har folk til at hjälpe os i DK, vi mangler bare nogle ekstra händer til at tage i mod os i SE. Vi byder naturligvis på kolde öl osv. Eventen löber af stablen i det centrale Malmö på fredag d. 16. ca. kl. 15. Hvem kommer?? ;) Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Er det nu også kolde øl, og ikke bare sådan noget "Dansk pilsner" eller andet wannabe øl? ;) Nåh, jeg kommer da selvfølgelig forbi og ser hvad der er i køleren :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 I'm in... men, kniber lidt med at være der kl 15... jeg kommer så hurtigt som muligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 I'm in... men' date=' kniber lidt med at være der kl 15... jeg kommer så hurtigt som muligt [i'](efter I er færdige med at slæbe flytteting, og øllet knappes op) yes yes, den kender vi godt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Er undtagelsesvis leveringsdygtig i rigtige øl også - no worries... ;) Glæder mig, I kommer!! (Og der skal nok være rigeligt til Palle *hehe*) Zeeeez... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Er på arbejde til kl. l**t, lød ellers fristende med de dersens kølige... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Jamen jeg kan da også dukke op!!! Men det kniber også for mig at være der kl. 15... der har jeg først fri! Og ingen kommentare toft, tak:D Jeg går ud fra at der kommer nærmere adresse så man kan finde det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Tøser.....i VÉD jeg normalt er frisk. Men vagtplanen dikterer 14-23 i denne uge. Men jeg går ud fra vi har en halv deal på søndag!? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Jamen jeg kan da også dukke op!!! Men det kniber også for mig at være der kl. 15... der har jeg først fri! Og ingen kommentare toft, tak:D Jeg går ud fra at der kommer nærmere adresse så man kan finde det?? Hmm. mon 3 gang er lykkens gang:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Jeg er efterhånden erfaren i at flytte, så det må jeg udnytte. Kan nok ikke være der 1500, men er der a.s.a.p, bare jeg også får en adresse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Hey allesammen Tak for den omfattende tilbagemelding!! Det er super!! Vi bliver en god lille skare nu (10 stks ca.), så det er perfekt! I kan bare slutte jer til efterhånden, som I kommer hjem fra jobs osv... Vi bor ved Smedjegatan midt imellem Triangeln og Möllevången. Ring 040496122, når I er i nærheden, så kan jeg guide jer resten af vejen. Måske I lige kunne smide mig en mail (sannijohansen snabela hotmail.com) med jeres telefonnr. (Sådan scorer man nemt en stak telefonnr. ;) ), så jeg kan smse besked, hvis det viser sig, vi bliver færdige, før alle når frem... (usandsynligt, men alligevel...) :) Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Kan være der efter job kl. 21:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 *hehe* Thomas - Det behøver du ik'... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 *hehe* Thomas - Det behøver du ik'... ;) Er i løbet tør for øl der da;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Thomas... Ölkafeen ligger jo lige ved siden af, så mon ikke der fortsat er øl på lager ?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites