claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 He he Palle :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Jeg kan anbefale en Sony Ericsson mobil' date=' hvis man vil lære at stave på svensk. Den skod telefon har ikke indbygget dansk ordbog, så alle mine sms'er bli'r på svensk... :D[/quote'] Du kan få opgraderet softwaren hvis det er et problem. Det burde ikke være den helt store udgift... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Du kan få opgraderet softwaren hvis det er et problem. Det burde ikke være den helt store udgift... Du har næsten ret. Jeg har lige handlet mc med en fyr der arbejder hos Sony Ericsson i Lund. Som sw udvikler. Han kunne ikke umiddelbart finde en løsning på det..... eller, måske han ikke gad... Men, jeg bli'r god til at stave på svensk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Hmm min veninde havde sin telefon til rep på et tidspunkt, og da den kom tilbage var den blevet "svensker"... hun talte med sit selskab og fik straks opgraderet softwaren tilbage til dansk... De producerer sgu da ikke en telefon pr land... det må da være softwaren der er tilpasset hvert enkelt marked. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Hmm min veninde havde sin telefon til rep på et tidspunkt, og da den kom tilbage var den blevet "svensker"... hun talte med sit selskab og fik straks opgraderet softwaren tilbage til dansk... De producerer sgu da ikke en telefon pr land... det må da være softwaren der er tilpasset hvert enkelt marked. Det er mærkeligt.. Min k700i har ingen problemer med Dansk eller Svensk ordbog. Du kan jo vælge hvilken ordbog du vil bruge.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Ja, naturligvis er det sw som skal opdateres... Men, det er jo ikke noget man gøre så'n lige... jeg gider da ikke sende den til rep pga dette. SÅ svært er svensk trods alt heller ikke. Jeg kan iøvrigt vælge: engelsk, spansk, hollandsk, portugisisk, svensk og græsk. Gd vide hvad disse sprog lige har med hinanden at gøre ? På min T630 Ericsson (firma tlf.) kan jeg vælge ungansk og islandsk, men ikke svensk. DK mobil... gad vide hvad de 2 lande har imod hinanden i valg af sw ??? Dette er iøvrigt totalt OT.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 De vælger da helt sikkert lande der har så lidt tilknytning til hinanden som muligt. Derved undgår de varernes frie bevægelighed..og kan opretholde kunstigt høje priser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 De vælger da helt sikkert lande der har så lidt tilknytning til hinanden som muligt. Derved undgår de varernes frie bevægelighed..og kan opretholde kunstigt høje priser... hehe tjah det kunne være. Men i hvert fald i Danmark, kan man med sin Sony Ericsson få gratis sw opgradering, såfremt der stadig er garanti på telefonen, ved ikke om det samme gælder uden for garantiperioden, men jeg har da fået min gamle t68 opgraderet inde i en butik på hovedbanegården ganske gratis =) I min telefon (k700i ikke opgraderet), kan jeg vælge Dansk, Engelsk, Norsk, Finsk, Svensk og Islandsk .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Når mänd bliver 50 år, så bliver de en "Gubbe" Kvinder bliver en "Gumma" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Når mänd bliver 50 år, så bliver de en "Gubbe" Kvinder bliver en "Gumma" Nåh ja, my mistake: "tant" svarer jo til "farbror". Kender du så alderen for disse benævnelser. Hej då Gumman Ulmus :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 hedder hesten i Pippi ikke gumman som et kælenavn... troede gumman var et bredt brugt kælenavn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 hedder hesten i Pippi ikke gumman som et kælenavn... troede gumman var et bredt brugt kælenavn... Næh nej, den hedder "Lilla Gubben"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Når mänd bliver 50 år, så bliver de en "Gubbe" Kvinder bliver en "Gumma" Hmm, jeg troede ellers man blev en "Gubbe" allerede når man rundede de 40 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Helt OT: Sony Ericsson´s telefoner kan opdateres vis deres hjemmeside. Og det er pærelet, hvis man kan følge en brugsanvisning//manual (...og selvf. har kablet der skal bruges - som følger med automatisk i de nyere versioner). Jeg opdaterede min k750i´er for en uge siden, til min fulde tilfredshed. Noget helt andet, og stadig OT: "Lilla gumman" er faktisk også en ting man burde vide hvad/hvem ér - ihvertfald hvis man er svensker med lidt kulturel nysgerrighed ;) http://www.internetbokhandeln.se/_114IAH1Z6J/XAKZ/bok9163812673.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites