Jump to content
Plesner

Danske TV kanaler i bunkeflostrand ?

Recommended Posts

kan man selv vælge hvilket firma man vil have kabeltv hos? eller er det som i DK hvor enten så har stofa eller TDC kabeltv lagt kabler ind og så skal man vælge dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Parabol virker ihvertifælde, men vi har også bare no-way cabel-TV her hvor vi bor... Men med mindre du vil flås skal du arrangere at have et dansk abonnement hos eksempelvis Canal Digital - og det kan man ikke købe hvis man ikke har adresse i Danmark. Det er dog set løst tidligere med instruktion fra Canal Digital :o) Vi har alle danske kanaler undtagen TV3/TV3+ - de to savner vi ikke - og så TV2 som af en eller anden meget mærkelig årsag ikke kan tage sig sammen til at sende via satellit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også canal digital pakken som giver os alt undtagen TV2, TV3 og 3plus af de danske. Det koster 339 Dkr om måneden for den store pakke ( med filmkanalerne ) og vi har så bare adresse hos mine forældre i DK. Viasat koster lige pt. som beskrevet nedenfor 199 kr(og 299 kr efter 1 år). Så lidt afhængig af om du er til TV3 eller til TVdanmark kanalerne, så er valget frit. Eller du kan bruge købe begge dele og betale en bondegård. Alle piratkortene er snart lukket ned - har jeg hørt. På et tidspunkt kunne nogen se TV2 på parabol, men det er nu lukket - har jeg hørt. Tilbage er vist kun TV3 og 3Plus - har jeg hørt, men det er vist kun på lånt tid - er der nogen der siger. Over det meste af sydsverige kan du dog tage TV2 på stueantennen - enten fra Kbh eller fra Bornholm. Og så mener jeg også at have hørt at nogen af bredbands udbyderne har TV pakker som man kan købe - og hvad de udbyder aner jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har også canal digital pakken som giver os alt undtagen TV2, TV3 og 3plus af de danske. Det koster 339 Dkr om måneden for den store pakke ( med filmkanalerne ) og vi har så bare adresse hos mine forældre i DK. Viasat koster lige pt. som beskrevet nedenfor 199 kr(og 299 kr efter 1 år). Så lidt afhængig af om du er til TV3 eller til TVdanmark kanalerne, så er valget frit. Eller du kan bruge købe begge dele og betale en bondegård. Alle piratkortene er snart lukket ned - har jeg hørt. På et tidspunkt kunne nogen se TV2 på parabol, men det er nu lukket - har jeg hørt. Tilbage er vist kun TV3 og 3Plus - har jeg hørt, men det er vist kun på lånt tid - er der nogen der siger. Over det meste af sydsverige kan du dog tage TV2 på stueantennen - enten fra Kbh eller fra Bornholm. Og så mener jeg også at have hørt at nogen af bredbands udbyderne har TV pakker som man kan købe - og hvad de udbyder aner jeg ikke.
Man skal høre meget, før ørerne falder af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. Tv2 Så har jeg har canaldigital i et par år og OGSÅ Tv-2. Den ligger der og har altid gjort. Det ENESTE der er galt er at de altid har valgt at sende Lorry fra Århus. Men det er jo ikke det største problem. Problemet er jo at de ellers skulle have en kanal på satelitten for hver region. Og det er for dyrt. Derfor de har valg en af dem. Ved bare ikke lige hvor det lige blev Århus. Så hjem med jer og søg efter TV-2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites