Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Guest toft

Palle: Hov-hov, hvordan kan du få revanche uden mig? Gav min ketcher en skideballe da jeg kom hjem sidst, så nu er den vist i godt humør til den 25/2 happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Er det ved at være sidste udkald, Vincent? Når du forlader holdet, er en omgang humle vel egentlig påkrævet? wink.gif Palle> Kører du med Vincent, eller skal jeg smutte forbi og samle dig op? Nu kan jeg vejen uden GPS happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Jeg har stadig et par runder tilbage før jeg dropper badminton'en happy.gif Regner med at holde en afskedsfest og thrashe min lejlighed totalt før de nye købere flytter ind *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg var frisk....hvis det ikke var fordi jeg har 15 - 23 i hele denne uge. Sorry guy´s - ingen nemme point denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Super sub'en har fundet en makker.... så vi spiller en single (Trine får æren af at sende palle hansen på løbetur)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Det er godt at høre i er friskehappy.gif Jeg nåede desværre ikke at få en bane på onsdag fra 20-21, så jeg bookede en fra 21-22. Men hun sagde at de havde et par ledige baner fra 19-20! Hvis det passer bedre så skriv? så kan jeg prøve at ændre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Jeg har lige snakket med dem igen, de havde stadig ikke nogen ledige baner i morgen 20-21. Er i nu også sikre på at de har reserveret en bane til jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

.........til sidst lyseslukkeren her.......Jeg kan ikke fra 19-20. Men 21-22 passer egentlig talt noget bedre da jeg kommer med med tog og sådan fra Nordsjælland. Så hvis ingen alligevel skal i seng kl. 22 i morgen, så er den vel i vinkel? happy.gif Ellers er jeg også frisk på at komme kl. 20 alligevel i morgen, og spille på en af de sædvanlige 4-5 baner der er "booket" men ingen spiller på kl. 20-21 happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Da Toft ikke kan fra 19-20, så bliver det fra 21-22. Men når det er sagt, så er jeg med på at komme f.eks. 20:30 og spille / varme op, på de baner der er booked af usynlige svenskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Spiff, Dahl & Vince: Kan vi spille på torsdag, eller alternativt i morgen? Jeg skal til koncert i kbh på onsdag, så det er lidt uheldigt (igen) happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Så skulle vi have en bane på torsdag, godt nok fra 21-22, men jeg er frisk på at tage derhen allerede kl. 20 - hvad siger i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites