Jump to content
Guest kenneth

Er der nogle der har RISK og er friske på at spille evt. i denne eller næste weekenden???

Recommended Posts

Guest kenneth

Jeg har set der er nogle der har gjort sig i RISK. Kunne det ikke være sjovt at lave en omgang mere af denne art..?? Det kunne også godt være at du ikke kan deltage men har spillet og jeg kan låne det? Friske!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Jamen så mangler vi bare et par stykker mere og en dag hvor vi kan... Tommy har du evt. spillet... eller skal man til at investerer...Vi kan godt holde det hjemme hos mig. Jeg bor omkring Värnhem Torv. Er der flere der er på med en aften på krigsstien... Det behøver jo heller ikke være en hverdag, men det er jo et spil der tager en del tid så..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Der er godt nok stille i dette indlæg. Er der slet ingen der er friske. Nå ja men så er vi da 3 mand indtil videre... Det kan være at en der bor lige overfor mig også er med på en gang verdenskrig så er vi 4. Hva med alle jer andre tidligere amtsmestre fra d.8 November 2003!!!! Thomas Tommy H Kenneth (Knud)?? Andre???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Kenneth.. Ang. Mig selv og mine roomies er det bare en dårlig måned, vi har alle travlt, men måske en anden gang. En af de andre som også har spillet før, han er vist på ferie.. såå.. Men god fornøjelse med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Yes så jeg klar igen! Hvad siger I til 23-25 april. Jeg tænker stadig på at spille Formula Dé, Diplomacy eller i den dur. Jeg hælder mest til at det bliver den 24, starte omkring 14 tiden og så finde lidt øl frem undervejs og se hvor vi så ender. Nå men lad mig se nogle hænder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Udemærket forslag med den 24. men kan desværre ikke den dag. Hva med den 23. måske??? Jeg kan godt "inviterer" den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites