Mette 0 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2003 hej alle sammen! Jeg får mine forældre på besøg i weekenden (d.22-23/12), og ville derfor høre om der er nogen af jer der kender til store (eller små) julemarkeder, hvor man kan tage dem med hen? Og som der er værd at besøge... På forhånd tak - og mange julehilsner ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2003 hej alle sammen! Jeg får mine forældre på besøg i weekenden (d.22-23/12), og ville derfor høre om der er nogen af jer der kender til store (eller små) julemarkeder, hvor man kan tage dem med hen? Og som der er værd at besøge... På forhånd tak - og mange julehilsner ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Folkets park plejer at have en juleudstilling (Vinterland). Jeg ved bare ikke hvornår den starter... Prøv at trykke på dette link: http://www.malmocity.nu/jul.htm Prøv det prøv det prøv det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites