Guest anonym Anmeld indhold Skrevet February 5, 2002 Man skrev tidligere på året at Jan Nilsson var manden som vidste en masse om pendlere og bolig? Findes der andre seriøse personer som ved en del om pendlere? Trods to mails er det ikke lykkes, at få noget feedback fra Jan Nilsson? Jeg har følgende spørgsmål til dette forum: Har jeg forstået det korrekt, at Taxeringsvärde er det vi kalder for ejendomsskat i Danmark? Forsæt det gode arbejde. Med venlig hilsen Martin Giese Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Man skrev tidligere på året at Jan Nilsson var manden som vidste en masse om pendlere og bolig? Findes der andre seriøse personer som ved en del om pendlere? Trods to mails er det ikke lykkes, at få noget feedback fra Jan Nilsson? Jeg har følgende spørgsmål til dette forum: Har jeg forstået det korrekt, at Taxeringsvärde er det vi kalder for ejendomsskat i Danmark? Forsæt det gode arbejde. Med venlig hilsen Martin Giese Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2002 Det lyder bekendt.Det er, som jeg skriver på siden, en sjældenhed hvis man får svar på e-mails her i Sverige. Taxeringsvärde er ejendomsværdi.Ejendomsskat hedder fastighetsskatt og bliver beregnet af 1,5% af taxeringsvärdet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2002 Med hensyn til svar på e-mails - da jeg for et år siden begyndte at lede efter lejlighed i Malmö, sendt jeg adskellige e-mails til de ejendomsmæglere, som havde e-mail-adresser på deres annoncer på nettet, men i ca. 75% af tilfældene fik jeg intet svar. Det samme gælder mange andre virksomheder, f.eks. Lunds Universitet som jeg henvendte mig til ang. danskkursus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret February 11, 2002 Tak for svarene. E-mail er et fantastisk medie, så mon ikke også svenskerne finder ud af, hvor effektive man kan blive med en sende og modtage med en hastighed fra 2 sekunder? Jan Nilsson har på grund af travlhed først svaret mine mails fra 7 og 25.01.02 i dag. Det jeg normalt gør med dem som ikke svarer en E-mail er, at sende den igen og så svarer de fleste også i dette tilfælde. Med venlig hilsen Martin Giese Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites