Jump to content
Guest anonym

Jan Nilsson

Recommended Posts

Guest anonym

Man skrev tidligere på året at Jan Nilsson var manden som vidste en masse om pendlere og bolig? Findes der andre seriøse personer som ved en del om pendlere? Trods to mails er det ikke lykkes, at få noget feedback fra Jan Nilsson? Jeg har følgende spørgsmål til dette forum: Har jeg forstået det korrekt, at Taxeringsvärde er det vi kalder for ejendomsskat i Danmark? Forsæt det gode arbejde. Med venlig hilsen Martin Giese

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anonym

Man skrev tidligere på året at Jan Nilsson var manden som vidste en masse om pendlere og bolig? Findes der andre seriøse personer som ved en del om pendlere? Trods to mails er det ikke lykkes, at få noget feedback fra Jan Nilsson? Jeg har følgende spørgsmål til dette forum: Har jeg forstået det korrekt, at Taxeringsvärde er det vi kalder for ejendomsskat i Danmark? Forsæt det gode arbejde. Med venlig hilsen Martin Giese

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder bekendt.Det er, som jeg skriver på siden, en sjældenhed hvis man får svar på e-mails her i Sverige. Taxeringsvärde er ejendomsværdi.Ejendomsskat hedder fastighetsskatt og bliver beregnet af 1,5% af taxeringsvärdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Med hensyn til svar på e-mails - da jeg for et år siden begyndte at lede efter lejlighed i Malmö, sendt jeg adskellige e-mails til de ejendomsmæglere, som havde e-mail-adresser på deres annoncer på nettet, men i ca. 75% af tilfældene fik jeg intet svar. Det samme gælder mange andre virksomheder, f.eks. Lunds Universitet som jeg henvendte mig til ang. danskkursus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anonym

Tak for svarene. E-mail er et fantastisk medie, så mon ikke også svenskerne finder ud af, hvor effektive man kan blive med en sende og modtage med en hastighed fra 2 sekunder? Jan Nilsson har på grund af travlhed først svaret mine mails fra 7 og 25.01.02 i dag. Det jeg normalt gør med dem som ikke svarer en E-mail er, at sende den igen og så svarer de fleste også i dette tilfælde. Med venlig hilsen Martin Giese

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites