Jump to content
Guest totter

København - Malmö for 20kr!

Recommended Posts

Ja, det kan god lyde fantastico, sådan lige umiddelbart. Det kommer dog an på, hvor man pendler hen. "999" kører kun til Københavns Hovedbanegård, så hvis man skal videre i Kbh. er man altså nødt til også at have et HT-kort. Hvis man bruger bus i Malmö, skal man også have et buskort her, og hvor meget er der så at spare?? For ikke at tale om, hvor besværligt det vil være med 3 "transport"-kort for at komme frem og tilbage. Men selvfølgelig er det en fin pris, når/hvis man vil have gæster over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dennis

.. det tager jo også noget længere tid end fx toget, og med et togkort kan du køre i både kbh, malmø og frem og tilbage på det samme kort. jeg er studerende - og så er det faktisk ikke så dyrt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Genialt, jeg gider ikke betale 125 kr. for en togbillet når man skal over for at se venner. De penge skal bruges på ØL! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Hvor finder man ruten ? Er der nogle der har et link til denne buslinie ? Da jeg arbejder lige ved hovedbanen er det vel oplagt at benytte denne bus, dog ikke hvis man t.ex. skal tage til Lindeborg, Almvik eller Svågertorp for at køre med....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Det er da en underlig rute.... * Lufthavnen. Kastrup (ved Terminal 3 / Hilton) * Ørestad - BellaCenter & Fields * Fisketorvet (Dybbølsbro Station) * Kongens Nytorv (Lille Kongensgade v/Magasin) * Rådhuspladsen (VesterVoldgade foran Rådhuset) Det er da ikke logisk, eller er det bare mig der ikke kender Kbh godt nok ??? Ville det ikke være smartere at køre fra Fisketorvet via hovedbanen, til Rådhuspladsen ??? Nå men... jeg fortsætter med toget !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites