Paul 26 Anmeld indhold Skrevet February 17, 2020 "I mine 13 år som pendler er det endnu ikke lykkedes mig at komme på arbejde eller hjem til tiden fem gange i træk" Velkendt tema (var ikke betalingsartikel da jeg læste den). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2020 "Hvis det stod til pendlerne, ville en dansk og svensk rejseplan, der talte sammen og delte informationer om forsinkelser og aflysninger, være den rette løsning." Det vil i hvert tilfælde være løsningen på et akut problem. "Banedanmark oplyser til Berlingske, at de leverer informationer om togtrafikken til svenske Trafikverket, som er ansvarlig for driften af Øresundstoget. Berlingske har forsøgt at få en kommentar fra svenske Trafikverket, men de er ikke vendt tilbage på henvendelsen." Tjah, når to gumpetunge statslige virksomheder som Bane Danmark og Trafikverket er involveret, så skal det gå galt. Problemet opstår, efter min mening, når to statslige virksomheder skal samarbejde, i dette tilfælde fra to lande, og så bliver det bare så meget lettere at sende aben videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites