Klagshamn 0 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2019 Nu syntes jeg igen at Skat har ændret på deres webformular, og jeg er lidt lost.... Hvor skriver I jeres rentefradrag ind. (Vi har lån i bostadsret og bil)? Håber at I kan hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2019 Godt spørgsmål - det var i 2019 Felt 481 for mit vedkommende. Det kan jeg ikke finde på den for 2020. Ring til dem og spørg - og opdater gerne her hvis du finder ud af det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2019 Jeg kunne heller ikke finde feltet med rentefradrag. Jeg lagde det bare oven i befordringsfradraget - det har jo samme fradrags procent Det er jo trods alt bare en forskudsopgørelse 1 larscph reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2021 Ved godt det er en gammel tråd, jeg kunne heller ikke finde feltet i 2021. Men tror ikke man har ret til at trække renter fra hvis man er "Begrænset Skatte pligtig", men kan hvis man overgår til "Grændsegænger Reglen". Som jeg læser det kan man ikke bare switch rundt mellem Grændsegænger/Begrænset skattepligtig, noget med man skal havde taget stilling til det inden 31/August? Jeg kan dog se de sidste par år har jeg kunne trække renteudgifter ?, men ved ikke om jeg stod som grændsegænger, pdf'en fra tidligere år skriver jeg er begrænset skattepligtig, og har kunne trække renterne fra. Det kan være skats system der skriver begrændset skattepligtig fordi jeg åbenbart er det nu. Det er ikke sikkert jeg var det tidligere :( hmmm.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites