Jmzdk 0 Anmeld indhold Skrevet August 11, 2019 Hej jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan leje en lejlighed / bolig uden svensk cpr nr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
obs 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2019 På 11.8.2019 at 08:53 , Jmzdk skrev: Hej jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan leje en lejlighed / bolig uden svensk cpr nr? Jeg tror ikke at det skal være umuligt, men det er ikke sikkert at alle udlejere accepterer det. Hvad er din situation? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2019 Det fleste udlejere vil nok gerne kunne trække kreditvurdering, herunder om du er registeret som dårlig betaler. Jeg tror det vil være svært at finde nogen som udlejer til en der ikke er registreret i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2019 På 11.8.2019 at 08:53 , Jmzdk skrev: Hej jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan leje en lejlighed / bolig uden svensk cpr nr? Jeg vil vende spørgsmålet rundt og spørge, hvem har brug for det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites