bonne 16 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2019 Jeg er blevet bidt af at køre MC. Har haft et par timer, og har nu indkøbt ALT MC udstyr. Mangler kun selv kortet og MC'en. Men vennekreds er primært i Danmark, så jeg har lidt svært ved at finde handledare. Men jeg tænker, at der måske er nogle herinde, der kunne tænke sig at give en hånd med? I så fald vil jeg gå ud og købe en MC (-: Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2019 Hey. Hvis det ellers kan passe ind med arbejde og lign, kunne jeg godt være interesseret i at hjælpe dig. At køre mc er noget at det fedeste i denne verden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2019 YES!!! I am in!!! Hvornår starter vi? ? Ja. MC er SÅ fedt. Jeg skal have købt en MC. Ved du også, hvad man skal kigge efter især når man som jeg er 2m? Jeg er blevet anbefalet noget touring - f.eks, BMW F700GS som start MC Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2019 Hey. Jeg kan tidligst hjælpe dig i april da min MC pt er adskilt da den skal males. ;) Det er ikke så vigtigt hvilket mærke og model du vælger....det vigtigste er at du sidder godt. Det er jo lidt svært at afprøve om du sidder godt over en længere periode da du ikke kan prøvekøre den. Jeg ville vælge en midlertidig som du kan acceptere og så så når du er klar, kan du vælge en du føler dig hjemme på. Inden vi kan køre sammen skal vi også på handleder utbildning sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2019 2 hours ago, Carsten H said: Hey. Jeg kan tidligst hjælpe dig i april da min MC pt er adskilt da den skal males. ? Det er ikke så vigtigt hvilket mærke og model du vælger....det vigtigste er at du sidder godt. Det er jo lidt svært at afprøve om du sidder godt over en længere periode da du ikke kan prøvekøre den. Jeg ville vælge en midlertidig som du kan acceptere og så så når du er klar, kan du vælge en du føler dig hjemme på. Inden vi kan køre sammen skal vi også på handleder utbildning sammen. Ok - jeg havde håbet at have kortet i april engang... jeg er ret utålmodig. Måske kan jeg køre med nogle andre indtil du er klar. Sig til... (-: Nej, man skal ikke have utbildning når det er MC... kun med bil. Med MC kræves der blot at handlederen er 25 år (tror jeg det er) og har haft kortet i mindst 5 år. Med MC er det ret simpelt. Og man kan køre på hver sin MC eller på samme. Men ikke bil/MC. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2019 ja jeg ved godt alle kravene til dette. Jeg havde handleder bevis da exen skulle køre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2019 https://mc-jakten.se/mc-kort/handledare/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites