Cacharel 0 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2017 Hej med jer. Mine spørgsmål er følgende, jeg står i en situation hvor vi kraftigt overvejer og flytte til Norland, og starte virksomhed der, jeg har bare lidt svært ved at gemmeskue det svenske system på det punkt. Når jeg skal oprette virksomhed, er kostprisen 50.000 SEK er det ikke rigtigt? og yder mere er jeg nød til at have en advokat til oprettelsen? Hvilke banker kan i anbefalede? Er der andet jeg skal være opmærksom på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2017 Minimumsindskud af aktiekapital til et "Aktiebolag" =AB er 50 000 SEK. Men det er jo ikke hvad det "koster". Men du kan jo også starte med et Enskilld Firma, hvor du bare selv hæfter for alt - svarer til et personligt firma i DK. Har du prøvet at læse på: https://www.verksamt.se/starta Sverige har ikke de danske selskabsformer Aps, A/S og Ivs. Kun Enskilld firma og AB (AktieBolag) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites