lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2017 Vi er 2 ejere på huset og hvert år på min inkomstdeklaration står der Fastighetsavgift 3700,- Skattereduktion för underskott av kapital 3700,- Summa 0,- det skal lige siges alle renteudgifter står underligt nok på min indkomstdeklaration, så går udfra det er derfor min altid går i 0kr min kammerat har ikke Skattereduktion för underskott av kapital, der er summa de 3700kr hvis nu jeg delte renteudgifter op 50/50 på min og hans, ville hans Fastighetsavgift gå i 0kr også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2017 Jeg mener at man kan bede banken fordele det anderledes, men det skal du jo så gøre på forhånd. Men - står lånene bare i dit navn? Så er det jo også dine renteudgifter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2017 står i hvert vores navn i banken. dvs jeg kan ikke ændre inkomstdeklaration og renteudgifterne? jeg skal be banken gøre det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites