dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2017 3 hours ago, HillSurfer said: Ja det kan jeg se, tak :-) håber jeg får tid til at komme igang i weekenden :-) Top dollar. Du skriver bare til mig på Steam, når/hvis du kaster dig over det, så jeg lige kan berette lidt om spawn regions m.v. 3 hours ago, HillSurfer said: Jeg skal lige dobbelttjekke at vi ikke holder ferie der så vi undgår for meget krise på hjemmefronten :-D Okely-dokely Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2017 Hej, Tak for sidst. Jeg er klar til Dreamhack. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2017 Stemning for en omgang igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2017 Det lyder som en god ide :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2017 Hvornår holder du ferie Klaus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2017 3 hours ago, sup3rior said: Hvornår holder du ferie Klaus? Starten af August - 3 første uger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2017 Så prøver vi at se om det kan blive til noget inden sommerferien for alvor melder sig :)http://doodle.com/poll/9kxmdp8rszpdfrwv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2017 Kom nu flere for den da :-) 1 sup3rior reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites