piabrix 0 Anmeld indhold Skrevet November 16, 2016 Hjælp hjælp Hvor finder jeg en svensk straffeattest ??? Skal aflevere den hurtigst muligt.... har fået en ny arbejde man bliver total forvirret på Polissens hjemmeside Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2016 Belastningsregistret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
piabrix 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2016 Hej Poul jeg har været på deres hjemmeside man der er mange forskellige slags en af dem er fx hvis man skal have en til udlandet den koster 180kr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2016 Du ved vel bedst selv hvilken slags straffeattest du har brug for? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2016 Hvis det er til en dansk arbejdsgiver, så må det være den til udlandsbrug: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/belastningsregistret-anvanda-utdraget-utomlands/ På mange af de andre versioner står der alt helt ned til fartbøder, og bøder for at køre uden lys på cykel. Den slags småtterier er fjernet på den udenlandske version. I Sverige opererer man ikke rigtigt med konceptet "ren straffeattest", siden stort set alle på et eller andet tidspunkt har fået minimum en færdselsbøde. Faktisk har svenskerne overvejet at gøre det decideret ulovligt og forbundet med bødestraf, hvis en en arbejdsgiver spørger efter straffeattest. Det vil kun være særlige arbejdsgivere såsom der hvor man arbejder med børn, der skal have lov og spørge, og i de tilfælde spørger arbejdsgiveren direkte. Det lykkedes mig at bestille en dansk straffeattest på nettet ved hjælp af NemID - er det en mulighed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2016 De fleste danske arbejdsgivere kan nøjes med den almindelige svenske. Det er hurtigst at scanne en ansøgning ind til dem. Det tager 8-10 dage før den kommer. Husk at den ikke må åbnes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites