Fætter 10 Anmeld indhold Skrevet October 31, 2016 Hej Alle sammen jeg er lidt i et dilemma, for en af mine bedste venner er begyndt at drikke ret heftigt... Det er ikke kun i weekenden sammen med os andre, han er også begyndt at drikke i hverdagen. Han har altid være en glad og udadvent person, men efter han gik fra kæresten for 4 måneder siden så har det virkelig grebet om sig. Hvad vil i anbefale mig at gøre? på forhånd tak Fætter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2016 Del en øl med ham! :-) Eller lad være... Hvis han er voksen er det jo kun ham selv der kan stoppe med at drikke. Det kan du ikke gøre for ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2016 Underligt - det her indlæg bliver ved med at dukke op som 'unread' i Tapatalk. Andre der oplever tilsvarende? Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2016 18 timer siden, Gio skrev: Underligt - det her indlæg bliver ved med at dukke op som 'unread' i Tapatalk. Andre der oplever tilsvarende? Sent from my iPad using Tapatalk Nope... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2016 Tapatalk er sgu' ikke hvad den har været. Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites