piabrix 0 Anmeld indhold Skrevet October 23, 2016 Hej Jeg tabte mit kørekort igår Kørekortet fik jeg skiftet fra danske til svensk for 7 år siden.. Ved i hvem jeg skal kontakte ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2016 Stulet, borttappat eller skadat körkort Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2016 Det gode er vel at det er rimelig standardprocedure. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
piabrix 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2016 Tak for jeres svar ? Jeg tænkte på om det var det danske eller svenske myndighed som vil udstedt det da kortet er skiftet ud fra det danske .. Og som jeg har oplevet, at ringer man til dansk politiet ved det ofte ikke hvad de skal svar.. da man bor i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
piabrix 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2016 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2016 Har du klikket på det link jeg gav? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
piabrix 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2016 Hej Paul Ja, Jeg ringede først til dem. De vil have jeg skal hente noget dokumention fra DK at de er udstedt det Danske kørekor til mig dengang... Da jeg så ringet til politistation fik jeg en chok.. Det kunne hende poltidamen ikke hjælpe med, da jeg ikke er folkeregisteret I DK... Har nu skrevet til Svensk politi på og afventer svar .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites