Paul 26 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2016 Det lader til en del af den software jeg havde liggende på den gamle laptop ikke er kompatibelt med Windows 10 64-bit. Printeren, en Lexmark x4650, supporteres ikke længere, selvom den virkede frem til den seneste opdatering af Windows. Såeh, ny printer. Adobe Photoshop 7 (ja ja, jeg ved den er oldnordisk) virker heller ikke. Så til mit spørgsmål: Er det Adobe Photoshop Elements man skal satse på til almindelig billedbehandling? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2016 Jeg tror ikke du går helt galt i byen med det. Nu har jeg primært brugt nogle af Adobes andre produkter så skal ikke kunne sige hvad det bedste alternativ er. Men måske dette kan hjælpe: https://www.theguardian.com/technology/2015/feb/19/25-alternatives-to-photoshop-image-editing Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2016 Jeg ville vælge Adobe LIghtroom! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2016 Jeps - enig - Adobe Lightroom er det rigtige til "fremkaldelse" af billeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2016 Hmm, det viser sig, at jeg rent faktisk har Adobe Lightroom på en CD, som fulgte med det nyeste kamera jeg købte for nogle år siden. Så jeg klapper lige hesten og ser hvad Lightroom kan tilbyde. Tak for svarene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites