sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet August 15, 2016 (rettet) Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 17. September 2016 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare MadsDaltoftDABP HillsurferKommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. Redigeret August 18, 2016 af sup3rior Flere deltagere Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2016 @HillSurfer skal du med? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2016 Jeg foreslå at vi, såfremt vejret tillader det, smider lidt på grillen? Jeg laver gerne en kartoffelsalat som tilbehør, og mon ikke vi kan lokke en anden til at stå for lidt grønt pynt til bøffen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2016 @sup3rior Jaja :-) Har været på ferie, men ja jeg er klar og lad os endelig grille hvis Bananas er med på det! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2016 @bananas Frisk på at grille? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2016 Vi kan godt grille hvis vi har lidt tålmodighed. Den store grill er rustet sammen og livsfarlig at tænde. Den lille weber gas-grill fungerer dog fint. Der er bare ikke så meget plads på den. Evt. Kan vi supplere med ovnen i komfuret. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2016 Er vi klar til lørdag? :-) Vejret ser ud til at blive godt hele ugen med undtagelse af lørdag :-/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2016 Lad os lure lidt senere på ugen hvordan det ser ud, om vi satser på grill eller take-out :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2016 Jeg er klar - lad os håbe at prognosen ændrer sig. Bør vi minde de forskellige deltagere om datoen på anden vis. Vi har jo erfaret at folk nogengange glemmer det, når de ikke kigger herinde så ofte. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2016 13 timer siden, bananas skrev: Jeg er klar - lad os håbe at prognosen ændrer sig. Bør vi minde de forskellige deltagere om datoen på anden vis. Vi har jo erfaret at folk nogengange glemmer det, når de ikke kigger herinde så ofte. Jeg har husket både Frederik og Daniel på den. De plejer at være synderne ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2016 4 timer siden, sup3rior skrev: Jeg har husket både Frederik og Daniel på den. De plejer at være synderne ;) Jeg må også selv krybe til korset og indrømme at jeg har glemt det en enkelt gang. Lad os se hvad vejrudsigten siger på fredag og tage den derfra. Ellers spiser vi bare salat :-D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2016 http://store.steampowered.com/sale/aspyr/ Lidt af hvert til særdeles fornuftige priser. Mads og jeg satser på take-out frem for grill. Han har glædet sig til pizza i flere uger nu. :) Ses i morgen... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2016 Vejrudsigten ser nu ud som om at man godt kan grille. Ikke så varmt som de foregående dage men stadig tørt og ingen regn. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2016 Vi aftaler det imorgen når alle er der. En ekspedition til ICA er jo ikke så slem ? Sendt fra min XT1562 med Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2016 Mads og jeg ankommer 13:00 sharp :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2016 Tak for et godt arrangement som altid :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2016 Hyggeligt som altid :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2016 Er det tid til en ny omgang i Januar? Sendt fra min XT1562 med Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2016 Yeps. Jeg kan umiddelbart alle lørdage i jan. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2016 Jeg kan også ind til videre alle lørdage i januar Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2016 Så prøver vi med en afstemning: http://doodle.com/poll/u2qdvu7eusv7rpmg Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2016 Slå til! http://store.steampowered.com/app/13230 Snup "Deal Pack", der er nedsat med hele 88% Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2016 Det lugter af den 28, tænker den 7 er lige lidt for tæt på nu... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2016 21 hours ago, sup3rior said: Det lugter af den 28, tænker den 7 er lige lidt for tæt på nu... Deal. Vi snupper 28. med mindre, der kommer indvendinger de nærmeste dage. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2016 ja, den 28. lyder optimalt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites